فیلم جدید تارانتینو نیامده رکورد زد!

«روزی روزگاری در هالیوود» این هفته اکران خودش را در سینماهای آمریکای شمالی آغاز کرد و در همان روز اول رکورد جالب توجهی را به نام خودش ثبت کرد.

فیلم جدید تارانتینو نیامده رکورد زد!

ساخته جدید کوئنتین تارانتینو نشان داد برای فروش خوب لازم نیست حتما یک اثر ابرقهرمانی بسازید. «روزی روزگاری در هالیوود» نهمین فیلم سینمایی کوئنتین تارانتینو در روز افتتاح خودش در سینماهای آمریکا فروشی معادل ۴۱ میلیون دلار را به ثبت رساند تا بهترین شروع گیشه در تاریخ سینماهای این کشور را به خودش اختصاص دهد.

بدون شک حضور ستارگان سابق و فعلی سینمای آمریکا مثل آل پاچینو، برد پیت، لئوناردو دی کاپریو و مارگو رابی در اثری از یک کارگردان صاحب نام که اسمش تبدیل به یک برند برای استودیوهای هالیوودی شده مهم ترین عامل این فروش بالاست. هر چند نباید فراموش کنیم که فیلم‌های تارانتینو با اکشن بالا، کشتارهای عجیب، شوخی‌های جذاب و قصه‌پردازی همراه با فیلمنامه منسجم شناخته می‌شوند و به همین خاطر نه فقط مخاطبان عام که مخاطبان خاص و منتقدان را هم می‌توانند راضی کنند.

«روزی روزگاری در هالیوود» پس از آثاری مثل «هشت نفرت انگیز»، «جانگوی رها از بند»، «لعنتی‌های بی‌آبرو»، «بیل را بکش»، «پالپ فیکشن» و «سگ های انباری» یکی دیگر از شاخص‌ترین آثار تارانتینو است که در جشنواره فیلم کن روی پرده رفت اما دست خالی این مراسم را ترک کرد. باید دید در فصل جوایز سینمای آمریکا چه سرنوشتی در انتظار این فیلم است.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها