8 نفر از مدیران شهرداری شهریار در بازداشت هستند

دادستان عمومی و انقلاب شهریار گفت: شهردار ، یک عضو شورا، دو شهردار منطقه، مسؤول دفتر شهردار، یک معاون فعلی، یک معاون سابق شهرداری و یک پیمانکار توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، احضار و جلب شده‌اند.

8 نفر از مدیران شهرداری شهریار در بازداشت هستند

حمید عسگری‌پور، با اشاره به پرونده جرائم اقتصادی شهرداری شهریار اظهار کرد: حدود 40 روز است که این موضوع در دست بررسی و تحقیق قرار داشته و مشخص شد، تخلفات مالی گسترده‌ای در خصوص ساخت‌ و سازها و انجام مزایده و مناقصه‌ها صورت گرفته است.

وی گفت: به‌واسطه همین پرونده، تاکنون علاوه بر شهردار شهریار، یک عضو شورا، دو شهردار منطقه، مسؤول دفتر شهردار، یک معاون فعلی، یک معاون سابق شهرداری و یک پیمانکار نیز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، احضار و جلب شده‌اند.

دادستان شهریار با بیان اینکه همه این افراد با قرار بازداشت موقت در اختیار مراجع تحقیق هستند، بیان کرد: به لحاظ گستردگی پرونده و نیاز به کارشناسی‌های مالی، هنوز زمان پایان تحقیقات مشخص نیست.

عسگری پور ادامه داد: به دلیل اینکه هنوز تحقیقات کارشناسان تکمیل‌نشده هنوز مبلغ دقیق تخلفات مالی مشخص نیست، البته در این پرونده بحث ارتشاء نیز مطرح است.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که اکنون در بازداشت موقت به سر می‌برند، به‌ قرار بازداشت موقت اعتراض کرده‌اند ولی این قرار بازداشت در دادگاه تائید شده و پرونده روند عادی خود را طی می‌کند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها