روز پرماجرای باشگاه پرسپولیس

مسوولان باشگاه پرسپولیس روز پرمشغله‌ای را پیش رو خواهند داشت و باید خود را مهیای اتفاقات مهمی برای باشگاه کنند.

روز پرماجرای باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس رفته رفته خود را مهیای شروع فصل جدید می‌کند و لیست خود را طبق نظر کادرفنی ترتیب می‌دهد. در این رابطه مدیران پرسپولیس امروز با جلسات پیاپی با بازیکنان روبرو خواهند شد و باید تصمیمات جالب توجهی بگیرند.

بعد از اینکه نزدیک به یک هفته از ماجرای حضور سروش رفیعی و شایان مصلح در لیست مازاد پرسپولیس گذشته، مدیران تیم و خصوصا ایرج عرب هنوز نتوانسته‌اند به توافق قطعی در خصوص جدایی این دو بازیکن دست یابند. این دو بازیکن طی روزهای اخیر بارها با حضور در باشگاه به دنبال راهکاری برای جدایی و توافق با مدیران این تیم بوده‌اند که هر بار هم البته بی نتیجه میدان پیروزان را ترک کردند و البته کار به جایی رسید که هافبک شاکی این تیم نیز با کنایه‌های فراوان عرب را مورد خطاب قرار داد و خواستار مشخص شدن زودتر شرایط خود شد. این دو بازیکن امروز نیز طبق وعده در باشگاه حضور خواهند یافت تا به مذاکره با ایرج عرب بپردازند و تکلیف خود را برای فصل آینده مشخص کنند.

سروش رفیعی و شایان مصلح ضمن مذاکره برای دریافت رضایتنامه خود، بعد از اینکه متوجه شدند قادر به جدایی به شیوه قرضی نیستند، اکنون خواستار مشخص شدن تکلیف مالی و مطالبات خود هستند و در ضمن به دنبال این هستند تا شرط جدایی و دریافت رضایتنامه با توجه به اینکه در لیست مازاد حاضر شده‌اند، از مذاکرات بین آنها و مدیرعامل خارج شود و باید دید ایرج عرب در این خصوص چه تدبیری خواهد داشت.

دیگر بازیکنانی که امروز به دنبال حضور در باشگاه خواهند بود علی علیپور و امید عالیشاه هستند. دو بازیکن شاکی از شرایط مالی و بی توجهی باشگاه؛ هر دو مدعی هستند با توجه به سابقه و عملکردی که طی این سال‌ها در پرسپولیس به جا گذاشته‌اند، مدیران فعلی بالاترین بی توجهی و کم مهری را نسبت به آنها داشته و آنها را در گروهی که موفق به دریافت بخش عمده مطالبات شده‌اند قرار نداده است. علیپور حتی از این مساله که باشگاه شرایط سخت‌تری را برای جدایی‌اش و حضور در فوتبال اروپا برای او شکل داده نیز شاکی و ناراضی است.

علیپور که مدتی در تمرینات گروهی پرسپولیس غایب بود، در نهایت بعد از مذاکره با باشگاه و توافق برای اینکه در صورت دریافت پیشنهاد قادر به جدایی از این تیم باشد، در تمرین حضور یافت و راهی اردوی ترکیه نیز شد. علیپور اما گفته می‌شود اکنون با پیشنهادی از لیگ روسیه مواجه شده و در این زمینه قرار است امروز جلسه‌ای با ایرج عرب برگزار کند و همچنین در خصوص مطالبات خود به بحث بنشیند. در شرایطی که پرسپولیس تا به این لحظه موفق به جذب مهاجم خارجی نشده، درخواست احتمالی علیپور برای جدایی نیز می‌تواند به دردسر بزرگی برای مدیران این تیم تبدیل شود.

امید عالیشاه نیز دیگر ستاره‌ی پرسپولیس است که امروز راهی باشگاه خواهد شد تا جلسه سرنوشت سازی با مدیران تیم داشته باشد. عالیشاه که یکی از بازیکنان باسابقه و کاپیتان پرسپولیس محسوب می‌شود بابت اینکه باشگاه در مقطع ابتدایی فصل جدید برخلاف چند بازیکن برگزیده با او جلسه‌ای نداشته و نسبت به مطالباتش نیز بی توجه بوده ناراضی است. این بازیکن البته نسبت به خریدهای جدید باشگاه نیز به نظر ناراضی است و ترافیک شکل گرفته باعث شده تا آینده او با خطر مواجه شود. در پست این بازیکن در حال حاضر ستاره‌هایی همچون مهدی ترابی، وحید امیری حاضر هستند و بشار رسن، سیامک نعمتی و فرشاد احمدزاده نیز ترافیک این خط را افزایش داده‌اند. بعید نیست عالیشاه در جلسه امروز به توافق برای جدایی برسد و از میان گزینه‌های داخلی و خارجی خود به نتیجه دست یابد.

با بازگشت گابریل کالدرون به تهران، احتمال برگزاری جلسه‌ای در خصوص لیست پایانی تیم نیز احتمالا در دستور کار قرار گیرد و نفرات بعدی برای جدایی از این تیم نیز مورد بحث و بررسی قرار گیرند.

پرسپولیس در شرایط فعلی باید نام یک بازیکن را حداقل از لیست خود خارج کند و در این زمینه طی روزهای اخیر شایعات زیادی شکل گرفته است و احتمال مشخص شدن آن طی ساعات آینده زیاد است.

باشگاه پرسپولیس البته طبق وعده‌اش در فاصله 48 ساعت مانده به پایان هفته باید تکلیف مهاجم خارجی و مذاکره نهایی با بازیکن مدنظر کالدرون را نیز خاتمه دهد و به نتیجه قطعی در این زمینه دست یابد و مذاکرات با بازیکن خارجی مدنظر را صورت دهد تا مشخص شود در این زمینه روز سختی در انتظار عرب و دیگر مدیران تیم خواهد بود و باید دید چه خروجی از آن به بیرون خواهد آمد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها