اینیستا: راکیتیچ قصد دارد در بارسا ماندگار شود

درحالیکه رابطه هواداران بارسلونا و ایوان راکیتیچ در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد، اینیستا، ستاره سابق بارسا می‌گوید راکیتیچ قصد دارد در بلوگرانا ماندگار شود.  

اینیستا: راکیتیچ قصد دارد در بارسا ماندگار شود

درحالیکه اخیراً شایعات زیادی درباره جدایی ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسلونا از این تیم و پیوستن او به یکی از تیمهای پاری سن ژرمن، اینتر میلان و منچستریونایتد مطرح است و درحالیکه رابطه هواداران بارسا و راکیتیچ در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد، آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسا و هم‌تیمی سابق راکیتیچ می‌گوید او مصمم به ماندگار شدن در بارسا است و قصد ندارد این تیم را ترک کند.

راکیتیچ در سال 2014 از سویا به بارسلونا ملحق شده و 5 فصل با پیراهن این تیم کاتالان بازی کرده است. راکیتیچ در این مدت یکی از مهره‌های کلیدی بارسا بوده و در هر فصل دست‌کم برای این تیم 32 بازی انجام داده است.

اینیستا که این روزها در ژاپن و در باشگاه ویسل کوبه بازی می‌کند در ژاپن خطاب به خبرنگاران گفت:" من نمی‌دانم راکیتیچ در نهایت از بارسا منتقل می‌شود یا نه ولی این را می‌دانم که او از شرایطش راضی و خوشحال است و می‌خواهد در بارسا به بازی کردن ادامه دهد".

ستاره سابق بارسا در ادامه گفت:" امیدوارم راکیتیچ بتواند در بارسا ماندگار شود و مثل گذشته به درخشش برای بلوگرانا ادامه دهد. اگر این اتفاق بیفتد من برای او خوشحال خواهم شد".

راکیتیچ تا سال 2021 با بارسا قرارداد دارد. او تا این لحظه 268 بازی برای تیم کاتالان انجام داده و در این بازی‌ها 34 گل برای بلوگرانا به ثمر رسانده است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها