قبوض کاغذی ۳۶ میلیون مشترک برق از مهر حذف می‌شود

مدیرکل مدیریت مصرف مشترکان توانیر با بیان اینکه صدور قبض کاغذی ۳۶میلیون مشترک برق از مهر متوقف می شود، گفت: شماره تلفن همراه ۸۰ درصد مشترکان برای ارسال قبوض پیامکی و دیجیتال احصا شده است.

قبوض کاغذی ۳۶ میلیون مشترک برق از مهر حذف می‌شود

هادی مدقق با اشاره به اینکه چهار روش به‌ منظور دریافت شماره تلفن همراه مشترکان برای ارسال قبوض پیامکی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در روش نخست، ماموران قرائت کنتور پس از مراجعه به منازل شماره تلفن همراه مشترک را دریافت و در سامانه ثبت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در روش دوم نیز سرشماره‌ای اعلام شده است که مشترکان با ارسال شماره شناسه اشتراک خود، اطلاعاتشان در سامانه ثبت خواهد شد و پس از این قبوض خود را به شکل پیامک دریافت خواهند کرد.

مدقق افزود: در روش سوم نیز مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت ۳۹ شرکت توزیع در سراسر کشور نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند. همچنین اپلیکیشنی در سایت‌های یاد شده قرار گرفته که مشترکان می‌توانند با استفاده از آن علاوه بر دریافت قبوض الکترونیکی، تمامی خدمات پس از فروش را از طریق این اپلیکیشن دریافت کنند.

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر در پایان گفت: هم اکنون در دو استان کشور این برنامه کاملا پیاده‌سازی شده و در این مناطق تنها قبوض الکترونیک صادر می‎شود.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها