تاریخ لیگ یک مشخص است اما لیگ برتر نه

زمان آغاز فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور مشخص شده است اما تیم های لیگ برتری هنوز نمی دانند بازی ها کی قرعه کشی و کی شروع می شود.

تاریخ لیگ یک مشخص است اما لیگ برتر نه

این برای اولین بار در سال های اخیر است که قرعه کشی بازی های دسته اول زودتر از لیگ برتر انجام می شود. اتفاقی که شنبه پیش رو شاهدش خواهیم بود و قرار است تیمها از بیست و ششم مرداد رقابت خود را در یک گروه هجده تیمی آغاز کنند و در نهایت دو تیم بالای جدول لیگ برتری می شوند و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم سقوط خواهند کرد.

ابراهیم شکوری، دبیر کل فدراسیون فوتبال چند روز پیش در حاشیه برگزاری کلاس آموزشی برای داوران ویدئویی اعلام کرد که فدراسیون فوتبال آماده برگزاری بازی های لیگ برتر است منتهی باشگاه ها می بایست عملیات بازسازی استادیوم های خود را به پایان ببرند و برای برگزاری بازی ها اعلام آمادگی کنند. در سال های گذشته همواره بازی های لیگ برتر ده تا یک هفته زودتر از لیگ یک آغاز می شده است.

نامشخص بودن زمان قرعه کشی بازی های لیگ برتر و هم چنین شروع آن با توجه به اینکه چند مربی خارجی روی نیمکت تیم ها حضور دارند اتفاق خوبی نیست و بهتر است فدراسیون فوتبال زمان بندی آغاز بازی ها را اعلام کند و این را هم اضافه کند اگر تا فلان تاریخ ورزشگاه آماده نشود تیم ها مجبور به بازی در استادیوم های همجوار خواهند شد.

قرار شد امروز درباره زمان قرعه کشی بازی ها و هم چنین زمان آغاز بازی ها تصمیم گیری شود. برخی می گویند به احتمال قوی فصل جدید بازی های لیگ برتر از هفده مرداد آغاز می شود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها