چگونه بفهمیم یک شخص به شیره تریاک اعتیاد دارد؟/ روشهای ترک این ماده مخدر را بشناسید

شیره یکی از مشتقات تریاک و مواد مخدر است که از جوشاندن سوخته تریاک خالص و صاف کردن آن به دست می‌آید. عوارض شیره از علائم و عوارض اعتیاد به تریاک شدیدتر بوده و ترک شیره نیز از ترک تریاک دشوارتر است.

چگونه بفهمیم یک شخص به شیره تریاک اعتیاد دارد؟/ روشهای ترک این ماده مخدر را بشناسید

به گزارش خبر فوری ، شیره یکی از مشتقات تریاک و مواد مخدر است که از جوشاندن سوخته تریاک خالص و صاف کردن آن به دست می آید. این ماده مخدر از خلوص بیشتری نسبت به انواع دیگر از مشتقات تریاک برخوردار است که باعث می شود علائم و عوارض شیره از علائم و عوارض اعتیاد به تریاک شدیدتر بوده و ترک شیره را نیز از ترک تریاک دشوارتر می‌کند.

شیره تریاک چیست؟

شیره به روش جوشاندن و صاف کردن ترکیب تریاک و تریاک سوخته به دست می آید. به علت وجود میزان کدئین و مورفین بیشتر نسبت به تریاک با شدت بیشتری نشانه ها تجربه می شوند، اما از نظر زمانی اثر کوتاه مدت دارد. این ماده به صورت تدخینی (کشیدنی) و خوراکی مصرف می گردد. حالت خماری بعد از مصرف را زودتر از سایر مواد نشان می دهد و اعتیاد بیشتری نسبت به سایر مواد دارد. روش خوراکی گاهی توسط افرادی استفاده می شود که قصد پنهان کردن مصرف شیره را از خانواده خود دارند. مصرف کنندگان شیره برای از بین رفتن آثار مصرف بر خلاف تریاک از مواد غذایی با طبع سرد استفاده می کنند.

علائم اعتیاد به شیره

امروزه با استفاده از تست اعتیاد می توان به اعتیاد به مواد مخدر را تشخیص داد. تست اعتیاد به شیره نیز عاری از خطا نیست و روش هایی برای منفی کردن آن وجود داد که باید در زمان انجام تست دقت لازم به عمل آید. عوارض اعتیاد به شیر با توجه به نوع مصرف متفاوت می باشد، که در ادامه عوارض اعتیاد به شیره به صورت تدخینی و خوراکی توضیح داده شده است:

علائم و عوارض اعتیاد به شیره (تدخینی)

در اعتیاد به تدخینی شیره علائم و عوارض مختلفی بروز می کند که مهم ترین آن ها را مرور می کنیم:

*تیره شدن رنگ پوست به ویژه در ناحیه لب ها

*ابتلا به بیماری های تنفسی مثل عفونت و تنگی نفس

*مشکلات گوارشی نظیر تهوع، استفراغ، یبوست و کاهش وزن در فرد معتاد

*خواب آلودگی همیشگی و در عین حال بی خوابی شبانه

*کاهش میل و قدرت جنسی و بر هم خوردن نظم در چرخه قاعدگی در زنان

*ضعف در سیستم ایمنی ایجاد و احتمال بیشتر ابتلا به بیماری های دیگر

*از دست دادن علاقه نسبت به چیزهایی که پیشتر علاقه مند بود

*کاهش احساس مسئولیت نسبت به ابعاد مختلف زندگی

*با ادامه مصرف شیره مانند سایر مواد مخدر لذت اولیه تجربه نمی شود و در نتیجه هر بار تمایل به مصرف در دفعات و دوز بالاتر وجود دارد.

علائم و عوارض اعتیاد به شیره (خوراکی)

اعتیاد خوراکی شیره عوارض شدیدتری نسبت به روش تدخینی دارد. علاوه بر موارد ذکر شده در عوارض روش تدخینی، علائم زیر نیز ممکن است در فرد بروز پیدا کند:

*دندان های فرد و کبد و مجاری تنفسی او دچار مشکل می شود

*شیره و تریاک باعث انسداد در رگ های قلب شده و احتمال بروز سکته را افزایش می دهد.

*احتمال مسمومیت در روش خوراکی بسیار بالاتر از روش تدخینی است.

*گاهی ممکن است در زمان خواب دچار تشنج شود و یا احساس خفگی کند.

ترک اعتیاد به شیره

برای ترک اعتیاد به شیره روش های متنوعی وجود دارد که به اختصار به مرور بعضی از آن ها می پردازیم. شیره تریاک 12 تا 21 روز خماری دارد. افرادی که موفق می شوند این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند با احتمال بسیار کمتری بازگشت را تجربه می کنند. اهمیت خانواده در ترک اعتیاد بسیار زیاد بوده و در صورت همکاری آن ها نتایج بهتری حاصل می شود. در این شرایط خانواده فرد معتاد نیز در روند درمان بهتر است قرار گیرند، مشاوره خانواده از جمله روش هایی است که به کار برده می شود.

روش سنتی

در روش سنتی فرد معتاد به شیره مصرف خود را به مرور زمان کاهش می دهد. دوز مصرف خود را در بازه زمانی های مشخص کم می کند و به مرور میزان مصرف را به صفر می رساند. یکی از مهم ترین دلایل عدم موفقیت در این روش آن است که فرد در شرایطی خاص مانند زمان عصبانیت با فریب خود مصرف را بیشتر می کند. با این کار روش ترک شکست می خورد و دوباره میزان مصرف فرد بالا می رود.

ترک ناگهانی

گاهی فرد معتاد به صورت ناگهانی پس از تصمیم به ترک مصرف شیره تریاک را قطع می کند. این روش معمولا تا مدت کوتاهی جواب می دهد اما بازگشت بسیار بالایی دارد و فقط افراد کمی موفق به ترک دائم به کمک این روش می شوند.

سم زدایی UROD

این روش با استفاده از داروهایی بسیار قوی اجرا می گردد، گاهی باعث بیهوشی بسیاری از افرادی می شود که برای ترک اقدام می کنند. این داروها بیشتر در افرادی استفاده می شود که تحمل خماری برای آن ها بسیار دشوار است. با مصرف این دارو علائم ترک و سختی خماری کشیدن کاهش پیدا می کند.

منبع: هنر زندگی

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 122
  • n.d
    2

    اگه میخای کسی نفرین کنی وبه مرور خودش و خانواده ش و مال و زندگیش رو نابودش کنی پیشنهاد مصرف شیره تریاک رو بهش بده

    نظرات شما -
    • و. م
      0

      سلام انجمن معتادان جوان کجاست

    • سیدمهدی حسینی
      1

      سلام من نزدیک یه سال شیره خوراکی مصرف داشتم ولی دچار مسمومیت شدید در حد مرگ شدم و رفتم تهران کلنیک طلوعی دوباره ترک کردم .سم زدایی فوق سریع شدم بدون علائم ترک هرکی کمک خواست در خدمتم فقط اول پیام ۰۹۱۲۰۹۷۶۳۰۸

    • مرد تنها
      0

      منو کمک کنید شششش ماهه ترکم ولی هنوز دست وپا درد دارم لطفا راهنماییم کنید

  • O
    1

    بهترین روش برای ترکش اول توکل به خداست بعد یه روشی هست به نام ترک یابویی که البته باید تصمیمت جددی باشه ۳۰ روز اول سخته بعدش حتی متنفر میشی از مواد

    نظرات شما -
    • علی
      0

      باسلام.بعداز ۱۵ سال مصرف شیره وتریاک خسته شدم از خودم و انزوا وتنهای خیلی راه هارو امتحان کردم کلینیک ترک اعتیاد اما نشد چون قرص میدادن جایگزیم مواد شده بود .ترک یابوی هم نشد.کنکره شصت هم بعد از ۳ سال دوباره لغزش کردم تنها جای که نه دارو دادن نه پولی گرفتن نه مرا مسخره کردن فقط انجمن معتادان گمنام بود وتونستم با تجربه معتادان درحال بهبودی ترک کنم و درترک باقی بمانم ۱۰ سال است که پاک هستم.پیشنهاد میکنم ان ای را امتحان کنید

    • 0

      سلام میشه راهنمایی کنید

  • عماد
    0

    نويسنده اين متن كرچكترين اطلاعي راجع به مواد مخدر ندارد.بعد از ٢١ روز علائم ترك از بين ميرود؟واقعا متاسفم

  • محسن
    0

    این روزا شما به هیج وجه نمیتونی ترک کنی مگر اینگه از نظرجسمی روحی روانی و روحانی بهش کمک بشه .وتنها جایی که میشه اینکاررو کرد کمپ ترک اعتیاد هست به مدت 4 تا 6 ماه .و با کمک قدمهای دوازده گانه و داشتن راهنما و گرنه ترک تو خونه و من میتونم از الان بگم یعنی عذاب و شکست .ایشالله همه کسانی که درگیراین بیماری مهلک هستن نجات پیدا کنن توسط تنها حامی ما یعنی پروردگار .

  • محسن داودی
    0

    بهترین روس ترک چیست بعد با جوشاندن تریاک نه سوخته ان باز هم شیره بحساب میاید

  • سیداقا
    1

    ترک تریاک برای بالای چهل وپنج سال بسیار خطرناکه

  • علی
    1

    برادر اول برو در باره اعتیاد اطلاعات را کامل کن بعد در مورد درمان آن راه کار بده

  • مجید
    0

    برای ترک یا بهتر بگویم درمان انواع بیماریهای مواد مخدر از هر نوع صنعتی و سنتی بهترین روش که در کشور خودمان هم ابداع شده روش درمان تدریجی و یا پله ای است که به نام مختصر "دی اس تی" شناخته میشود و مبتکر این روش خودش سالها در گیر بیماری مواد مخدر بوده که پس از امتحان این روش بر روی خودش و نتیجه گرفتن صد در صد این متد را روی بسیاری از افراد دردمند جامعه پیاده کرده و روشی است که انشااله در حال پیاده سازی نه تنها در کشور خودمان بلکه در نقاط دیگر این کره خاکی نیز میباشد.

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      با سلام خدمت مجید عزیز . این روشی که میفرمایید همان روش درمان کنگره 60 میباشد. پیروز باشید

  • تجربه کرده
    0

    فقط و فقط برین کنگره ۶۰ بدونه هیچ درد و خماری و بدونه هزینه ودر زمان ۱۱ ماه درمان میشوید. فرد معتاد مگر ۲۰ روزه و یکماهه معتاد شده که بخواهد ۲۰ روزه و یکماهه درمان شود.،حتمن باید دوره ۱۱ ماهه را بگذراند. به امید سلامتی

    نظرات شما -
    • علی
      0

      میشه راجع به کنگره 60 بگی چیه کجاست هزینش چقدره من چند ساله تریاک میکشم دیگه خسته شدم

    • تجربه کرده
      0

      علی جان تو اینترنت بزن کنگره ۶۰ هم آدرس شعبه هاشو میزنه و هم روش درمانشو. تو کنگره ۶۰ اعتیادو ترک نمیدن، درمان میکنن. مطمعن باش اگه بری جواب میگیری. خیلی عالیه، من با دو خط نوشته نمیتونم توصیفش کنم.هفته ای ۳جلسه به مدت ۱۱ ماه میری و به امید خدا درمان میشی حتمن برو جواب میگیری.

  • علی زنگنه
    0

    خدایا نصیب هیچکس نکن خطرناکه حسن

  • خانواده قربانی
    0

    پدرم اول خودش رو سوزوند و بعدش ما هم تک تک سوختیم

  • Ali
    0

    من با مصرف ۹ گرم شیره خوراکی ،همه راه ها رو رفتم و نشد واما فقط در کنگره ۶۰ جواب گرفتم ! با آرزوی رهایی برای همه مصرف کنندگان . خدا رو شکر .

    نظرات شما -
    • بهنام
      0

      مهم نیست که از کجا و چه روشی ترک میکنید مهم اینه که تصمیم قطعی داشته باشی و از مواد کامل لذت برده باشی و به جایی رسیده باشی که پوچی آخرش را حس کنی اون موقع دستات را به سوی خدا دراز کن و ازش کمک بخواه

  • مرتضی
    1

    بهترین روش قطع ناگهانی شیره هست من امتحان کردم تا دو هفته بدن درد و اسهال داشتم ولی بعدش دیگه علائم خماریم از بین رفت البته من از روز اول ترکم با خوردن آبمیوه و شیر پشت سرهم بدنم رو پاکسازی کردم . من روزی سه گرم شیره میخوردم و پنج گرم میکشیدم واقعا دیگه خسته شده بودم تند تند خمار میشدم تمام پولهام رو که کار میکردم خرج موادم میکردم ولی اراده کردم و با این جمله که هیچکی از خماری نمرده شروع به قطع شیره کردم و روزی سه لیتر آبمیوه و شیر میخوردم و اسهال شدید داشتم به همراه سر درد و بدن درد شدید طوری که چشمام باز نمیشد ولی با اراده خودم ترک کردم و توی مدت پاک شدنم به مواد فکر نمیکردم فقط سعی میکردم بخوابم خدا رو شکر جواب داد به امید روزی که شما دوستان عزیزم که به این بیماری مبتلا شدین خیلی زود بتونید درمان بشین و به زندگی سلام تازه کنین

    نظرات شما -
    • بی نام
      0

      سلام.دوست عزیز شبها چطور میخوابیدی؟ منظورم اینه که وقتی بدن درد خمار بودی چطور میخوابدی؟

    • بی نام
      0

      سلام دوست عزیز چندسال گرفتاربودی

  • مجید
    0

    باسلام بهترین روش مکان مقدس کنگره شصت

    نظرات شما -
    • hhhhhhhhh
      0

      سلام ،کنگره شصت چی هست و کجاست؟

  • حمیده محمدی
    0

    سلام من به شوهرم شک دارم چون بیشتر رفتارش شبیه موتاد ها است لطفاً راهنماییم کنین چیکار کنم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اون مواد رو بیشتر از تو دوست خواهد داشت پس مراقب باش و با مشاور حرکت کن.

  • محسن‌جمشیدی
    1

    سه‌سال‌میکشم.معتادنشدم.چون‌یک‌ماه.نکشیدم.اثری‌ندیدم.شیره‌هست‌مصرفم

    نظرات شما -
    • حمید عزتی
      0

      اگه سه ساله مرتب میکشید و هنوز معتاد نشده اید باید بدانید به جلی تریاک شکلات خریده اید

  • محمد علی زارع
    1

    اعتیاد درمان موقت و گرفتاری دائمی هست وقتی نشئه گی تموم میشه مشکل سرِجاشه تا اراده دارید سراغش نرید

  • محمد رضا دهنه شوری
    0

    سلام من یک معتاد ۱۷روز پاکم سه روز از کمپ شروع زندگی اومدم کمکم کنید پاک باشم مصرف شیره داشتم مننون

  • نوید خورشاهیان
    1

    با سلام یک اراده قوی ترک یهویی یا همون یابویی از همه بهتر است و طول درمانش 20 روز است همین الان که دارم اینو مینویسم یک ماهه ترک کردم و هفته پیش آثار خماری از بدنم بیرون رفت قهوه جایگزین مناسبی است و با کمی تلقین میتونه حالتون رو خوب کنه ، قرص خواب ( کلونازپام) برای اینکه شب بتونید بخوابید مصرف قرص استامینوفن کدئین فراموش نشه به دلیل اینکه درصدی مورفین داخلش هست میتونید این شرایط رو تحمل کنید سعی کنید شبی یک دونه بیشتر مصرف نکنید که وابسته به استامینوفن نشید همینطور که میدونید ترک شیره بسیار سخت تر است ، همین که ارادشو دارید و دارید این شرایط رو تحمل میکنید ، از خیلیا جلوتر هستید تو میتونی دوست عزیزم :) مصرف میوه های ادرار آور مثل لیمو شیرین ، خربزه ، هندوانه , و بسیاری از دمنوش های دیگر ، هر چقدر بیشتر ادرار کنید سریع تر از بدنتون خارج میشه و سم زدایی میشید دوش آب سرد برای هفته اول فراموش نشه و به محض خوردن شام یه عدد استامینوفن کدئین و یه قرص کلونازپام 2 بخورید تا راحت بخوابید طول درمان 20 روزه ، تا درد نکشید از بدنتون بیرون نمیره اگه دیدید اذیت نمیشید پس مطمئن باشید روشتون اشتباس و هر لحظه ممکنه لغزش کنید ، مصرف جایگزین رو فراموش کنید که فقط دارید خودتونو گول میزنید ، به محض ترک جایگزین ، خماری شیره فعال میشه و همینطور خماری جایگزین , یعنی از چاله در اومدین افتادین تو چاه هیچکس از خماری نمرده ، من بهتون قول میدم روزای سختتون فقط 9 روزه اوله و بعد از 9 روز ، روز به روز به حالت بهتری میرسید و روز 21 کاملا پاک هستید ، بعد از روز 21 اگه کمی خماری داشتید ، اثرات قرص استامینوفن کدئین هست که خیلی خفیفه و سر 3 روز از بین میره موفق باشید نوید خورشاهیان ، نیشابور آیدی تلگرام جهت مشاوره spartacusam@

  • محسن صادقی
    0

    سلام.من۵۲سالمه ومدت یک سال که روزی به اندازه لپه یعنی نصف نخودصبح هابصورت قرص مصرف میکنم لطفاراهنمایم کنیدتابتونم توخونه ترک کنم.ممنون ازهمکاریتون وخدانگهدار.

    نظرات شما -
    • حمید
      0

      سلام دوست عزیز ترک برای شما عین آب خوردن است همون اندازه ای رو که میخوری تقسیم به ده کن و هر بیست و یک روز یک قسمتش رو حذف کن خدا وکیل اصلا کوچکترین اذیتی برات نداره.

    • مسعود وریج
      2

      برای سن و سال شما ک دواست.

  • احمد ریسی
    0

    سلام. بهترین روش ترک مواد سنتی ترک با خود اون مواده به این صورت که بسته به میزان مصرف یه مقدار از مواد رو داخل آب حل کرده و در هر وعده یک سر شیشه مصرف کرده و به همان میزان آب اضافه میکنیم. اینجوری بدون این که مجبور بشین دود هارو بشمرین یا متوجه بشین بعد دو ماه ترک کردین. ترک با متادول یا ب۲ خیلی سخت تره. ودر آخر بگم حس تغییری که بعد ترک دارید بهترین حسه. موفق باشید.

    نظرات شما -
    • وحید رسولی
      1

      واقعا که خدا هیچ کسی رو گرفتار مواد نکنه

    • امیر
      0

      خدا لعنت کنه کسایی ک مواد و فراهم میکنن برا جوونا مردم خدا هیچ کسو گرفتار مواد نکنه یاخدا کمک کن

    • سعید ریسی
      0

      احسنت ابتکار خوبیه واقعا کسی بخواد میشه

  • مهسا
    0

    با سلام به همه من ی خانم 32 ساله هستم که یکسال با کسی آشنا شدم و عاشقانه دوستش دارم. متاسفانه در این یکسال 3 بار تصمیم به ترک گرفت اما هر بار به یک بهانه برکشت یا مریضی خواهرش یا فوت خواهرش و حالا نگرانی بچه های خواهرش هر دفعه یکی الی 2ماه بیشتر سالم نمی مانه و باز میره سر کار خودش. واقعا خسته شدم نمی خوام قبلا از این که پاک بشه هم باهاش ازدواج کنم و از طرفی دلم براش می سوزه و نمی تونم رهاش کنم. گرچه هر دفعه قول میده که بالاخره موفق میشه اما من باور ندارم حرف هاش. نه حاضر بره مراکز ترک اعتیاد که کمک کنند نه خودش اراده واقعی داره فقط الکی قول میده.. حتی سری قبل براش کلاس هم پیدا کردم اما حاضر نشد بره گفت فعلا زود و باشه تا حالا بعد که متوجه شدم یک هفته نشده داره مصرف میکنه. مصرف هم شیره است و هم گل(علف) میشه من راهنمایی کنید که با این فرد چطور باید رفتار کنم.

    نظرات شما -
    • هدی
      1

      توهم معتادی خودت رو دست نداری توترکش کن و دلت برای خودت بسوزد

    • بهنام
      0

      سلام خواهرم تا خودش به این نتیجه نرسه ترک واقعی نمیکنه ۳ ماه به خاطر اعتیادش باهاش قطع رابطه کن ولی یک راه برگشت براش بزار ایشالله خودش را پیدا میکنه و ترک میکنه به خودم بعد از جدا شدن همسرم احساس تنهایی کردم و به خاطر عشقم به اون ترک کردم البته ایمان به خدا و کمک گرفتن از اون بیشتر کمکم کرد

    • ابی
      0

      سلام خانم اگه کمک میخواین زنگ بزن همکاری میکنم ترک کنه دنبالش نره۰۹۳۶۷۱۲۱۵۲۲

    • ابی
      0

      سلام خانم اگه کمک میخواین زنگ بزن همکاری میکنم ترک کنه دنبالش نره۰۹۳۶۷۱۲۱۵۲۲

  • ایرج خزایی
    0

    خداپدرتان بیامرزه مگه تریاک گیرمیادایناهمه قرص وجیگرو موادافزودنیه ازجواناخواهش میکنم التماس میکنم نریدسمت اینا

  • باران
    1

    دوستان ترک این مار خوش خط وخال بسته به هر بدن و رپحیه ای متفاوته.اصلا به جه دلیلی گرفتارش شدی حتی مهمه.از نزدیکان ما پنج سال شیره وتریاک کشید بغدم اراده کرد و دوز مصرفشو اورد پایین وبعدهم زد زیرش سه روز درد داشت اما تموم شد حالام شده هشتاد کیلیو ورزشکار شده.برای تمام کسانیکه قربانی این لعنتی شدن ارزوی رهایی دارم.

    نظرات شما -
    • شهاب
      1

      من چون شاکردی کار میکردم و محتاج بودم شغلی یاد بگیرم استادم چون میدید زرنگ بودم خواست پای بندم کنه پیش خودش براش کار کنم معتادم کرد ب تریاک 16 سال داشتم الان 24 سالمه

  • مینا موحدی
    0

    متاسفانه 55 سالمه ده ساله آلوده این کثافت هستم یه بار ترک کردم زورکی ولی سه ماه نشد برگشتم تو شوهرم 25 ساله معتاد می‌شست جلوم می‌کشید من احمقم دوباره شروع کردم خواستم بزارم کناربه خاطر بچه ها سرطان گرفتم شد توجیه کارم همه از دورم رفتن کنار شوهر پیتمم وقتی دید سرطان دارم و قطع عضو شدم شروع کرد اذیت و پول دوا و دکتر و ندادن الانم به بهانه اینکه چند نوع سرطان دارم گفت پول اضافی ندارم خرجت کنم به زور بهم مواد داد تا به پرو و پاش نپیچم چون تمام مدت دعوا داشتیم ولی وقتی خودم معتاد شدم لال شدم الانم یه دفعه گذاشت و رفت و منم اون بود که مواد بهم میداد و من شدم این وسط بدبخت تر از قبل به شدت شیمی درمانی میشم با بی پولی دست به گریبانم به شدت حالم بد البته طلاقم داده ولی نامردترین بی‌شعور روی زمین بود عمدی اینکارو کرد هم کار زشت منو به همه گفت یعنی معتاد بودنم همینکه تو این بحران تنهام گذاشت وهم بقیه رو از دورو برم پراکنده کرد بارها خواستم خودمو آتیش بزنم ولی میترسم نمیرمو بدتر بشم چیکار کنم بی شرف آتیشم زد البته که خودم بی‌شعور عالم هستم

    نظرات شما -
    • علی
      3

      سلام خوبی مینا خانم اگه مایل بودی میتونم کمکت کنم ۰۹۹۰۱۷۸۴۸۷۵

  • محمدی هستم
    0

    سلام من چند بار ترک کردم ولی دوباره بعد 5ماه رفتم سراغش و این سری یسالو نیمه پاکم خداروشکر بهترین راهش اینه اگ شیره میکشی. هر وقت تصمیم ترک گرفتی دیگ شیرره نکش و ترایاک بکش یک هفته بعد ترک کن خیلی اذیتت کمتر میشه (من امتحان کردم ترک تریاک خیلی راحت تره و من همیشه شیره میکشیدم هروقت تصمیم میگرفتم ترک کنم یک هفته تریاک بعدش ترک میکردم یا علی و اون بار اخری ک ترک کردم و دوباره رفتم سمتش دیگ شیره نگرفتم از اول رفتم سمت تریاک نزدیک 3 ماه ک کشیدم فقط تریاک کشیدم دیگ دوربر شیره نرفتم دلیلش این بود ک یک بنده خدایی بهم گفت محمد تو ک شیره میکشی ایا نشه میشی گفتم ن دیگ خیلی وقته نشه نمیشم و فقط روز ب روز مصرف بیشتر میشد و پولم بیشتر دود میشد گفت پس تریاک بکش گفتم چرا گفتش چون اگ قراره نشه نشی همون ضعیف ترشو بکش ک نری سمت چیزای قوی تر همیشه یادتون باشه اینجور چیزا هرچی بیشتر میکشی دوز مصرفیت بیشتر میشه و باید یا بپری یک شاخه دیگ مثلاا شیشه یا کریستال یا پولت بیشتر میره پس همون ضعیفه رو بکش ک فقط سرت گرم باشه تا خدایی نکرده شیشه یا کریستال نکشی و راحت بتونی از منجلابش بیای بیرون انشا....

  • حسین
    0

    با سلام، من امروز اولین باره که دارم شیره میکشم اونم به خاطر یه مریضی که داشتم بهم توصیه کردن (البته خودمم راضی بودم که چند تا پوکی بزنم ) و اصلا هم حال نکردم و مجبوری این کارو کردم ، و بعد از کشیدنم ، اومدم رفتم سایت و یه سری اطلاعات از تریاک و شیره بگیرم که به این مقاله رسیدم و خواستم این پیغامو به افرادی که دچارش شدن و شاید میخوان بشن ، بگم که اگر از ابتداع اون شخص با دود و مواد برای اولین بار حال کنه و به تنش بچسبه، دوباره میره سراغ اینا وگرنه ازش خوشش نیاد ، جون به جونشم بکنن، سراغش نمیره ، و من معتقدم که اینها که میرن سراغ دود ، حتما یا خانواده (پدر یا مادر) با سیگار اشنایی کامل و مصرف کننده بودن که فرزندان به این چیزها گرایش پیدا میکنن ، و نکته مهمتر اینکه هر شخصی باید جنبه و مصرف تعادل هر کاری را برای خودش بدونه ، حتی مصرف مشروبات الکلی که میگن بهتر از تریاک هستش ،‌بنده مشروب هم مصرف میکنم ، ولی نه مانند الکلیها ..... ایشالا همه به سلامتی و زندگی شاد و پر نشاط و عاری از هر گونه مواد ازار دهنده زندگی کنند . با تشکر از خوانندگان

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      پسرخوب مواد کاری میکنه که بپاش بیفتی، من هرشب میکشیدم جوری بالا میآوردم که از خفگی و درد توبه میکردم دیگه نکشم، اما معتاد شدم، انقدم از مواد بدم میومد بقیه رو هم نصیحت میکردم، اما یه مریضی ساده که ۳روز تب ولرز و کمر درد داشتم باعث شد به اون فضای منفی جواب + بدم،اول تفننی سالی چن بار بعد ماهی چن بار بعد آخر هفته، بعد هر روز هفته، بعدم کلأ در اختیارش هستی،اینا تجربه خیلی از امثال منه، اگه از مریضی بمیرید سراغ مواد نرید تا هر روز بمیرید، تمام وقت تو میگیره از قیافه میندازه،تمام زندگیت فقط میشه پای بسات،

  • ر.م
    0

    پدرمن جانبازه ب شدت داره عداب میکشه کل بدنش ترکش هست والان چندساله ک ترکش هادارن سرب ترشح میکنن ودردوحشتناکی روتجربه میکنه تازه فهمیدیم ک یکی ازترکش هانزدیک نخاع شده یکی هم درجمجه گیرکرده ن میشه عمل کرد ن دارو داره فقط باپتیدین اروم میشه ک متاسفانه خیلی گرونه حداقل روزی 10تابایدبزنه ...میخوایم براش شیره بگیریم تنهاامیدمون همینه ولی الان ک نطراتو خوتدم روانی شدم ...یعتی جواب نمیده اعتیادبد داره؟

    نظرات شما -
    • Mahdi
      0

      سلام دوست عزیز ،،انشاللله خدا جانبار عزیزمون رو شفا بده ،،،ولی در مورد شیره که گفتی من دیدم که در مورد دردهای اینچنینی جواب داده ،،،امتحان کن براش

    • رضا علیپور
      0

      اخه این چه مملکتیه که جانبازش که جان خودش را کف دستش گذاشته از بی حمایتی و درد و رنج مجبور به استفاده از مخدر باشه

    • علی
      1

      من 20 سالمه یک ساله دارم به کوب می کشم روزی کمش ۷۰ دوود شیره می کشم خیلی هم ازش راضی ام از اعتماد به نفس بالایی که داره گرفته تا احساس سرخوشی که داره و هنوز هم فکری برای ترکش ندارم عشق من تریاک

    • حسن
      1

      سلام نکن منم جانبازم با همین حرفها افتادم به دام خوردن شیره نکن پسر داداشم نکن نور چشمام نکن ببرش بنیاد از اون بی شرفها التماس کن بزار کمکش کنن ولی خودت نبرش به طرف شیره وتریاک نکن عزیز دل همرزمم نکن

  • درخواست كمك
    1

    من مصرف ترا داشتم بعد ٦٠روز پاكي الان ١٢روزه روزي ١.٥ گرم شيره خوراكي مصرف ميكنم...لطفا براي ترك راه كار بدين...خواهشا

    نظرات شما -
    • سیدعلی پناه فروتن هستم
      0

      دوستان عزیزی که ترامصرف میکنند این اول شروع روزهای طلایشونه کم کم مصرفشون بالامیره وقتی که دیگه میدونن تراجواب نمیده میرن دنبال تریاک یاشیره دوست عزیزاینوبدون باپشت سرگذاشتن این مراحل که هردفعه شمابامواددیگری آشنامیشیدمن چون خودم مصرف کننده بودم اینومیگم درمصرف موادشماداریدحرص میخورید واعتیادتون داره میره بالا اگه میخوای ترک کنی مثل من مردونه بروتوی کمپ بشین خودتوباقرص وشربت گول نزن چونکه بعدازیه زمان کوتاه بازگشتتون به موادی دیگه عادیه چونکه جنبشونداری کارتون خواب میشی

  • م و
    0

    سلام شوهرم چهل سالشه بعد ده سال پاكى دوسه ماه ترياك مصرف ميكنه خودش ناراحته چرا شروع كرد ميخواد بذاره كنار چه جورى كمكش كنم

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      سلام شوهرتو زیاد عزیت نکن شاید یک مشکل تو زندگی یا یک اتفاقی افتاده که دوباره بعد از ده ساله مصرف میکنه تنها راه واسه شکست این مواد این هست که باید خودش بخاد تا خودش نخاد هیچی که هیچی میشه شما با شوهر خودتون صحبت کنید هنوز که دیر نشده بره کمپ ترک اعتیاد ۹

  • ابی
    0

    سلام من یک ماه بود که ترک کرده بودم الان ب2. یاچیز های دیگه مصرف میکنم الان دو سه روزه از درد خماری وچون سر کار باید بروم اونهم کارگری سخت نمیتوانم کامل ترک کنم اگر سم زدایی کنم دیگه به این راه بر نیگردم کسی هست آدرس جایی که سم زدایی سریع میکنند بهم بده

  • درخواست كمك
    0

    هيچ كس لطف نميكنه راهكار بده من خسته شدم...لطفا ...خواهشا...

  • غزل ۳۵۲۳
    0

    سلام عرض ادب خدمت دوستان عزیز دنیا دو روزه برید شیره و تریاک بکشید ولی گفتم شیره و تریاک بذار یه چی خدمت شما دوستان عرض کنم بخدا شیره تریاکی در کار نیست همش مواد شیمیایی چسب شیشه هستش میدن ملت دود کنن یا اینکه به صورت خوراکی استفاده میکنن خواهشا فکر کشیدن رو از سرتون بندازید خودم بازنده این بازی هستم دوست ندارم حتی دشمنم به این درد مبتلا بشه با تشکر از همه دوستان...به زبون ساده خودم نوشتم اگه جای مشکل داشت شرمنده

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      اون کسی که تو دعواهای خانوادگی ومردمی باکشیدن مصرف کردن منم منم میکنه وجرات ترک کردن نداشته مردنیست چون تماملات بازیهاش و بدونه از گنگ شدن بعد مصف گرفته و بسمت دعواها رفته نه از راه عادی چون اگر مصرف نکنها یکی از بهترین افراد خوش اخلاق خواهد بود اینرو من در روز سوم ترک شیره مینویسم اینا همش چرت وترسوندن مردمه با قرص وبیهوشی بخدا من حتی ۱قرص هم مصرف نمیکنم وسعی وتحملم وبیشتر کردم فقط تصویری هم توی ترک با کشندها حرف زدم عثلا سعی نکردم برم بشینم خداخودش شامل حالم هست خودکار گرمای داخلبدن میاد بیرون حالت بیقراری داری برو دوش اب ولرم بگیر دردعضلات واز ساق پا بپایین وسوزاک واسه ادرار که باید آب و مایعات قبلش زیاد بخوری کم کم تمام چین وچروکاتم ازکناره چشمت پاک میشه رنگ پوستت عوظ خواهدشد عدسه کم وزیاد میزنی تا مغزت هرچی اشغاله خالی بشه ابریزش بینی میگیری قرصش رو داشته باشید حله.کم کم بصورت متداوم دوروزدر میان حمام برید بدنتوناماده ومریضیهاتون برطرف خواهدشد بعد چندروز سفیدی واستیل بدنتون صاف و تن صداتون بحالت اول برمیگرده .ممنون که تا اینجا با من بودید عثلا نترسید چون با ترس صاحب هیچ چیز نخواهیدشد

  • محمد
    0

    بکشید باوادنیا دروزه دنیا ارزش خماریو نداره

    نظرات شما -
    • سهراب
      0

      محمد جان داداش ب شرطی ک پولش باشه و تا اخر عمرت رو ظمانت کنه

    • فرشید
      0

      شما تازه کار هستید دوران طلای تون فکر کنم یه روزی میرسه هیچیزی بهت حال نمیده نه گوش کردن اهنگ نه طبیعت نه سکس نه خردن بهترین غذاها خوراکی ها.ببخشید که این گفتم خوش به حال اون های که زن بچه ماشین پول خونه همه چیزشون دارن میان ترک کن نه روزی که همه این هارو باخته باشن

    • حسین
      0

      بحث پولش نیست جسم و روح داغون میشه

  • مهدی محمدی نژاد کردستانی
    0

    سلام هرنوع قرص وشربت یعنی بدبختی هرنوع موادی رویهوبذارکنار مردباش خماری بکش اولش و آخرش زیادترک کردم ولی متادون یعنی آخربدبختی مردی رو میگیره توروبه ناموستون ارزش نعشه ای رونداره خداکمک به همه کنه

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      سلام،بهترین راه واسه ترک کردن هر مخدری فقط با خودش هست یعنی مقدار مصرف رو هی کم کنی و به صفر برسونی،به طور ناگهانی کار هرکس نیست، و بی ضرر هم نیست،انشاالاه هیچکس گرفتار اعتیاد نشه،

  • مهدی
    0

    چیزی که چرت میاره داروی ترک نیست شربت متادون رومیگم مردباش خود ماده مصرف یاقطع تدریجی یایهویی بکن من دردزیاد کشیدم حتی دیگه سیگارهم نمیکشم همش بدبختی بدبختی بدبختی فقط پاکی الهی شکر

    نظرات شما -
    • نادر ن
      0

      فقط جان عزیزاتون هر چقدر تریاک یا شیره کشیدین بکشین نه سراغ مواد صنعتی برین نه سراغ متادون و...

  • Ahmadi
    1

    برای اینکه ترک کنید حتما مقدارکم کم وبازهم میگم مقدار کم حشیش استفاده کنید با این کار میتوانید اسحال را مهار کنید البطه یه سری حستن که بعد از ترک هنگام خواب نفسش تنگ میشی برا اینها نوشابه پشنهاد میکنم ودوم هنگام ترک فرد احساس ضعیفی میکند که برای اینها یک قوتی ویتامین سی یا همون انرژی (سوما ) پشنهاد میشود ناگفته نماند نوشابه خماری را تا ۵۰درصد الی ۳۰ درصد وحتی ازبین میبرد وسلام

  • میثم
    0

    سلام خوش ب حال کسانی ک مواد مخدر رو تجربه نکردن واقعا خوش ب سعادتشون تنها راه رهای اول ترک بدون هیچ گونه جیگذینه بعدش کلاس ان ای تا ۷یا ۸سال ب طور مداوم هر روز دست خدا ب همراهتون بگید یا علی و تمومش کنید اخر بدبختی عتیاده

  • علی الف
    0

    درود به دوستان، من سی و هشت ساله و ده سال مصرف میگردم،همه جورش رو دست کردم.این سه سال آخر صبحها روزی سه گرم شیره میخوریم و عصرها پونزده گرم وافوری میزنم. الان ده ماهه پاکم. برو جلو آیینه با خودت حرف بزن به خودت قول بده،انگیزه هاتو بنویس واسه ترک جلو چشات باشه، بهترین روش ترک،همونه که واسه تو بهترین نه برای بقیه. راه و مسیر خودت رو پیدا کن. با خود مواد ترک کردن بهترین راه. یادت باشه تو یه شبه معتاد نشدی که یه شبه پاک شی. دوزت رو کم و کم و کمتر کن و پایبند بمون. گرمی بخور،دوش بگیری،پیاده روی کن...هر وقت فکرش اومد سراغت یاد انگیزه تروریستی واسه ترک بيفت. انگیزه من دخترم بود که باید بهم افتخار کنه نه پدری که سبب سرافکندگیش میشدم. بیست سال مصرف سیگار و. ده سال مصرف شدید مواد رو با هم فاتحشونو خوندم. تو هم میتوانی رفیق. هیچ کسی جز خودت دلسوز تو نیست. اراده کن. یا علی

  • دکتر رسولی
    0

    سلام معتادان عزیز

  • فداکار
    0

    والا من یکیو میشناسم به گفته ی خودش سی ساله میکشه فقط موهاش زودتر سفید شده همین

  • یوسف س
    0

    سلام من از سال 81 که تصادف سختی کردم دوستانم گفتن واسه دردت خوبه معتاد شدم وسیگاری تا 5 سال پیش سیگار کنار گذاشتم اما صدبار ترک مواد تریاک را کردم و دوباره گرفتمش الان دیگه همانت دردهای سال 81 دارم متسفانه ترکش برام سخته خسته شدم چکار کنم

    نظرات شما -
    • اکبر
      0

      تشریف ببر .کنگره ۶۰ .انترنت سرچ کن منم میرم..

  • اصغر
    0

    با سلام اولا سم زدایی مواد مخدر بستگی ب مدت مصرف ومواد مصرفی ک شیره دو برابر تریاک قوی و ترکش سختتر تریاک وقتی با آب قاطی میشه مرفینش دوبرابر میشه و چند ترکیب دیگه تریاک کلا بااب حل نمیشن و دور ریخته میشه ب همین علت نشگی تریاک بهتر ودوامش بیشترمن خودم قبلا ک تریاک ۳گرم مصرف داشتم یابویی یا باکلونیدین ترک میکردم بعد از لغزش شد شیره ومدت مصرف شد چند سال بیشتر دیگه نتانستم یه دفعه وبا کلونیدین ترک کنم کلونیدین برای مصارف متوسط جواب میده مجبورا آمدم رو جایگزین ب مدت ۳ ماه کمی بیشتر یعنی هرسه روز یه خط سرنگ از متادون کم کردم تا به آخر رسید بعداز اون اگه تحت فشار بودین کلونیدین ورقی ۲ هزار صبح نصف وشب نصف خوردم با باکلوفن شل کننده عضلات وهیدروکسی زین قبلش مطمعن بشین ک زیاد فشارخونتان پایین نباشه ب مدت ۱۵ روز خوابتان زیاد میشه هرچه بیشتربخوابین راحت تر بدنتان هم بهترسم زدایی میشه دراین مدت منظورم تو ماه اول و دوم ترک حجامت عام وساکرال انجام بدین مستقیم سم ازخون گرفته میشه ورزش تغذیه حموم وقرص فارماتون نبود مولتی ویتامین مصرف بکنین خواهش فقط ب ترک فکر بکنین فکراعتیاد گونه نداشته باشین که مثلا جای دبشی هستش کاش می بود بزنیم یا سکس انجام بدی بگی یه بار بزنم ب هیچ عنوان نزنین هرلغزش دوهفته از ترک دورت میکنه اصلا و ابدا پیش مصرف کننده نرین جای هم بود سریع بلند شین کلاس آن ای برین فضای مجازی هم داره اگه متنفربشی و بخوای بااین روش من همه می تونن ترک بکنن ترک این نیست نکشی باید علاقه ات از بین ببری ک چها ب سرت آورد مواد باید تغییر مسیر بدی حتما ورزش بدنسازی فوتبال مرتب برو همدرد عزیز این فقط نوشته نبودن تجربه ۱۲ سال تخریب وترک وگریز من بوده سریع نخوانی رد بشی بعدی برو از اول بخوان انجام بده یه کلام مرد باش این نیز بگذرد داشی...

  • اصغر
    0

    داداشی ک میگی درد پا دارم ورزش دشمن اعتیاد ومعجزه گر وقتی ورزش میکنیم بدن ب صورت طبیعی مرفین ترشح میکنه واین یعنی نشه وسرحال میشی ومرفین ضددرد هستش ب این خاطر شما روزی که خیلی خسته هستید شب دیر خوابتان می بره چون بدن مرفین زیادی ترشح کرده تو بدن پوست درخت بید هم ضد درد همدردهایی هم که سنتی وتدریجی کم میکنن تریاک وشیره شربت سکنجبین معجزه میکنه روزی دوبار سه بار و شب حتما موقع خواب بخورین اولا میل ب مصرف کم میکنه دوما مصرفت میاره، پایین هر وقت رنگ صورت ولب هات روشن شد شروع کن ب تدریجی کم کردن حجامت اگه بتونی ورزش بکنی که قبل این نظر هم نوشتم چطوری انجام بدین امیدوارم هرچه معتاد طعم پاکی رو بچشم

  • ا.م
    0

    دوستان من به پدرم شک کردم و نمیدونم از کجا بفهمم واقعا زندگیم چن ماهه رو هواست لطفا یه نفر‌ کمکم کنه آیا مثلا لباس ها سوراخ میشود؟یا یه علامت های دیگه بگین

    نظرات شما -
    • ج.ک
      0

      پسرجون اگرهم بابات مصرف کنه به کسی ربطی نداره برو سابقه مصرفاین ماده رو درتاریخ بخون این حاکمان هستن که این ماده راخوب یابد میکنن بهش کمک کنیدکه از زندگی وانجام کارهای واجبش عقب نمونه چون کسی معتاده که نظم زنگیش بهم بخوره.

    • فرهادب
      0

      سلام دوست عزیز بنگ یا ماری لباسو سوراخ میکنه

    • نادر
      0

      احسنت هم نون بابا رو میخورن ههم پلیس نمخفی میشن براش

  • Shin
    0

    چن روزه به بابام شک کردم، مطمئن نیستم ولی یه بسته بندی تو کیفش پیدا کردم که خیلی شبیه شیره تریاک بود. بعضی اوقاتم دیدم رفته پشته بوم و میگه دوست ندارم وقتی تنهام کسی مزاحم شه و یه بوی خوب میومد! مطمئن نیستم شیره باشه ولی تاحالا ندیدم خمار شه!! اگه میشد صد در صد میفهمیدیم ولی بعضی مواقع هم وقتی از بیرون میومدیم انگار یچیزی رو داشت رو گاز درست میکرد که سیاه بود و یه بوی خوب داشت ازشم میپرسیدم این چیه میگفت برو بیرون! یکی راهنمایی کنه شیره تریاک بوی خوب میده!؟!؟

    نظرات شما -
    • شیدا
      0

      بوش واسه بعضیا فرق میکنه بعضیا از بوش بدشون میاد

    • مسعود
      0

      شما خیلی کار زشتی انجام دادی که بی اجازه رفتی سر جیب بابات دفعه آخرت باشه

  • سینا
    0

    باور این شیره کوفتیم بدنام میکنن نعشه میکنی حالت خوب میشه

  • س میرزایی
    0

    سلام ب شوهرم شک دارم ک شیره مصرف میکنه میخاستم بدونم کسی ک شیره مصرف کنه میتونه مشروب بخوره؟

    نظرات شما -
    • زارعی
      0

      سلام اصلا امکان نداره مشروب و تریاک با هم سنگ کوب میکنن

    • ساسان خالدیان
      0

      اگه تریاک بکشه و بعدش مشروب بخوره سنگ کوب میکنه ولی برعکسش مشروب بخوره و کمیم تریاک بکشه بدون مشکل

    • سجاد یاراحمدی
      0

      سلام مشروب مرفین و از بدن پاک میکنه مشروب بلافاصله بعد از شیره خطر داره ولی شیره بعد از مشروب مشکلی نداره، در کل اگه مصرفشون تو ی روز نباشه باهم، بله میشه مشروب هم خورد کسی ک شیره میزنه

  • بانی
    0

    من عشقم ۶ساله میکشه با اینکه دوسشدارم اما دیگه تحمل دیدن این وضعو ندارم برا همیشه ار امشب ترکش میکنم خدا کمکش کنه اونم ترک کنه موادو

  • حمید
    0

    اگه دیدین سلام مارو هم برسونید.تریاک کجا بود توی ایران دیگه ؟؟ازسال 89به بعد،دهه ی 90تا..نامعلوم ..درایران تریاک وجود نداره هرچی به اسم تریاک می بینیدخاک اره و جیگرگوساله وشکلات تلخه.بگیداشغال تریاک.

  • زیبا میاحی
    0

    سلام من مدت خیلی زیاد به شوهرم شک دارم که تریاک وشیره تریاک مصرف میکنه چندبار تو کمد ولباسش دیدم واگه ازش بپرسم بهم دروغ میگه چکار باید بکنم

    نظرات شما -
    • ریزا
      0

      اگه بهش علاقه داری با آرامش سعی کن خودش اعتراف کنه اگه بخواهی مچشو بگیری بدتر میشه درنهایت اگه نتونستی رامش کنی سعی کن نذاری بیرون بکشه واجازه بده توخونه بدور از چشم بچه ها بکشه وسعی کن مقدارمصرفشو خودت براش تعیین کنی اگه بیرون بکشه محاله ترک کنه فقط خونسردیتومو حفظ کنین وعاقلانه تصمیم بگیرین متادون درمانی هم خوبه ولی باید با وسواس فراوان دُزش رو بتدریج بیارین پایین بعد قطعش کنین امیدوارم مشکلتون حل شه

  • علی
    0

    س داداش تریاک وشیره عامل بدبحتی بیچارگی

  • ربابه صادقی
    0

    سلام خسته نباشی من شوهرم اعتیادبه شیرداره ادرس کنگیره 60 میخوام من سه تا بچه تورا خدا از قم

    نظرات شما -
    • یک آدم
      0

      سلام. دکتر بلاغت مطبش تو خیابان سمیه قم هست... یه داروی ترک داره که خیلی خوبه و ارزون هم هست... من خودم چند سال گرفتار بودم و با اون در عرض چند ماه بدون درد و خماری کشیدن ترک کردم.‌‌.. فقط چند روز اول شاید یه مقدار کم حال بشه

    • سام
      0

      خ سهروردی نبش خ شیراز مرکز آکادمی کنگره 60

    • حامد
      0

      سلام به سايت كنگره ٦٠ برويد و در انجا روى شهرى كه هستيد بزنيد تا ادرس دقيق رو بهتون بدن و براى ترك اعتياد بهترين جا رو انتخاب كردين موفق باشيد

    • بهروز
      0

      سلام سمت بیمارستان نیکویی هستش اگه ادرس دقیق بخواید رفیقم ۸ماه میشه که میره ازش میپرسم بهتون میگم

  • اشکان محمدی
    0

    سلام دوستان عزیزم برای کسانی که میخوان ترک شیره یا تریاک بکنن اول از (خدا) بخواه کمکت کنه بعد اراده خود شخص میباشد اگر مصرفت زیاده به اندازی که میزنی روز به روز از بستی که میچسپونی کم کن . شیر .ورزش .سبزی جات .غذا های طبیعی خیلی خوبه برای دوران ترک .برای پا دردی پا تو ماسارژ بده شبانه فقط برای چند شب زحمت یک عمر زندگی کن با پادشاهی از افرادی که اعتیاد دارن در دوران ترک دوری کنین صدرصد الان تو این زمونه هر کس گرفتار خودش دلتون به خودتون بسوزه مخصوصا خانواده زن بچه تن سالم نعتمی خوبی است برای انسان گفتنی ها زیاده تصمیم دست خودته برادران

    نظرات شما -
    • مهران
      0

      سلام میتونی ب من کمک کنی . با چ روشی بزارم کنار.

  • آرش
    0

    سلام تریاک سلطانه همین الان دارم میزنم

    نظرات شما -
    • بهنام لره
      0

      یه روز نکش سلطانه میشه پلنگ صورتی

    • حسین محمودی
      0

      سلام. ان شاءالله شما هم خسته میشین یه روز

    • مسعود
      0

      بله اگه ناب پیدا بشه خیلی هم مفیده نه این آشغالهای که الان هست

  • سما
    0

    سلام ازکجامیشه فهمید طرف شیره کش هست؟؟اخه یکی ازمن شکایت کرده گفته توبمن افترابستی که شیره کش هستم!درصورتیکه مطمئن هستم اون شیره میکشه!توروخداکمکم کنید

  • sky7
    0

    دیگه تریاک خوب پیدا نمیشه.همش آشغاله که باعث انواع و اقسام بیماریها میشه.اگه نمیتونید ترک کنید متادون با دوز پایین استفاده کنید و هر هفته کمتر کنید تا جائیکه کامل مصرفو قطع کنید

  • علیرضا
    0

    سلام دوستان گل برای ترک مواد مخدر میبایست فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت مانند سن .مدت مصرف . نوع مواد مصرفی . طریقه مصرف(خوراکی یا تزریقی یا کشیدنی). وزن بدن و غیره... همانطور که بر اثر مرور زمان یک معتاد مصرفش بالا و بالاتر میره در زمان ترک نیز میبایست بر اثر مرور و به آرامی این کار انجام بگیره اگر میخواید با کم کردن مصرف و روش سنتی انجام بدهید و اگر هم میخواید با دارو مثل متادین ترک کنید باز هم باید به آرامی وبا گذشت زمان این کار انجام بشود و اگر تحمل درد و خماری را ندارید به کمپ ترک بروید تا با داوهای تجویزی سریعتر سم زدایی بدنتون انجام بگیره..... اگر دوستان کمکی میخوان در خصوص ترک با ایمیل بنده میتونن مکاتبه بکنن تا انشاله بتونم کمکشون کنم چون 30 سال مصرف تریاک و شیره داشتم و10 بار ترک کردم با روش های مختلف ولی هر بار دوباره شروع میکردم ( کلام اخر مصرف مواد مخدر یک فرد بخاطر مشکلات و گرفتاریهای شخصی و خانوادگی هستش و تا زمانی که این مشکلات حل نشوند ترک هم که بکنن باز برمیگردن به مصرف) 64alireza1347@gmail.com

  • مهرداد
    0

    سلام وقت عزیزان بخیر راستش من و ۲تا از دوستان صمیمی حدود ۴ ساله هر پنجشنبه ها شیره میکشیم فقط پنجشنبه ها هفته ای یک بار هر نفر یک گرم میکشیم خیلیم بهمون حال میده تا حالا نشده بخوایم هفته دوبار بزنیم اصلا نمیدونم خماری چی هست انسان بستگی به اراده و جنبه خودش داره اگه میدونی ظرفیتشو نداری پی این جو مسائل نرو.

    نظرات شما -
    • م عبدالهی
      0

      اگه معنی خماری رو نمیدونی این پنج شنبه که کشیدی هفته بعد پنج شنبه رو نکش تا بدونی خماری ینی چی

  • وحییید
    0

    میرفتم باشگاه.واسه کمرم سفت بشه.بتونم وزنه بزنم میکشیدم.میشد دوپینگ.بازو کلفت بدن رو فرم.ولی معتاد شیره.کسیم نمیفهمید.خودم گول میزدم

  • هادی خالقی
    0

    سلام من اعتیاد به شیره دارم خواهش میکنم بهم کمک کنید روز به روز مصرفم زیاد میشه یک مسلمان پیدا بشه بهم بگه چطوری کم کنم اعصابم خورده شده یک پسر دارم بعضی شب ها میاد بهم میگه ۳ تا دود بده تو خدا دعا کنید براش خدا خیرتون بده به نظر من معتاد شده پسرم شب ها نمیخوابه یک شب خودش جمع کرد فکر کنم پاه درد داشت ولی بهم میگه ندارم تو خدا دعا کنید براش

    نظرات شما -
    • مسعود
      1

      اخه برادر گرامی با دعای تنها که نمیشه اول خدا و بعد دعا و آخر خودت پسرت را برای چی معتاد کردی ؟ این موارد علتش اینه که در منزل خیلی مقتدرانه اینکار را انجام می‌دهند و فکر می‌کنند کار شاقی کردند شما اگر به خانه و خانواده اهمیت بدی باید این مسئله را هرچی زودتر از خانواده ات جدا کنی اولین راهش اینه

  • حسن مداحی یک معتاد
    0

    خستم از کشیدن

    نظرات شما -
    • حاج رضایی
      1

      سلام وعرض ادب به تک تک دوستان وعزیزانی که نظراتشون ودردهاشون بیان کردن، اجازه بدین منم بعنوان خاک پای دونه دونتون یه کوچولو عرض کنم،جانبازم،شیمیایی ۳۵درصد،اعصاب وروان هستم و۵۶ سالمه از سال۷۵ تریاک میکشم بیشترین مصرفم در بعضی اوقات ۴ گرم وحد نرمال روزانه ۲ونیم گرم ۳بارهم بمدتهای ۱ الی ۳سال ترک کردم،ولی بدلیل درد وخونریزی وقند وعدم مصرف کورتون ،دوباره شروع کردم،دوستان،رفقا،کنترل کردن استفاده تریاک بهترازنکشیدنشه،بطوریکه بیشترنشه،زمان براش نگذاری،تغذیه مرتب ومناسب باشه،ازورزش غافل نشیم،بساط پهن نکنیم یا لااقل همیشه بساط نباشه،ماهی یکبار اونم زمانش کوتاه،بقولی بزمی وسلطنطنتی باشه،ومهم اینکه خماری بمراتب بدتر وخطرناکترازترکه،وبازمهم اینکه یکباره ترک کردن برابرباسکته مغزی،ولی از طیق کم کردن براحتی میشه کنترلش کرد، وباز ترک برای ۵۰سال به بالا بالاترین خطر هست،
      تریاک ترکش از سیگارآسونتر وراحتره،چراکه ۹۰درصدش تلقینه، و۵درصدش نیاز ۵درصدش مورفین،
      آنچه که خطرناک ونابودکنندس مواد صنعتی هست که هدفدار واردکشور وتولید شده ومیشه.
      دستبوس همه شمام وبرای همتون آرزوی سلامتی وشادکامی دارم.
      درصورتی که نیاز به مشاوره باشه تا حدامکان میتونم درخدمتتون باشم
      یاعلی
      سلامت شاداب خندون وپایدار باشین

    • حاج حسن
      0

      من ۴۵ سالمه ۲۵ ساله دارم مصرف میکنم ی بار الاغی ترک کردم یکسال پاکی داشتم بعد از اون با اولین گرفتاری سخت دوباره شروع کردم
      ی چی بگم ختم کلوم این لا کردار اگه مدرک داشت الان دکتراش رو قاب کرده بودم اگه نمیتونی ترک کنی پولش رو داری برو بکش پولش رو نداری نکن خماری هم از قیافه میندازتت هم مجبورت به کارهای دیگه و مواد دیگه روی بیاری
      واسه اونی ک پولش رو نداره تهش یا دزدیه یا کارتون خوابی یا زندانه سمتش نرو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها