مخالفت شورای امنیت با نقل و انتقال یک تیم!

این احتمال وجود دارد انتقال امتیاز تیم خونه به خونه به تیم آلومینیوم جاجرم منتفی شود!

مخالفت شورای امنیت با نقل و انتقال یک تیم!

غلامرضا بهروان، رییس هیات فوتبال استان مازندران در این باره گفته است:‌ «این موضوع فعلا در کش و قوس است. مبادی خارج از استان جلوی فروش تیم را گرفتند. نامه‌ای از کمیسیون شورای امنیت و معاونت سیاسی امنیتی وزیر کشور آمد که خروج تیم را صلاح ندانستند. ضمن اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان نیز با تشکیل جلسه کمیسیون ماده 5 مخالفت خودش را با این انتقال اعلام کرد. ما هم تابع مقامات بالادستی هستیم. ان‌شاالله این مسئله به خوبی تمام شود و آنچه که به نفع فوتبال و بخش خصوصی است رخ دهد.»

این در حالی است که تیم آلومینیوم جاجرم با مربیگری نادر دست نشان برای حضور در فصل جدید بازی ها آماده می شود. با این حال انتقال امتیاز تیم خونه به خونه به تیم آلومینیوم جاجرم در شرایطی قطعی می شود که اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با این نقل و انتقال موافقت کند. در عین حال فریبرز محمود زاده مسئول برگزاری بازی های دسته اول کشور گفته است هر تیمی که به دنبال فروش امتیاز یا خرید امتیاز است باید همه راه های قانونی را تا 16 مرداد طی کند و دراین تاریخ نام 14 بازیکن خود را برای سازمان لیگ لیست کند. در غیر اینصورت از جدول بازی ها کنار گذاشته می شود و به دو رده پایین تر سقوط می کند.

تیم خونه به خونه چندی پیش با خرید امتیاز تیم کارای شیراز به رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور راه پیدا کرد. تیمی که بازیکنانی چون داریوش شجاعیان را در اختیار داشت. تیم خونه به خونه در سال های اخیر با سرمایه گذاری های کلانی وارد بازی های دسته اول شد و به خوبی تماشاگر جذب کرد و حتی در برهه ای مدعی صعود به لیگ برتر بود اما در نهایت مالک باشگاه تصمیم به واگذاری امتیاز تیم گرفت. نکته ای که برای مردم بابل ناراحت کننده است و آنها تلاش می کنند مانع از این نقل و انتقال شوند و تیم در بابل بماند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها