اصلاح‌طلبان سکاندار اقتصاد هستند/کارنامه اصلاحات پیش چشم مردم است

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی گفت:تیم اقتصادی دولت به لحاظ فکری در دولت یازدهم و دوازدهم از حامیان دولت شامل کارگزاران، اصلاح طلبان و حزب اعتدال و توسعه است.

اصلاح‌طلبان سکاندار اقتصاد هستند/کارنامه اصلاحات پیش چشم مردم است

حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی در مورد سکان داری اصلاح طلبان در حوزه اقتصادی کشور اظهار داشت: در انتخابات سرنوشت ساز سال ۹۲ و ۹۳ اصلاح طلبان به صورت تمام قد از دولت آقای روحانی حمایت کردند و موجب پیروزی وی شدند. زمانی که یک جبهه سیاسی که سال‌ها در کشور فعالیت داشته است و در قوه مجریه، مقننه حضور داشته است از یک کاندیدا حمایت می‌کند و پس از انتخابات نیز اعلام می‌کند که این نامزد با رأی ما رئیس جمهور شده است نمی‌تواند خود را از عملکرد این دولت مبرا کند.

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی گفت: عملکرد رؤسای جمهور شامل مجموعه رفتارهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است و اصلاح طلبان نمی‌توانند از عملکرد اقتصادی دولت اعلام برائت کنند.

عضو شورای مرکزی نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: تیم اقتصادی دولت به لحاظ فکری در دولت یازدهم و دوازدهم از حامیان دولت شامل کارگزاران، اصلاح طلبان و حزب اعتدال و توسعه بوده و در جریان حامیان دولت قرار می‌گرفتند. از طیف جریان اصولگرایان در ۶ سال اخیر هیچکدام در مدیریت اقتصاد کشور دخالتی نداشتند؛ از این رو، کارنامه اقتصادی اصلاح طلبان پیش چشم مردم است.

وی افزود: هیچیک از چهره‌های شاخص اقتصادی رقیب دولت در وزارتخانه‌های اقتصادی دارای موقعیت ویژه ای نبودند اما اصلاح طلبان در ایام انتخابات حامیان سعی کردند از آقای روحانی اعلام برائت کنند و بگویند ما نقشی در اقتصاد کشور نداشتیم.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها