بررسی عملکرد خرید جدید استقلال؛ جانشین 22 ساله پژمان منتظری!

کاپیتان 22 ساله و 183 سانتی‌متری تیم ملی امید به استقلال تهران پیوست.

بررسی عملکرد خرید جدید استقلال؛ جانشین 22 ساله پژمان منتظری!

عارف غلامی امروز رسما به استقلال تهران پیوست. غلامی کاپیتان تیم ملی امیدهای ایران است. بازیکنی که فصل گذشته را در ذوب‌آهن استارت زد و در نیم‌فصل نخست در 7 بازی این تیم هم حضور داشت. غلامی در هفته یکی مانده به آخر نیم‌فصل مقابل فولاد بازی کرد و در نمرات نود بهترین بازیکن زمین شد. عملکردی که مدیران فولاد را برای خرید او دست به کار کرد و غلامی نیم‌فصل دوم را در فولاد گذراند.

عارف غلامی فصل گذشته آچار فرانسه تیم‌هایش هم بود. او در 7 مسابقه در قلب خط دفاع قرار گرفت، 1 بازی هافبک دفاعی بود و 2 مسابقه هم به عنوان هافبک میانی بازی کرد، ضمن اینکه دو مرتبه فیکس و سه بازی هم تعویضی به عنوان دفاع چپ بازی کرده بود.

جالب است دو فصل قبل هم زمانی که غلامی پیراهن سپاهان را به تن می‌کرد، نمی‌توانست روی یک پست تمرکز کند و کادرفنی در پست‌های مختلفی به او بازی می‌داد. غلامی 11 مسابقه به عنوان دفاع میانی، 1 بازی هافبک دفاعی، 1 بازی دفاع چپ و 4 مرتبه هم دفاع راست در ترکیب سپاهان قرار گرفته بود.

غلامی فصل گذشته به طور متوسط در هر مسابقه 1 توپ از حریف می‌گرفت و 2.8 نبردهوایی پیروز می‌شد. ضمن اینکه در عملکردهای دفاعی نظیر دفع توپ، قطع پاس و بلاک هم میانگین 4.6 عملکرد را ثبت کرده بود. او مجموعا سه شوت در چارچوب زد و 3 پاس‌کلیدی هم داد. آماری که متریکا از عملکرد دو فصل قبل غلامی منتشر کرده هم تفاوت زیادی با آمار فصل قبل او ندارد و غلامی فقط در عملکردهای دفاعی، در سپاهان فعال‌تر از فصل گذشته بود.

منبع: نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها