آذری: نمی توانیم بازیکن رایگان به تراکتور بدهیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: فصل گذشته شرایط جذب 3 بازیکن سرباز را به باشگاه تراکتور اعلام کردیم اما پاسخی به ما ندادند.

آذری: نمی توانیم بازیکن رایگان به تراکتور بدهیم

سعید آذری در مورد وضعیت سه بازیکن سرباز و اینکه تراکتورسازی خواهان جذب آنها شده گفت: فصل گذشته دکتر اسدی مدیرعامل وقت باشگاه تراکتور در نامه ای به باشگاه ذوب آهن خواستار جذب این بازیکنان شد. من هم به احترام هواداران تراکتور و اینکه آنها به شدت خواهان دانیال اسماعیلی فر، مهدی پور و پهلوان بودند شرایط باشگاه ذوب آهن را برای این انتقال به تراکتورسازی اعلام کردم. متاسفانه مدیران باشگاه تراکتور بعد از آن دیگر هیچ پاسخی به درخواست ما ندادند.


وی افزود: اگر مدیران باشگاه تراکتور خواهان این بازیکنان بودند چرا همان فصل گذشته نسبت به اعلام آمادگی ما برای این انتقال جوابی ندادند. فصل گذشته به دلیل اینکه ترافیک بازیکن داشتیم و این بازیکنان سرباز بودند، می توانستیم اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور و احسان پهلوان را به احترام هواداران تراکتورسازی به این باشگاه بدهیم و با درخواست باشگاه برای انتقال آنها موافقت کردیم اما مدیران باشگاه دیگر اقدام عملی در این زمینه انجام ندادند.

آذری در مورد اینکه درخواست 2میلیارد و 700 میلیون تومانی از باشگاه تراکتور برای رضایت نامه اسماعیلی فر بر چه مبنایی بوده گفت: فصل گذشته زمانی که باشگاه استقلال خواهان مرتضی تبریزی بود، این بازیکن یک فصل با ما قرارداد داشت و به این ترتیب ما برای هر نیم فصل درخواست 900 میلیون تومان از استقلال کردیم و برای یک فصل رضایت نامه تبریزی مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان از باشگاه استقلال گرفتیم ما همین انتقال را مبنا رقم درخواست مبلغ رضایت نامه اسماعیلی فر قراردادیم واو یک فصل و نیم با ما قرارداد دارد و برای هر نیم فصل 900 میلیون تومان درخواست کردیم که رقمی در حدود 2 میلیارد و 700 میلیون تومان می شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: من برای مدیران باشگاه تراکتور به ویژه زنوزی مالک محترم باشگاه و هواداران این تیم احترام زیادی قائل هستم و اکنون در این فصل امکان انتقال این بازیکنان به تراکتورسازی وجود ندارد. حسن نیت خود را به باشگاه تراکتورسازی و هوادارانش ثابت کردیم ولی نمی توانیم بازیکن رایگان به تراکتورسازی بدهیم.

آذری با اشاره به شایعه منتشر شده در فضای مجازی گفت: برخی شایعه کرده اند من چون می خواستم این سه بازیکن را از تراکتور بگیرم شکاری را به این باشگاه فرستادم در حالیکه ما پیگیر پرونده شکاری هم هستیم و اخبار خوبی هم در این زمینه دریافت کرده ایم. مدام هم با وکیل خود در ایتالیا در تماس هستیم ولی در پرونده های اینچنینی برای صدور رای پروسه ای زمانبر باید طی شود و اخبار پیگیری ما در مورد انتقال شکاری هم منتشر خواهد شد.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها