تلاش برای رفع تعلیق کاپیتان دوچرخه سواری ایران

کاپیتان تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران برای دفاع از خودش مدارکی را آماده کرده است و تا یک هفته دیگر آنها را به اتحادیه جهانی دوچرخه سواری ارسال می کند.

تلاش برای رفع تعلیق کاپیتان دوچرخه سواری ایران

مهدی سهرابی رکابزن با سابقه و کاپیتان تیم ملی ایران مدتی پیش از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری تعلیق شد و عنوان شد که این رکابزن در اردوی کیش که زمستان سال ۹۶ برگزار شده است احتمال دارد از ماده ممنوعه ای استفاده کرده باشد. سهرابی هم اکنون مشغول جمع آوری مدارک و مستندات برای دفاع از خود است.

سهرابی در این مورد بیان کرد: مدارک و مستندات را جمع اوری کرده ام. البته ترجمه آن زمان بر بوده است و فکر می کنم تا یک هفته دیگر مدارک را ارسال کنم. حتی مستندات اشکالاتی که در نحوه گرفتن تست دوپینگ توسط ماموران اتحادیه جهانی وجود داشت را نیز آماده کرده ام. البته اتحادیه جهانی در کمیته انضباطی و براساس احتمالات من را تعلیق کرده است و آنها باید پاسخگو باشند که چرا وقتی جواب تست های من منفی بوده است چنین تصمیمی را گرفته اند.

او ادامه داد: برای من آبرویم خیلی مهم است و امیدوارم مسئله در همین مرحله و با ارسال مدارک حل شود در غیر این صورت کار وارد مرحله دیگری می شود که من نیاز دارم وزارت ورزش به من کمک کند و بتوانم وکیل بگیرم و از حقم دفاع کنم. با توجه به اینکه ۲۴ سال برای ورزش ایران زحمت کشیدم این انتظار را دارم که به من هم کمک شود تا از آبرویم دفاع کنم. من از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۹ تست های دوپینگ زیادی دادم و همه منفی بوده است و الان براساس احتمالات دارند من را زیر سوال می برند. از مسئولان تقاضا دارم به من کمک کنند تا از خودم دفاع کنم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها