5 مرداد، مسافرگیری ایستگاه شریعتی به شهید کاوه آغاز می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد گفت: با انجام تست‌های مورد نیاز، شنبه، 5 مردادماه، ادامه خط دو از ایستگاه شریعتی به ایستگاه شهید کاوه متصل و مسافرگیری در این مسیر آغاز خواهد شد.

5 مرداد، مسافرگیری ایستگاه شریعتی به شهید کاوه آغاز می‌شود

به گزارش مشهد فوری ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، خلیل‌الله کاظمی در این خصوص افزود: ایستگاه شهید کاوه از چندی پیش آماده بهره‌برداری و ریل‌گذاری شد؛ نصب تجهیزات و تست گرم با عبور قطارها به میزان 5000 سفر از ایستگاه شریعتی تا ایستگاه شهید کاوه از اول تیرماه بدون مسافر انجام شده است لذا با تاکیدات شهردار و شورای شهر شنبه 5 مرداد در این مسیر نیز مسافرگیری انجام می شود.

وی عنوان کرد: این مسافرگیری در راستای رفاه شهروندان قبل از افتتاح رسمی به طور موقت راه‌اندازی خواهد شد تا در زمانی مناسب به صورت رسمی افتتاح شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد تصریح کرد: با بهره‌برداری از ادامه مسیر خط دو از ایستگاه شریعتی تا ایستگاه شهید کاوه، دسترسی شهروندان به بولوار طبرسی، میدان راه‌آهن، میدان شهدا، حرم مطهر رضوی، میدان دکتر شریعتی، بولوار پیروزی، بولوار وکیل‌آباد، نخریسی و فرودگاه از طریق خط یک و دو قطارشهری مهیا و در واقع شمال، جنوب، شرق و غرب شهر به هم متصل می‌شود.

وی ادامه داد: اکنون تنها در دو ایستگاه الندشت و کوهسنگی خط دو قطارشهری به دلیل تکمیل نشدن، مسافرگیری انجام نمی‌شود که این دو ایستگاه نیز تا مهرماه به بهره‌برداری خواهند رسید.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها