معاون اول رئیس جمهور:تحریم‌های کنونی نمی‌تواند مانع پیشرفت ایران شود

معاون اول رئیس جمهور حمایت از شرکت‌های صنعتی و تولیدی را راهکار برون رفت از مشکلات دانست و گفت: برای حمایت از این حوزه بخش خصوصی و دولتی باید با هم همکاری کنند.

معاون اول رئیس جمهور:تحریم‌های کنونی نمی‌تواند مانع پیشرفت ایران شود

اسحاق جهانگیری، در مراسم بهره‌برداری از فاز جدید و امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان برنامه و بودجه و گروه مپنا در جمع خبرنگاران اظهارکرد: اتفاقاتی که در حوزه صنعت رخ می‌دهد بسیار قابل تقدیر است و از رشد و پویایی این عرصه خبر می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه تحریم‌های موجود نمی‌تواند مانع پیشرفت کشور شود، گفت: ایران کشوری فعال و به تعهدات خود پایبند است اما آمریکا اعلام کرده تحریم‌ها را افزایش می‌دهد تا از این طریق بتواند نقشه‌های خود را عملیاتی کند.

این مسئول بیان کرد: برای مقابله با نقشه شوم دشمنان شرکت‌های تولیدی و صنعتی باید عملکرد خود را بهبود بخشند و به دنیا نشان دهند که در حوزه تکنولوژی و صنعت حرفی برای گفتن دارند.

جهانگیری در ادامه به عملکرد گروه صنعتی مپنا اشاره کرد و افزود: به این مجموعه افتخار می‌کنیم که در شرایط فعلی توانسته این چنین فعالیت گسترده‌ای داشته باشد.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دولت نیز تا حد توان از این مجموعه حمایت می کند، گفت: مدیران این مجموعه به فکر رفع مشکلات و رونق صنعت هستند بنابراین وظیفه دولت این است که با حمایت‌های لازم بستر فعالیت این مجموعه را هموارتر کند.

وی با اشاره به اینکه اگر طلب‌های شرکت مپنا پرداخت نشود، در عملکرد آن اخلال ایجاد می شود، افزود: نیاز است این گروه توسط بخش خصوصی حمایت شود و دولت نیز در این راستا تلاش می‌کند.

این مسئول در ادامه حمایت از شرکت‌های صنعتی و تولیدی را راهکار برون رفت از مشکلات دانست و گفت: برای حمایت از این حوزه بخش خصوصی و دولتی باید با هم همکاری کنند.

جهانگیری در پایان گفت: اگر بر رونق تولید داخلی تمرکز کنیم و به جوانان میدان دهیم و شرایطی را فراهم کنیم تا در این عرصه به درستی فعالیت کنند قطعا شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها