نخست وزیر جدید انگلیس مشخص شد؛

بوریس جانسون و حاشیه‌های جنسی‌اش / این سه زن می‌توانند نخست وزیر انگلیس را دچار مشکل کنند

شاید مهم‌ترین زنی که می‌تواند مانع قدرت گیری بوریس جانسون شود، همسر او باشد. مدتی است که وزیر خارجه سابق انگلیس و همسرش مارینا که یک وکیل سرشناس است، جدای از هم زندگی می‌کنند.

بوریس جانسون و حاشیه‌های جنسی‌اش / این سه زن می‌توانند نخست وزیر انگلیس را دچار مشکل کنند

به گزارش خبر فوری ، بوریس جانسون که تا مدتی پیش به عنوان نامزد کسب عنوان نخست وزیری بریتانیا، مطرح و سخت درگیر رقابت با جرمی هانت برای کسب مقام نخست وزیری بریتانیا و ریاست حزب محافظه کار بود، سرانجام به عنوان نخست وزیر بریتانیا انتخاب شد.

با وجود انتخاب جانسون به عنوان نخست وزیر، برخی گمان دارند که چند زن می‌توانند مانع بلندپروازی های جانسون شده و یا عمر دولت او را کوتاه کنند.

جانسون بارها متهم به روابط جنسی نامشروع با بسیاری از زنها شده است. اتهامات درباره روابط خارج از ازدواج، هرگز گریبان او را رها نکرده و ممکن است این روزها بار دیگر مانع جاه طلبی او شود.

هلن مک‌اینتایر و فرزند نامشروع جانسون

ابتدا در سال 2006، گزارش‌هایی درباره روابط جانسون با روزنامه‌نگاری به نام "آنا فازاکری" منتشر شد. سپس در سال 2009، از یک رابطه نامشروع خارج از ازدواج میان جانسون با یک مشاور هنری به نام "هلن مک‌اینتایر" دختری به نام "استفانی" به دنیا آمد که هویت پدر او تا سال 2012 که روزنامه دیلی میل در گزارشی نام جانسون را فاش کرد، مخفی بود. افشای نام جانسون که در آن زمان شهردار لندن بود، جنجال زیادی برانگیخت و کار به شکایت جانسون از روزنامه کشید، اما در نهایت دادگاه این حق را به افکار عمومی داد که درباره گذشته آقای جانسون بدانند.

نکته این جا بود که در زمان وقوع این ارتباط نامشروع، هم جانسون یک همسر وکیل داشت و هم خانم مک‌اینتایر یک شریک رسمی زندگی. جالب این که در همین اثنا که گزارش‌ها درباره فرزند نامشروع او در صدر خبر روزنامه‌های بریتانیا بود، داستان رابطه نامشروع سال 2004 او با خانمی به نام «پترونلا وایات» هم دوباره مطرح شد که منجر به سقط جنین آن زن شد.

بسیاری تاکید دارند که حادثه مک اینتایر می تواند مجددا باعث درگیری جانسون و دوری اش از قدرت شود. رسانه‌های مخالف جانسون تلاش بسیاری برای مطرح کردن نام این زن در زندگی جانسون دارند با این حال، مک اینتایر تنها زنی نیست که می تواند بوریس را دچار اغتشاش کند.

درگیری جانسون با دوست دختر جنجالی‌اش

مدت کوتاهی پیش بود که همسایگان خانه بوریس جانسون و دوست دخترش به دنبال شنیده شدن صدای بحث و مشاجره از داخل خانه با پلیس تماس گرفتند و موضوع را به آنها اطلاع دادند. روزنامه گاردین در آن زمان نوشت که همسایگان، صدای کری سایموند، دوست دختر جانسون را شنیدند که به جانسون می‌گفت "از خانه من برو بیرون."

پلیس لندن به بی‌بی‌سی گفته است با اهالی خانه صحبت کرده و ساکنان آن "خوب و در امنیت بودند".

روزنامه گاردین نوشت همسایه جانسون صدای فریاد یک زن و به دنبال آن صدای ضربه‌ محکمی را شنیده است. این همسایه صدای این دعوا و مشاجره را از آپارتمان خود ضبط کرده است.

گاردین گفت طبق آنچه که ضبط شده، جانسون از این که خانه را ترک کند، امتناع می‌ورزد و به زنی که در اتاق است می‌گوید "با لپ‌تاپ کاری نداشته باش" و متعاقبا صدای خرد شدن شنیده می‌شده است.

خانم سایموند طبق آنچه که گاردین نوشته به بوریس جانسون می‌گوید :"مبل خانه را با ریختن شراب قرمز روی آن خراب کرده است". او به نخست وزیر می‌گوید: "به هیچ چیزی اهمیت نمی‌دهی برای این که لوس هستی، هیچ اهمیتی برای پول یا چیز دیگری قائل نیستی."

سخنگوی جانسون از اظهارنظر در این باره خودداری کرد. بسیاری از رسانه‌ها بعد از این حادثه سعی داشتند به نوعی با کری مصاحبه کرده و او را وادار به صحبت کردن درباره این ماجرا کنند. اگرچه دو طرف(جانسون و سایموند) تا کنون در این باره ساکت بوده اند اما در صورت هر گونه اظهار نظری توسط کری سایموند علیه جانسون، موقعیت وزیر جنجالی انگلیس متزلزل شده و احتمال کنار گذاشته شدنش از قدرت وجود خواهد داشت.

مارینا؛ همسر جدا شده جانسون

اما شاید مهم ترین زنی که می‌تواند مانع قدرت گیری جانسون شود همسر او باشد. مدتی است که وزیر خارجه سابق انگلیس و همسرش مارینا که یک وکیل سرشناس است، جدای از هم زندگی می‌کنند.

همسر جانسون او را به خیانت و ارتباط با زنان دیگر متهم کرده است. بر اساس گزارش نشریه سان انگلیس، جانسون و همسرش که 54 سال دارند، 25 سال با هم زندگی کرده‌اند و 4 فرزند دارند، اما الان در انظار عمومی با هم حضور نمی‌یابند.

لارا، دختر 25 ساله بوریس جانسون گفته است که مادرش دیگر بازگشت بوریس را نخواهد پذیرفت.

بر اساس این گزارش، همسر جانسون پیش از این دو بار با او دچار مشکل شده بود، بار اول در سال 2004 بود که جانسون با پترونلا وایت نویسنده رابطه‌ای چهارساله داشت. در سال 2010 هم جانسون مظنون به داشتن رابطه و یک فرزند از هلن ماسینتایر، یک مشاور هنری بود.

هر گونه اظهار نظری توسط همسر یا دختر جانسون و افشاگری تازه علیه این سیاستمدار جنجالی به شدت می‌تواند جایگاه او را متزلزل کرده و به آن آسیب برساند.

اکنون باید صبر کرد و دید که در آینده چه اتفاقی می‌افتد و آیا این سه زن یا افراد دیگری می‌توانند مانع جانسون در بقای در مقام نخست وزیری انگلیس شوند یا او تا مدتها قدرت اول بریتانیا خواهد ماند؟

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ایرانی
    0

    نگران نباشید یک ملا ایرانی می فرستیم حلالش کند !!!!! چرا همه چیز ول کردین چسبید ید به کمر به پایین اش فکر می کنید از شماها نالایقتر است ... نگران نباشید .نگران خودتان باشید که ایران را گند زدید.

  • بهروز
    0

    یعنی من عاشق این خصوصیت و سیستم پروپاگاندایی و پاپوش درست کردن برای افراد سیاسی هستم...یعنی از .... نماینده‌ی مجلس گرفته تا مابقی دوستان فقط کارشون ایجاد پاپوش و تهمت زدن به کلیه‌ی سیاستمداران ایرانی و خارجی هست..یعنی نشد اسم سیاستمداری بیاد و به فوریت یک حرفی براش درست نشه.‌الان با این کشف بسیار مهم شما احتمالا دلار زیر ده هزار تومان میاد و فقر ریشه کن میشه‌‌..خدایا بسه دیگه...تا کی؟؟

    نظرات شما -
    • ارش
      0

      بابا شما هم کار بکنین ،بکنین عیب نداره

  • خداشناس
    0

    سلام میشه لطفا نام مادر و پدر بوریس جانسون رو بفرمایید؟ من نام مادرشون رو پیدا نمیکنم.

  • نگین
    0

    حتما که نباید زوجتو رو بگه در ضمن همین کارو با ترامپ انجام دادید اما ترامپ از این بادا نبود که بلرزه اقا بر ادر پوتین هم تجسس کنید بد نیست اگه دست از ارادت ایشون بردارید در ضمن بوریس و ترامپ همراه و همفکر هستند گر چه دلخوشی از انگلیس مکار مزور ندارم لیکن وضع از اینی که هست بدتر نمیشه

  • امیر
    0

    با هرکی بد باشن دشمن خداست با هرکی خوب باشن دوست خداست

  • احمداحمدی رادزاده
    0

    سلام دیگه ریس جمهور آمریکا برای کثافت کارهای اخلاقیش تنها نیست سگ زرد برادر شغاله

  • علی محمودی
    0

    یه سوال،جواب بدهیدلطفا:۰۹۱۲۰۸۷۷۰۳۶ خودتان خجالت نمی کشیداین مطالب(درباره اون عتیقه انگلیسی با...) رانوشته اید؟

    نظرات شما -
    • من
      0

      این ها از اخر الزمانی است

  • M
    0

    بسلامتی ایشالا با دوس دخترشون خوشبخت باشن.خدازیادش کنه

  • مهدی
    0

    میگم قاتل قاشقچی کی بود آخرش ما نفهمیدیم ، همه دنیا عیب دارن الا سیستم مملکت داری ما ، به ماچه بوریس و ترامپ چه کسی هستن مگه توی قرآن نیومده آبروی کسی را نبرید مرگ فقط برا همسایه، حضرات میشه یه برنامه درست کنید از دخترای ایرانی که بخاطر فقر رفتن امارات و دبی و کشورهای عربی برا تن فروشی ، راستی گناه تن فروشی اونا پای کیه ، گزینه یک ترامپ ،گزینه دو بوریس خودمون گزینه سه استکبار جهانی گزینه چهار اعراب زن پرست گزینه پنج دزدی ها و باند بازی ها و تاراج اموال مملکت توسط به مشت آقازاده یا دزد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟