توضیح الهام غفوری تهیه‌کننده سریال پایتخت درباره حذف باباپنجعلی از «پایتخت۶»

حذف «بابا پنجعلی» در «پایتخت۶» ارتباطی به استندآپ کمدی وی ندارد و به این خاطر است که نقش به ورطه تکرار افتاده است.

توضیح الهام غفوری تهیه‌کننده سریال پایتخت درباره حذف باباپنجعلی از «پایتخت۶»

بعد از پخش «پایتخت ۵» و بازخوردهایی که بین مخاطبان و تیم سازنده وجود داشت، مهمترین موضوعی که مطرح شد، وضع نقش «بابا پنجعلی» در سریال بود. هم خود آقای خمسه گفت که دیگر نقش برایش چالش‌برانگیز نیست و به ورطه تکرار افتاده است و هم مخاطبان این نظر را داشتند. به همین خاطر هم در برنامه زنده «حالا خورشید» محسن تنابنده در این مورد صحبت کرد و هم سیروس مقدم طی مصاحبه‌ای گفت که دیگر کم‌کم باید فکری به حال «بابا پنجعلی» در «پایتخت» کرد.

این مسئله یک سال است که ذهن ما را مشغول کرده بود و حتی پیشنهاد شد که «پایتخت ۶» با فوت «بابا پنجعلی» شروع و سپس روح او هر از گاهی دیده شود و قصه ایجاد کند. به همین دلیل، حذف «بابا پنجعلی» در «پایتخت۶» ارتباطی به استندآپ کمدی وی ندارد و ماه‌هاست که ذهن ما را مشغول کرده است.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • صمد زواره ای
    0

    مشگل اینجاست که هشت سال پول گرفت و خورد و گشت و فقط گفت ناهار نخوردم. جقدر در این ندت به ایشان پول دادید تا با دیدنش حالمان بد شود. نقشی به او دادید که نیازی به تمرین هم نداشت ! اصلا داستان فیلمنامه را میدانست؟ زرنگ بود و به ریش همه ما خندید و رفت. چرا به انتقادهای مردم در فضای مجازی اهمیت نمیدادید که از این نقش دل خوشی ندارند و دیگری را میخواهند ؟ جقدر پول گرفت به من مربوط نیست و دیر شد اما واقعا عوامل فیلم نمیدیدند سریال مر طرفداد نقش اضوفه و سربار دارد ؟

    نظرات شما -
    • حسینی
      0

      اخه برادر من تو چه میدونی بازیگری چیه که در موردش نظر میدی ؟ با اون گریمی که ایشان داشت و اون وضعیتی که با اون دست و پنجه نرم میکرد ما ها نمیتونیم نظر بدیم . دیالوگهاش هم همین بود دیگه چه باید می کرد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها