کی‌روش در خارج از کشور یک بطری آب پرت کرد و جریمه سنگین شدیم!

محمدرضا منصوری می‌گوید هنوز هیچ افزایش دستمزدی برای داوران صورت نگرفته است.

کی‌روش در خارج از کشور یک بطری آب پرت کرد و جریمه سنگین شدیم!

محمدرضا منصوری کمک داور فوتبال در حاشیه جلسه توجیهی داوران لیگ برتر اظهار کرد: این کلاس‌های آموزشی با توجه به تغییراتی که در قوانین به وجود آمده بسیار مناسب است و مدرس خارجی این کلاس از بهترین مدرس‌های فیفا است و برای اولین بار که من از لیگ پنجم حضور دارم، در فضای خوب کلاس‌ها برگزار می‌شود. امیدوارم همانطور که ممبینی کار را شروع کردند، با حمایت‌های فدراسیون کارها را پیش ببریم.

او ادامه داد: درباره VAR مسئولان مربوطه هستند و کارهایش آغاز شده است. در جام ملت‌های قبل ما از همین مساله ضربه خوردیم و هجده فصل از لیگ گذشته ما هنوز به دنبال شماره گذاری صندلی هستیم. ما در جام ملت‌های گذشته به خاطر اعترضات داوری ضربه خوردیم و حق‌مان فینال بود. به نظر من ارکان قضایی فدارسیون ضعیف عمل کردند. اگر آن‌ها در این مساله سخت برخورد کنند ما هم می‌توانیم مثل ژاپن به فینال برویم.

منصوری افزود: ما اگر آموزش لازم را داشته باشیم دیگر این مشکلات را نخواهیم داشت. ما در مقدماتی جام جهانی بازی داریم و این قوانین خیلی مهم است. کی‌روش در خارج از کشور یک بطری آب پرت کرد و ما جریمه سنگین شدیم اما در اینجا به بهترین داورهای فوتبال، بی‌احترامی می‌شود اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

این کمک داور فوتبال خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها بسیار کمک می‌کند. کلاس ما سه روز است. داوران قطری دو هفته کلاس دارند اما در اینجا امکانات هست و هر چه ما بیشتر تمرین و آموزش ببینیم، درصد آموزش ما کمتر می‌شود. در فصل آینده داور پشت دروازه‌ هم داریم و امیدواریم که VAR هم در فوتبال بیاید و مسائل فوتبال هر چه زودتر برطرف شود.

او درباره اسپانسری داوری که به تازگی با فدارسیون فوتبال قرارداد بسته است اظهار کرد: اسپانسر عوض شد اما ربطی به دستمزد داور ندارد. ما باید این مسائل از یک راه دیگری حل شود. من خودم از کسانی هستم مثل فدراسیون نمی‌توانم پولم را بگیرم. امیدوارم پول اسپانسر صرف آموزش شود. در حال حاضر هنوز پول جام جهانی به ما داده نشده است.

منصوری در پایان گفت: سیستم بانکی اجازه انتقال این پول را به ما نمی‌دهد و بحث بانکی بین المللی باعث این اتفاق شده است. قرار بود که طبق یک مصوبه افزایش قیمت داوران وجود داشته باشد اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها