اعلام تاریخ و نحوه برگزاری جام باشگاه‌های جهان 2019

فیفا اعلام کرد جام باشگاه‌‌های جهان 2019 از روز 11 دسامبر آغاز شده و قهرمان رقابتها روز 21 دسامبر معرفی خواهد شد.

اعلام تاریخ و نحوه برگزاری جام باشگاه‌های جهان 2019

دبیرخانه شورای فیفا اعلام کرد رقابتهای جام باشگاه‌های جهان امسال از روز 11 دسامبر در قطر آغاز شده و روز 21 دسامبر به پایان خواهد رسید. در فرمت جدید رقابتها که با حضور هفت تیم برگزار می‌شود، جام باشگاه‌های جهان شامل هشت مسابقه خواهد بود. قرعه‌کشی برای مسابقات مرحله دوم و نیمه‌نهایی روز 16 سپتامبر در مقر فیفا در زوریخ انجام خواهد شد.

سه شرکت‌کننده این رقابتها تا کنون مشخص شده‌اند: مونتری مکزیک، قهرمانی لیگ قهرمانان کونکاکاف 2019- هینینه اسپورت از کالدونیای جدید، قهرمان لیگ قهرمانان اقیانوسیه 2019 و لیورپول انگلیس قهرمان لیگ قهرمانان 2018-2019 اروپا.

نمایندگان آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی نیز در ماه‌های آینده مشخص خواهند شد. نماینده قطر در این رقابتها در ادامه رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا مشخص خواهد شد. اگر تیمی از قطر قهرمان این رقابتها شود همان تیم به صورت مستقیم به مرحله دوم جام باشگاه‌های جهان راه خواهد یافت و تیم دوم لیگ قهرمانان آسیا در بازی افتتاحیه به مصاف هینینه اسپورت خواهد رفت.

اگر قهرمان لیگ قهرمانان آسیا از قطر نباشد، قهرمان فعلی لیگ ستارگان قطر، السعد، در بازی افتتاحیه به مصاف هینینه اسپورت خواهد رفت.

برندگان مسابقات مرحله اول بعلاوه نمایندگان آسیا، آفریقا و کونکاکاف در دور دوم به مصاف هم خواهند رفت. برندگان مسابقات مرحله دوم در نیمه‌نهایی به مصاف قهرمانان چمپیونزلیگ اروپا و نماینده آمریکای جنوبی خواهند رفت.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها