زیدان حرفش درباره بیل را پس گرفت

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که قصد بی احترامی به گرت بیل نداشته و او بازیکن تیمش محسوب می‌شود.

زیدان حرفش درباره بیل را پس گرفت

دو روز پس از اظهارات تند زین الدین زیدان نسبت به گرت بیل، سرمربی رئال مادرید دوباره برابر رسانه ها حاضر شد تا درباره بازی دوستانه تیمش مقابل آرسنال صحبت کند. سرمربی فرانسوی گفت: در نخستین دیدارمان برابر بایرن مونیخ با وجود شکست نکات مثبت وجود داشت. باید به بازی فردا فکر کنیم و با همان تفکر پیش برویم. می‌دانیم برابر تیمی بازی خواهیم کرد که بازی‌های زیادی انجام داده است اما ما به روند آماده‌سازی‌مان ادامه می‌دهیم و تلاش خواهیم کردیم نکات مثبت بیشتری به ثبت برسانیم.

زیدان دو روز پیش در مورد غیبت بیل گفته بود اگر فردا رئال مادرید را ترک کند بهتر است. سرمربی فرانسوی درباره این موضوع اظهار کرد: گاهی اوقات اسپانیایی صحبت کردنم دردسر ساز می‌شود. می‌خواهم در رابطه با بیل کاملا شفاف صحبت کنم. به کسی بی احترامی نکردم حتی به یک بازیکن چون همیشه می‌گویم بازیکنان مهم‌تر از همه چیز هستند. هر زمان که یک بازیکن در اینجا باشد من هم همراه آن ها هستم. دومین موضوع این است که باشگاه سعی در فروش بیل دارد، همین. بیل نمی‌خواست آن روز بازی کند. او گفت باشگاه قصد فروشش را دارد و به همین خاطر لباسش را عوض نکرد. اکنون روند مانند گذشته خواهد بود. بیل بازیکن مادرید است و به طور عادی به تمریناتش ادامه خواهد داد. باید دید فردا در چه شرایطی خواهد بود.

مدیر برنامه بیل پس از اظهارات زیدان آن را خجالت آور عنوان کرد. سرمربی رئال مادرید در این رابطه اظهار کرد: می‌توانید دوباره از من درباره این موضوع سوال بپرسید اما من در نخستین سوال به آن پاسخ دادم. از شرایط کاملا آگاه هستید. اکنون بیل به طور عادی تمرین خواهد کرد و فردا باید دید شرایط چگونه است. بیل بازیکن مادرید است.

در پایان دوباره خبرنگاران از زیدان در مورد بیل سوال پرسیدند. سرمربی فرانسوی در پاسخ به راحت نبودن برنامه ریزی تمرینات با حضور مهاجم ولزی گفت: می‌دانید که به این سوال جواب نخواهم داد، به هیچ وجه. باید به بازیکنانم احترام بگذارم. نمی‌توانم دروغ بگویم. با بیل مانند دیگر بازیکنانم رفتار می‌کنم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها