واکنش متفاوت یک روحانی به ماجرای مزدک میرزایی با انتقاد شدید از مدیر شبکه سه

سید مهدی صدرالساداتی که در صفحه اینستاگرامش به شفاف‌سازی علیه فساد معروف است با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش به انتقاد از مدیران شبکه سه پرداخت.

واکنش متفاوت یک روحانی به ماجرای مزدک میرزایی با انتقاد شدید از مدیر شبکه سه

ماجرای خروج مزدک میرزایی از کشور در روزهای گذشته با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو شد. در آخرین مورد از این واکنش‌ها سیدمهدی صدرالساداتی از زاویه دیگری به ماجرا نگاه کرد.

او در پستی اینستاگرامش نوشت:

«عوض شدن مجریان و گزارشگران و یا مهاجرت آنها به نظر من اتفاق خیلی بزرگی نیست... اما چیزی که واقعا مهم است این است که چند تا فامیل و رفیق و مدیر رانتی بخواهند نسبت به عملکرد خود هیچ پاسخ‌گویی نداشته باشند.

صدا و سیما ارث پدری هیچ کدام از ما نیست و اموراتش دارد با پول مردم می‌گذرد، آیا کمترین حق این مردم این نیست که بدانند بر چه اساسی فردی مطرح می‌شود یا کنار گذاشته می‌شود؟

یا رفیق شفیق مدیر شبکه بر چه اساسی داور مسابقه می‌شود؟ رییس دفتر فامیلشان می‌شود مجری، آن یکی فامیلشان می‌شود میهمان! کسانی‌که به ایشان انتقاد کنند ممنوع‌التصویر می‌شوند و کسانی‌که به بالای چشمشان بگویند ابرو، برکنار می‌شوند؟ و هیچ‌کس نمی‌فهمد چه شد؟

یک روز علی دایی را لجن مال می‌کنند، یک روز سعید معروف را و فردا معلوم نیست با کدام سفارش و چه کسی را یک‌طرفه و با پول بیت‌المال له میکنند!؟

یک روز دلاوری را توبیخ میکنند یک روز گزارشگران فوتبال را، یک روز فلان روحانی را ...

یک روز قمارخانه راه می‌اندازند و میلیاردها به جیب میزنند‌، یک روز با ستاره مربع دزدی میکنند...

یک سؤال مشخص این است که آیا صدا و سیما هیچ پاسخ‌گویی به مردمی که هزینه‌هایش را میپردازند دارد؟ مگر رهبری نفرمودند ما چیز محرمانه نداریم (جز اسرار نظامی)؟ پس چرا این همه سؤال هست و پاسخ‌گو نیست؟

پ.ن: بدون شفافیت نمیشود جلو رفت. با تصمیم پشت صحنه، با منطق نامعلوم نمیشود مردم را اداره کرد. این یک اصل اولیه است که متاسفانه فهم نشده و نمی‌شود.»

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها