افشاگری آذری در خصوص تعویق لیگ برتر!

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در رابطه با حضور بانوان در استادیوم واکنش جالبی در صفحه مجازی خود داشت.

افشاگری آذری در خصوص تعویق لیگ برتر!

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان که فعالیت زیادی در فضای مجازی داشته و در خصوص مسائل مختلف فوتبال ایران و همچنین باشگاه تحت مدیریتش اظهار نظر های جالبی را مطرح می‌کند، بار دیگر با انتشار پستی سخنان جالب توجهی را برای مخاطبان خود بازگو کرد.

او این بار حضور بانوان در ورزشگاه را نشانه گرفت و آن را حق مسلم بانوان ایرانی دانست. آذری اما در ادامه سخنان جنجالی تری بر زبان آورد که می تواند واکنش مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون یا دیگر مدیران سئول نشین را به همراه داشته باشد. مدیرعامل ذوب آهن با طرح سوالی گفته است: نکند به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر به علت حضور بانوان در ورزشگاه به علت الزامات فیفا باشد؟

مسئله بسیار مهم که جای بحث زیادی در فوتبال ایران مطرح کرده است و چندی قبل شایعات فراوانی بابت تعلیق فوتبال ایران از سوی فیفا به دلیل عدم ورود بانوان به استادیوم به وجود آورد که در حد همان شایعه باقی ماند.


اما این را باید گفت که مسئولان بلند پایه فیفا به طور جدی خواستار حل این موضوع توسط فدراسیون فوتبال شده اند. مسئله ای که مربوط به وزارت ورزش و نهادی بالاتر است و باید زیرساخت‌های لازم برای رسیدن به این مهم وجود داشته باشد.


هر چه هست باید منتظر اظهار نظر شفاف مدیران فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و وزارت ورزش بود تا از صحت و سقم این ادعای سعید آذری مبنی بر تعویق لیگ به علت حضور بانوان، اطمینان پیدا کرد.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها