ده روسی: از بچگی هوادار بوکاجونیورز بودم

دنیله ده روسی، هافبک جدید بوکاجونیورز در مورد دلایل انتقال به این تیم سخن گفت.

ده روسی: از بچگی هوادار بوکاجونیورز بودم

چند هفته قبل باشگاه رم اعلام کرد قرارداد دنیله ده روسی، هافبک متعصب و جنگنده این تیم فسخ شده است. به نظر می رسید ده روسی بعد از جدایی از جمع بازیکنان جالوروسی از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما وی در یک تصمیم غیرمنتظره با باشگاه بوکاجونیورز عقد قرارداد کرد. ده روسی مدعی شد از بچگی آرزوی بازی کردن در این باشگاه را داشته و انتقال به بوکاجونیورز، باعث تحقق رویاهای وی شده است.

دنیله ده روسی گفت: "قلب من متعلق به رم است، اما من واقعا بوکاجونیورز را نیز دوست دارم و زمانی که بچه بودم، بازی های این تیم را تماشا می کردم. آنها بازیکنی مانند مارادونا را در اختیار داشتند، اما من فضای ورزشگاه این تیم و طرفداران پرشور بوکاجونیورز را نیز دوست داشتم.

این باشگاه توسط ایتالیایی ها تاسیس شده و این موضوع باعث می شود من احساس کنم در خانه هستم. بوکاجونیورز یک باشگاه بزرگ است و شما می توانید به این تیم باور داشته باشید.

من همیشه می خواستم به آمریکا مهاجرت کنم، اما علاقه داشتم از پله های استادیوم بمبونرا به عنوان یک بازیکن بوکاجونیورز بالا بروم و این یک لذت واقعی است. مهمترین موضوع در زندگی این است که رویاهای خود را تحقق بخشید؛ ممنون بوکاجونیورز."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها