واکنش یک مجری تلویزیون به مهاجرت مزدک میرزایی: بعید نبود این اتفاق!


1 مرداد 1398 - 11:09
filemanager/7/farhangi/v215ka4ob7hdudbf9r1q
زهره‌سادات هاشمی مجری تلویزیون در واکنش به مهاجرت مزدک میرزایی از بی‌انگیزگی که در او مشخص بود نوشته است.

به  گزارش خبرگزاری ، زهره‌سادات هاشمی با انتشار یک استوری در پیج اینستاگرامش به مهاجرت مزدک میرزایی واکنش نشان داد.

او نوشت: چند ماه قبل از دوستم شنیدم مزدک میرزایی کلاس زبان میره، میگفتن کاراش انجام شده برای کانادا. پارسال که با هم همسفر بودیم جاکارتا من انگیزه و اشتیاقی برای کار در چهره‌اش ندیدم.

این مجری تلویزیون در ادامه در انتقاد به سازمان صداوسیما نوشته: خوش به حال سازمان ما که اینقدر نیروهاش باانگیزه زیست حرفه‌ای دارن و مدیرانش قدر سرمایه‌های انسانیش رو میدونن. و تمایز قائلن بین دوغ و دوشاب!

 

۲۵۸۲۵۸

زهره‌سادات هاشمی مجری تلویزیون در واکنش به مهاجرت مزدک میرزایی از بی‌انگیزگی که در او مشخص بود نوشته است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

filemanager/7/farhangi/v215ka4ob7hdudbf9r1q
1 مرداد 1398 - 11:09

به  گزارش خبرگزاری ، زهره‌سادات هاشمی با انتشار یک استوری در پیج اینستاگرامش به مهاجرت مزدک میرزایی واکنش نشان داد.

او نوشت: چند ماه قبل از دوستم شنیدم مزدک میرزایی کلاس زبان میره، میگفتن کاراش انجام شده برای کانادا. پارسال که با هم همسفر بودیم جاکارتا من انگیزه و اشتیاقی برای کار در چهره‌اش ندیدم.

این مجری تلویزیون در ادامه در انتقاد به سازمان صداوسیما نوشته: خوش به حال سازمان ما که اینقدر نیروهاش باانگیزه زیست حرفه‌ای دارن و مدیرانش قدر سرمایه‌های انسانیش رو میدونن. و تمایز قائلن بین دوغ و دوشاب!

 

۲۵۸۲۵۸

منبع: خبرآنلاین

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


24

نظرات 13
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
همایون 1 0 پاسخ 1398/5/2 -15:41

هر کس موقعیتشو داشته باشه و نره خیلی بی عقله

پریسا 1 2 پاسخ 1398/5/2 -08:19

دوستان و هم وطنان عزیز مگر مزدک میرزایی چه قابلیت خاصی داشت؟؟؟؟ رفته که رفته ، بعد از چند وقت خودش پشیمان می شود که دیگه کار از کار گذشته و پل های پشت سرش خرابه شده؟؟؟ فقط متاسفم برای ایشون که به تلویزیونی رفته که با پول های کثیف سعودی ها اداره می شود. ما توی کشورمان جوانان با استعداد تر و فعال تر از مزدک میرزایی داریم.... احتمالا بهایی یا لاییک شده که به این راحتی وارد چنین سیستمی شده!!!!!!!

هامون 1 2 پاسخ 1398/5/2 -01:26

فعلن که تکذیب کرده ، اما میره خلاصه

سارا 5 1 پاسخ 1398/5/2 -00:55

انتخاب ایشان بوده..به ماچه؟ مگرتعهدی برای ماندن درایران داده بودند؟ صداوسیما هم دیگر باایشان همکاری نمیکرده..بحثی باقی نمی‌ماند.

محسن 7 1 پاسخ 1398/5/2 -00:31

وقتی دید از فردوسی پور بابت ۲۲ سال کار و تلاش چگونه تشکر و قدردانی کردن. عاقبت خودشو جلوی چشمش دید و بهترین انتخابو کرد

بانو 1 4 پاسخ 1398/5/1 -23:45

من نمیدانم ازهنرمند گرفته تامجری های برنامه وقتی به یک جای میرسن فیل شان یاد هندوستان میکنن شما هرچی دارین ازاین مردم..

یاسر حیاتی 6 1 پاسخ 1398/5/1 -23:38

رفتن‌ مزدک واسه ما ایرانیا دردناکه ولی چیز عجیبی نیست، نخبه کشی تو این مملکت یه چیز عادیه ، تو مملکتی که امثال فروغی باشن رفتن عادل و مزدک دور از انتظار نبود،‌

بهروز 9 3 پاسخ 1398/5/1 -21:02

خب رفته که رفته بسلامت،دانشمندهسته ای یا هوافضا که نرفته،یک گزارشگرورزشی بوده دیگه ،همین الان شایدخیلی ازجوانان بیکارکشوردراین حرفه استعداد شون ازاین آقا بیشترهم باشه.

ج م. 1398/5/2 -13:29

مسئله چكاره بوده و كي بوده نيست ، مسئله اينه هر كي بتونه داره از اين خراب شده فرار ميكنه!

محمد 5 9 پاسخ 1398/5/1 -16:52

گزارشگر خوبی نبود. من خودم به شخصه گزارش هاشو دوست نداشتم. در ضمن اکثر اوقات که برای تیم های ملی گزارشگری می کرد ما می باختیم.

مهدی 2 4 پاسخ 1398/5/1 -14:18

شما دوغت و بنوش لطفا

مهران 3 1 پاسخ 1398/5/1 -14:03

بهتر.!!!! از اون اب زیرکاه ها بود. کمر فردوسی پور را هم شکاند. پیمان یوسفی را هم بپایید که خواهد رفت. با اینکه استقلالی هستم ولی در میان گزارشگرهای پرسپولیس، مرد فقط خیابانی.

علی 3 0 پاسخ 1398/5/1 -13:39

متاسفانه در اغلب سازمانهای دولتی این معضل وجود دارد و افراد به خودی و ناخودی تبدیل میشوند و نتیجه آن عدم پیشرفت امور و اتلاف منابع و امکانات است.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks