سایت پرتغالی: روش بازی سرمربی آوِس با ویژگی‌های محمدی همخوانی دارد

یک سایت تحلیلی کشور پرتغال، به بررسی عملکرد مهرداد محمدی، بازیکن ایرانی تیم فوتبال آوِس پرتغال پرداخت.

سایت پرتغالی: روش بازی سرمربی آوِس با ویژگی‌های محمدی همخوانی دارد

سایت تحلیلی پرتغالی «پرواسکات» در گزارشی، عملکرد مهرداد محمدی مهاجم جدید تیم فوتبال آوِس پرتغال را بررسی کرد که بخشی از آن به شرح زیر است:

محمدی که حدوداً 26 ساله است، نخستین تجربه‌اش را در خارج از ایران تجربه می‌کند. او سال گذشته در سپاهان که لیگ برتر را در رتبه دوم به پایان رساند، بازی کرد. دو مربی پرتغالی به نام میگوئل تکسیرا و رویی تاوارس هم در سپاهان حضور دارند. او معمولاً از ابتدا در ترکیب تیمش بازی می‌کرد و هفت گل زد و پنج پاس گل داد. او در پست‌های بال راست یا چپ بازی می‌کند و به ندرت او را خارج از این موقعیت می‌بینیم. محمدی بسیار سریع است و تحرک بالایی دارد.

او مشکلاتی در کار با پای راست دارد، اما برخی اوقات در موقعیت یک در مقابل یک غیرقابل پیش‌بینی است. محمدی بازیکنی است که تلاش می‌کند به سرعت تصمیم بگیرد، اما در این زمینه همیشه خوب عمل نمی‌کند و برخی اوقات در شرایط نامساعد شوت می‌زند یا سانتر می‌کند.
روشی که آگوستو ایناسیو (سرمربی تیم آوِس) به تیم آورده، مبتنی بر جابجایی سریع بازیکنان است. روشی که به خوبی با ویژگی‌های مهرداد محمدی همخوانی دارد. با این حال عادت به محیط و فرهنگی متفاوت را می‌توان از مشکلات محمدی دانست.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها