انتقال فرانک ریبری به لیورپول منتفی شد

فرانک ریبری، ستاره فرانسوی و سابق بایرن مونیخ علاقه ای به انتقال به لیورپول ندارد.

انتقال فرانک ریبری به لیورپول منتفی شد

بعد از سپری کردن دوازده سال درخشان و کسب عناوین تیمی، فرانک ریبری در پایان فصل گذشته بایرن مونیخ را ترک کرد. ستاره باتجربه فرانسوی چندی قبل مدعی شد دو سال دیگر به بازی کردن ادامه خواهد داد و به همین دلیل گمانه زنی های فراوانی در مورد آینده او انجام شده است و یکی از باشگاه های خواهان او، قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان است.

نشریه اکیپ دیروز خبر از تمایل یورگن کلوپ برای به خدمت گرفتن فرانک ریبری و احتمال انتقال این بازیکن به لیورپول داد اما به نظر می رسد خود ریبری تمایلی به این انتقال ندارد و مقصد بعدی او فرانسه است.

فرانک ریبری دیروز مدعی شد بعد از بررسی شرایط تحصیلی فرزندانش تیم بعدی خود را انتخاب خواهد کرد کالچومرکاتو مدعی شد وی خواهان بازگشت به لیگ یک و بازی کردن برای المپیک مارسی است.

فرانک ریبری از مارسی به سطح اول فوتبال معرفی شد و دو سال درخشان در بین سالهای 2005 تا 2007 را در این تیم سپری کرد. همانند بسیاری از ستاره های بزرگ دنیای فوتبال، ریبری نیز علاقمند است دوران پایانی فوتبال خود را در تیمی که در آن رشد کرده به سر کند و به همین دلیل توافقات برای انتقال این مهاجم فرانسوی به مارسی انجام شده است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها