بازگشت کوتینیو برای لیورپول بسیار مفید است

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول می‌گوید به خدمت گرفتن فیلیپ کوتینیو از بارسلونا، برای قرمزهای آنفیلد بسیار مفید خواهد بود.

بازگشت کوتینیو برای لیورپول بسیار مفید است

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول می‌گوید خیلی دوست دارد شاهد پیوستن دوباره فیلیپ کوتینیو به تیم محبوبش باشد. ستاره برزیلی‌ای که بعد از ترک لیورپول با قراردادی هنگفت به بارسلونا پیوست ولی در تیم کاتالان آنطور که انتظار می‌رفت موفق نبود و حالا به انحاء مختلف از علاقه خود برای بازگشت به لیورپول خبر می‌دهد.

کاراگر که در حال حاضر به عنوان کارشناس فوتبال با شبکه‌های تلویزیونی همکاری می‌کند معتقد است اضافه شدن کوتینیو به عنوان یک هافبک خلاق می‌تواند برای لیورپول گره‌گشا باشد و او یکی از بهترین گزینه‌هایی است که کادر فنی و مدیران باشگاه در اختیار دارند.

کاراگر در این باره گفت:" من معتقدم لیورپول می‌تواند یک بازیکن خلاق به ترکیبش اضافه کند. همینطور که قبلا هم گفته‌ام اگر امکانش وجود داشته باشد خیلی دوست دارم لیورپول کوتینیو را برگرداند. اوضاع در بارسلونا برای او خوب پیش نرفته و من معتقدم اضافه شدنش برای لیورپول بسیار مفید خواهد بود".

ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت:" ما در حال حاضر در پست او آدام لالانا و ژردان شکیری را داریم ولی آنها کوتینیو نیستند. کوتینیو به لیورپول امکان می‌دهد در رقابت با منچسترسیتی در خط میانی بتواند دست بالا را پیدا کند".

کاراگر معتقد است لیورپول سال آینده در رقابت با منچسترسیتی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر کار بسیار دشواری در پیش رو دارد و باید برای تقویت خود در فرصت نقل و انتقالات تابستانی بکوشد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها