وزیر امور اقتصادی و دارایی؛

سامانه ثبت حقوق مدیران باید توسط سازمان اداری راه‌اندازی شود/ ابلاغ بخشنامه همکاری برای ثبت حقوق مقامات و مدیران

وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفت: بخشنامه همکاری ذی حسابی ها با سازمان امور اداری و استخدامی برای ثبت حقوق مقامات و مدیران ابلاغ شده است.

سامانه ثبت حقوق مدیران باید توسط سازمان اداری راه‌اندازی شود/ ابلاغ بخشنامه همکاری برای ثبت حقوق مقامات و مدیران

فرهاد دژپسند، درباره آخرین وضعیت سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران، گفت: این سامانه باید توسط سازمان امور اداری و استخدامی راه اندازی شود و نمی دانم این کجا عنوان شده که سامانه باید توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی راه اندازی شود.

این عضو کابینه دولت دوازدهم، با بیان اینکه متولی نظام حقوق و دستمزد سازمان امور اداری و استخدامی است، تصریح کرد: با توجه به اینکه ذی حسابی هایی کشور اطلاعات خوبی در اختیار دارند باید با سازمان امور اداری و استخدامی همکاری می کردند که بخشنامه همکاری آنها با این سازمان ابلاغ شده است.

بر اساس این گزارش، طبق ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف شد نسبت به راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا اقدام کند و بر این اساس سازمان اداری و استخدامی مسئول طراحی و ساماندهی سامانه حقوق و مزایا شد.

همچنین در بودجه سال ۹۸ آمده است که به منظور ایجاد انضباط مالی، هماهنگی و پرداخت به موقع حقوق کارکنان، کلیه دستگاه های اجرایی موضوع ماده (٢٩) قانون برنامه ششم توسعه موظفند از ابتدای سال ١٣٩٨ اطلاعات مربوط به هرگونه پرداخت از محل منابع عمومی و اختصاصی را مطابق ضوابط زیر در اختیار خزانه داری کل کشور قرار دهند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها