پارسایی در گفت وگو با خبرفوری: وعده‌های توخالی دردی از مردم درمان نمی‌کند/روحانی هنوزهم گزینه نهایی اصلاح‌طلبان است

سخنگوی فراکسیون امید مجلس گفت: وعده‌های انتخاباتی که از سوی برخی از نامزدها مطرح شده هیچ پایه و اساسی ندارد.

پارسایی در گفت وگو با خبرفوری: وعده‌های توخالی دردی از مردم درمان نمی‌کند/روحانی هنوزهم گزینه نهایی اصلاح‌طلبان است

بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبرفوری درباره مناظره روز گذشته نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری اظهارکرد: متاسفانه برخی از نامزدهای انتخابات ریاست‎جمهوری در جریان مناظره دیروز اظهارات و مطالبی را مطرح کردند که تحقق آنها امکانپذیر نیست.

وی افزود: اینکه ما بخواهیم به مردم وعده یارانه 250 تومانی و یا ایجاد 5 میلیون شغل بدهیم با توجه به امکانات امروز کشورمان و منابع مالی که وجود دارد غیرقابل تحقق است.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: بی‎اخلاقی‎هایی که در جریان مذاکره دیروز در جهت تهمت و افترا به رئیس‌جمهور یک کشور صورت گرفت خلاف رویه قانونی بود و باید صراحتا گفت روحانی با سعه صدری که در مناظره انتخاباتی پایانی داشت ثابت کرد برای تصدی بر مسند ریاست‎جمهوری دوره دوازدهم بهترین گزینه است.

پارسایی با اشاره به اینکه روحانی گزینه نهایی اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‎جمهوری است تاکید کرد: فعلا تصمیمی پیرامون کناره‌گیری جهانگیری به نفع روحانی از صحنه انتخابات ریاست‎جمهوری در بدنه اصلاح‎طلبان اتخاذ نشده است.

وی تصریح کرد: باید منتظر باشیم و ببینیم که جریان انتخابات به چه سمتی پیش می‎‌رود سپس درباره ماندن و یا کناره‎گیری جهانگیری از صحنه انتخابات تصمیم بگیریم اما آنچه برای ما در این مقطع قابل اهمیت است که صراحتا بگوییم روحانی تنها گزینه اصلاح‎طلبان در انتخابات ریاست‎جمهوری است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها