زنان راهی استادیوم آزادی می‌شوند؟

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: وعده دولت برای ورود زنان به ورزشگاه توسط وزیر ورزش و جوانان در حال پیگیری است.

زنان راهی استادیوم آزادی می‌شوند؟

معصومه ابتکار ادامه داد: سازوکارها و زیرساخت های خوبی برای ورود زنان به ورزشگاه تعبیه شده است.

وی گفت: تاکنون نیز زنان در چندین مسابقه ورزشی در کنار مردان حضور داشته اند و خوشبختانه در طول مسابقات مشکل خاصی به وجود نیامده است.

ابتکار افزود: برای توسعه این موضوع اقدامات لازم در حال پیگیری است.

بازدید از چند طرح کارآفرینی بانوان در اقبالیه، رزجرد و آبیک و حضور در نشست با سازمان های مردم نهاد استان به ویژه در حوزه خانواده و بانوان از دیگر برنامه های معاون رییس جمهوری در سفر به استان قزوین است.

منبع: ایرنا

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • =
    0

    خدا به دادتون برسه کم کم اختلاط رو رواج میدید و لذت هم میبرید /نظر مراجع تقلید را بپرسید نه نظر دولت!!!

  • علی
    0

    تنها کاری که از اصلاح طلبها برمیاید تولید فساد است . دیر یا زود مرگتان فرا میرسد و عاقبت کارتان را در ان دنیا خواهید . تا میتوانید اسب خود را در این دنیا بتازانید . وقتتان کم است و جهنم خدا پایدار و طولانی تا ابد .

  • ناشناس
    0

    پدرمردم را درآوردید یک کیلوگوشت بزحمت می تونیم بخریم بعضی ها هم که اصلا نمی تونند بخرند هرروزیک چیزی درکشورکمیاب می شودارزش پول ملی ازواحدپول افغانستان هم کمترشده اگراکثرمردم ایران باردیگربه شماها رای بدهندمعلوم میشه درک وفهم درستی ندارندوبدبختی وفقروبیکاری وگرانی حقشونه!!وشما وآقازاده هایتان هم حقتونه که برپشت این مردم سوارشویدسواری بگیرید ومسخرشون کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها