وکیل محمدعلی نجفی در گفت‌وگو با خبرفوری:

توافق با مسعود استاد را تکذیب می‌کنیم / ما همچنان در تلاش برای گرفتن رضایت هستیم

لاله عقبایی یکی از وکلای محمدعلی نجفی با بیان اینکه تا این لحظه هیچ توافقی با خانواده استاد برای گرفتن رضایت نشده است، گفت: توافق با مسعود استاد را تکذیب می‌کنیم و در حال گفت‌وگو با خانواده مرحوم میترا استاد هستیم.

توافق با مسعود استاد را تکذیب می‌کنیم / ما همچنان در تلاش برای گرفتن رضایت هستیم

لاله عقبایی یکی از وکلای محمدعلی نجفی در گفت‌وگو با خبر فوری هرگونه توافق برسر مبلغی پول از سوی موکل خود و مسعود استاد برادر میترا استاد را رد کرد.
وی در این باره اظهارداشت: من و آقای گودرزی به صورت مشترک وظیفه رسیدگی به این پرونده را برعهده داریم، و همچنان در تلاش هستیم تا در گفت‌وگو با اولیای دم بتوانیم رضایت آنها را جلب و از اجرای حکم قصاص آقای نجفی جلوگیری کنیم.
این وکیل پایه یک دادگستری تصریح کرد که هر زمانی که گفت‌وگوهای ما نتیجه داد آن را از طریق رسانه‌ها با مردم در میان می‌گذاریم.

63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • تشکری
    0

    قصاص ماآدمها بی پول هست زمانی که نجفی نخسه قتل این بنده خدارا میکشیده باخودش گفته اینقدر پول میدم تارزایدبدن یکی ازبزگان ماگفتن ازبلایی که شکم داردنترس هالا اختلاسگران تو هتل هست این قاتل هم که پول دارد پس زندان وقصاص جای بی پول هاهست ن جای نجفی این پولا ازکجا جمشدخدا میداند

  • ناشناس
    0

    نجفی پول داری از قصاص نترس

  • میردهقان
    0

    قتل عمدیک گناه کبیره و گناه نفس است ومجازاتش معلوم است درپیشگاه خداوندواسلام کله گُنده و غیرندارد مگر اینکه مشرک باشید وغیر این را سابط کنید که کافر هستیدنبایدبه اینگونه افرا اجازه دادهرکاری خواستندبکنندوقِسِردر روند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها