توقیف ۲ تریلی در شاهرود/ ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف دو دستگاه تریلی در محور ترانزیت تهران-مشهر محدوده شاهرود خبر داد و گفت: از این دو خودرو هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

توقیف ۲ تریلی در شاهرود/ ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

سرهنگ عبدالله حسنی در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه دو دستگاه تریلی حامل مقادیر قابل‌توجهی کالای قاچاق در شاهرود توقیف شد، ابراز داشت: مبارزه و مقابله با کالای قاچاق و هرگونه فعالیت خارج از شبکه قانون ازجمله اولویت‌های مأموریتی پلیس به‌خصوص در سال رونق تولید است.

وی افزود: پلیس در بررسی‌های نهایی از این دو خودرو انواع کالای قاچاق از قبیل چهار هزار و ۹۷۸ قلم انواع لوازم‌آرایشی بهداشتی، ۴۴۸ عدد عینک آفتابی، ۱۵ دستگاه کولرآبی، سه هزار و ۲۵۸ قطعه بدلیجات، ۲۴۰ قوطی نوشابه خارجی و ۲۳ هزار نخ سیگار کشف و ضبط کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه مدرک قانونی توسط رانندگان به پلیس ارائه نشده است، ابراز داشت: پرونده تکمیلی به همراه متخلفان به مرجع ذی‌صلاح ارسال شد.

حسنی ارزش ریالی این دو محموله را برابر نظر کارشناسان هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید پلیس ناجا هرگونه قاچاق کالا را در دستور کار خود قرار داده و با شدت با آن برخورد می‌کند.

منبع: مهر

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها