ظریف: چهل سال دیگر هم آمریکاییها را مایوس خواهیم کرد

وزیر امور جمهوری اسلامی ایران که در نیکاراگوئه حضور دارد صبح دوشنبه (به وقت محلی) با گوستاوو پورراس کورتس رئیس مجلس ملی این کشور دیدار و گفتگو کرد.

ظریف: چهل سال دیگر هم آمریکاییها را مایوس خواهیم کرد

محمد جواد ظریف وزیر امور جمهوری اسلامی ایران که در نیکاراگوئه حضور دارد صبح دوشنبه (به وقت محلی) با آقای گوستاوو پورراس کورتس رئیس مجلس ملی این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که اعضای هیات رئیسه مجلس و گروه دوستی پارلمانی ایران و نیکاراگوئه حضور داشتند، وزیر امور خارجه با ابلاغ سلام های گرم و دعوت لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن برشمردن زمینه های همکاری دو کشور، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه و تعمیق روابط دو کشور در همه زمینه ها بویژه در حوزه اقتصادی را مورد تاکید قرار داد.

ظریف با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب های دو کشور افزود: آمریکایی ها دوست نداشتند یکسالگی این دو انقلاب را ببینند اما دو کشور در چهلمین سال انقلاب مان هستیم و چهل سال دیگر هم آنها را مایوس خواهیم کرد.

رئیس مجلس ملی نیکاراگوئه نیز در این دیدار اظهار داشت: هیچ شکی در اتحاد همه کشورهایی که تحت فشار و تروریسم اقتصادی آمریکا هستند وجود ندارد. وی افزود: جبهه مبارزه با استکبار با هجمه رسانه ای، تبلیغاتی و جنگ اقتصادی آمریکا و متحدانش مواجه است که لزوم اتحاد همه ما را ضروری می سازد.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • یه نفر
    0

    ما مردم ایران رو زودتر نا امید کردید!!!!

  • خالد
    0

    لطفاازمیزحکومتی کشوربیاییدبیرون مامردم هم ازشمابدمان میادخیلی دروغگوهای قهاری هستیدازظلم شمابه تنگ اومدیم بسه دیگه سلاح واقتصادروگرفتیدوهمه چیزروبرخودتان حل کردیدممامردم برشماحرام کردیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها