حاجی دلیگانی: بانک مرکزی سیاست های صحیحی برای ثبات قیمت دلار اتخاذ کرده است

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای اطمینان بخشی به سرمایه گذاران و تولید کنندگان ثبات قیمت دلار حائز اهمیت است، گفت: علی رغم تحریم‌های موجود بانک مرکزی با اتخاذ سیاست‌های درست به سمت کاهش و ثبات قیمت ارز رفته است و باید این مسیر ادامه یابد.

حاجی دلیگانی: بانک مرکزی سیاست های صحیحی برای ثبات قیمت دلار اتخاذ کرده است

حسینعلی حاجی دلیگانی ضمن ارزیابی دلایل کاهش نرخ دلار بیان کرد: کاهش نرخ دلار باید بر روی سایر بخش‌ها تاثیرگذار باشد در بخش‌هایی که کاهش نمی‌یابد علت آن دلالانی هستند که برای حفظ منافع خود از کاهش قیمت‌ها جلوگیری می کنند و می‌خواهند انحصاری که هست باقی بماند.

وی در ادامه اظهار کرد: کاهش قیمت دلار باید متناسب با توازن بازار انجام شود ولی آنچه که بسیار حائز اهمیت است ثبات قیمت آن است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با تاکید بر ضرورت تثبیت قیمت دلار بیان کرد: باید با تدبیر و برنامه ریزی قیمت دلار را جوری تنظیم کرد که ثبات داشته باشد و دیگر دچار نوسان نشود.

وی در ادامه تاکید کرد: برای اطمینان بخشی به سرمایه گذاران و تولید کنندگان و تاجران ثبات قیمت دلار حائز اهمیت است که نقش موثری در تنظیم اقتصاد کشور دارند. علی رغم تحریم های موجود بانک مرکزی با اتخاذ سیاست‌های درست به سمت کاهش و ثبات قیمت ارز رفته است و باید این مسیر ادامه یابد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها