هاشمی‌طبا: موضوع حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها باید حل شود

مصطفی هاشمی‌طبا درباره حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها گفت که تصمیم‌گیری در این زمینه تنها دست وزارت ورزش و رییس‌جمهور نیست ولی باید این موضوع حل شود.

هاشمی‌طبا: موضوع حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها باید حل شود

به گزارش خبرفوری ؛ مصطفی هاشمی طبا پس از برگزاری نشست خبری در بازدید از ایسنا و در جمع گروه ورزش در پاسخ به این سوال که وزارت ورزش و جوانان پیگیر حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها است، اگر رییس‌جمهور شوید آیا پیگیر این موضوع خواهید بود یا خیر؟ گفت: من در زمانی که در سازمان تربیت‌بدنی بودم نسبت به این مساله اصرار داشتم، منتهی تصمیم‌گیری در این زمینه فقط دست وزارت ورزش و یا دست رییس‌جمهور نیست، عناصر مختلفی در کشور در این موضوع صاحب‌نظر هستند.

او در ادامه بیان کرد: بعضی‌ها یک بار هم به استادیوم‌ها نرفتند ولی در این باره اظهارنظر می‌کنند. قبل از انقلاب ما به استادیوم می‌رفتیم و خانواده‌ها نیز می‌آمدند. مشکلی در این زمینه وجود نداشت.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: من معتقدم اگر قرار است خانواده‌ها با هم باشند یکی از این مکان‌ها استادیوم‌های ورزشی است. برای مثال خانواده‌ها با یکدیگر تئاتر، سینما و رستوران می‌روند اما استادیوم نمی‌روند. این مشکلی است که باید ان‌شاءالله حل شود.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها