رئال به جذب پوگبا در تابستان جاری خوشبین است

شبکه ESPN مدعی شد رئال مادرید اطمینان دارد امسال تابستان در جذب پل پوگبا موفق خواهد شد و او را با پرداخت 180 میلیون یورو به مادرید خواهد آورد.

رئال به جذب پوگبا در تابستان جاری خوشبین است

این روزها کسی نیست که خبر نداشته باشد زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید علاقه زیادی به جذب پل پوگبا، ستاره فرانسوی یونایتد توسط رئال دارد اما فلورنتینو پرز که تا اینجا چیزی در حدود 300 میلیون یورو خرج خرید بازیکنان جدید کرده نسبت به این انتقال تمایل چندانی ندارد. اما حالا شبکه ESPN در گزارشی اختصاصی و به نقل از منابع نزدیک به باشگاه رئال می‌گوید انتقال پوگبا امسال تابستان انجام خواهد شد.

پوگبا و مدیر برنامه‌هایش مینو رایولا اوایل تابستان امسال به صراحت از جدایی او از یونایتد صحبت کرده بودند اما اخیرا مدیران یونایتد و اوله گنار سولسشر تلاش کردند رابطه‌شان با این ستاره فرانسوی را بهبود ببخشند و سولسشر از رفتار خوب پوگبا در تور پیش‌فصل یونایتد در آسیا تمجید کرد.

شبکه ESPN می‌گوید پرز در جریان دیداری که هفته گذشته در شهر مونترئال کانادا با زیدان داشته به او اعلام کرده که جذب پوگبا در تابستان جاری دشوار است به خصوص با توجه به اینکه یونایتد خواهان فروش او نیست. اما زیدان از پرز خواسته تا برای جذب پوگبا یک بار دیگر تلاش کند و حالا منابع نزدیک به رئال به این شبکه گفته‌اند که با وجود اصرار یونایتد به مبلغ 180 میلیون یورویی، در رئال این احساس وجود دارد که این قرارداد امضا خواهد شد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها