قاتل دامدار اهل میامی دستگیر شد/ گرفتاری در چنگ قانون

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری قاتل یک دامدار اهل میامی در جریان یک عملیات پلیسی خبر داد و گفت: این قتل در روستای قوشه دگرمان رخ داده بود.

قاتل دامدار اهل میامی دستگیر شد/ گرفتاری در چنگ قانون

سرهنگ رضا بی‌نقی ظهر دوشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی آگاهی سمنان با بیان اینکه در آغازین روزهای تیرماه ۹۸ گزارشی مبنی بر تیراندازی منجر به قتل در روستای قوشه دگرمان شهرستان میامی به ناجا واصل شد، ابراز کرد: مأموران ناجا بلافاصله با حضور در صحنه قتل نسبت به افتتاح پرونده این ماجرا اقدام کردند و دستگیری متهم این قتل در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سه متهم به قصد سرقت احشام به محل نگهداری گوسفندان یک دامدار اهل قوشه دگرمان رفته و با وی درگیر شده بودند، افزود: این درگیری به قتل دامدار انجامید و در نتیجه پیگیری این موضوع به صورت ویژه به کارآگاهان پلیس استان محول شد.

دستگیری ۳ نفر در رابطه با قتل

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه گلوله اسلحه باعث مرگ این دامدار شد، بیان کرد: پس از پارس سگ‌ها دو دامدار که پدر و پسر نیز بودند متوجه حضور سارقان در باربند خود می‌شوند و وقتی با سه متهم این پرونده روبرو می‌شوند درگیری آغاز و در نهایت پسر جوان مرد دامدار به قتل می‌رسد.

بی‌نقی با بیان اینکه جرم سه متهم سرقت با سلاح است، افزود: یکی از متهمان با سلاح شکاری که به همراه داشت، اقدام به شلیک یک گلوله کرده و سپس با موتور سیکلت متواری می‌شوند که متأسفانه این تیر درست به فرزند این دامدار اصابت کرده و او را به قتل می‌رساند.

وی افزود: با انجام عملیات پلیسی سه فرد مذکور دستگیر و در بازجویی‌های انجام شده متهمان به بزه خود اعتراف کردند که پس از تکمیل پرونده، سیر رسیدگی به آن در اختیار دستگاه قضا قرار گرفت.

منبع: مهر

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها