مصلح: نمی‌گویم پشت پرده اما جدایی‌ام فنی نبود

مدافع پرسپولیس که در لیست مازاد باشگاه قرار گرفته در پایان جلسه طولانی مدت خود با مدیران تیم، صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

مصلح: نمی‌گویم پشت پرده اما جدایی‌ام فنی نبود

شایان مصلح که بعد از دو فصل حضور در پرسپولیس و در شرایطی که به دنبال حضور در فوتبال خارج از ایران بود، در نهایت با دعوت باشگاه قراردادش را تمدید کرد. در ادامه و در حالی که این بازیکن راهی اردوی آماده سازی در ترکیه شده بود، در لیست مازاد گابریل کالدرون قرار گرفت اما اکنون او در پایان جلسه با مدیران تیم، صحبت‌هایی کنایه‌آمیز به میان آورده است.
جلسه طولانی بود، سردرد گرفتم

جلسه خیلی طول کشید و سر درد گرفتم. تا به حال جلسه ای که اینقدر طول بکشد نرفته بودم. صحبت هایی شد و بیشتر به فردا موکول شد. امیدوار طوری نشود که اذیت شوم. حالا که از نظر روحی اذیت شدم اما امیدوارم بیشتر نشود. امیدوارم در آینده بهتر شوم و بروم در تیم دیگری بازی کنم و با شرایط روحی‌ام مناسب باشد.


نمی‌دانم چطور از لیست مازاد سر در آوردم

من دوست داشتم قرضی بروم اما مثل اینکه این اتفاق نمی افتد و باید رفتنی باشم. از اینجا به هواداران می گویم که دوست داشتم بمانم. با اینکه پیشنهاد خارجی خوبی داشتم. تیمی که در لیگ اروپا بازی می کرد و تیم هایی از ایران که پیشنهادات مالی مناسب داده بودند. آقای برانکو ایوانکوویچ نیز پیش از این مایل به تمدید قراردادم بود. باشگاه هم بارها تماس داشت برای تمدید قراردادم که هر بار به خاطر سفرم این موضوع با تاخیر انجام می‌شد. به محض اینکه رسیدم تمدید کردم اما نمی دانم در این بیست روز چه اتفاقی افتاد.


کالدرون می‌گفت می‌خواهمت اما...

آقای کالدرون که در تمرینات می گفت مراقب پایت باش و به تو نیاز داریم، آقای کالدرون که دو روز قبل از به من بگوید در لیست مازاد هستی گفتند که مراقب باش و زیاد فشار نیاور. ایشان لحظه ای که می خواستند به من بگوید لیست مازاد هستی گفتند که من زیاد تو را ندیدم اما من آنجا نگفتم که شما چند روز پیش حرف دیگری زده بودی. اصلا نمی‌خواهم حرفی بزنم که تیمم دچار حاشیه شود، تیمی که دو سال در آن زحمت کشیدیم و جام گرفتیم نمی خواهم اکنون دچار حاشیه شود. از همین جا اعلام می کنم مهم تیم و پرسپولیس است. گنده تر از شایان مصلح هم بیاید و بروند این تیم می ماند و هواداران هم به خاطر این پیراهن و این لوگو است که به ما احترام می‌گذارند. من این احترام و حرمت را نگه می دارم و تا همیشه این حرمت را نگه خواهم داشت.


برابر پرسپولیس نشان می‌دهم فنی خط نخوردم

این چند روز پیشنهاداتی آمد. از خارج و داخل پیشنهاداتی دارم. من چند روز پیش صحبتی کردم که به نظرم سوتفاهمی به وجود آمد. من بازیکنی هستم که فینال آسیا و نائب قهرمان آسیا شدم. این انتظار خنده دار است که بخواهم اکنون تیم ته جدول بروم و اکنون اگر بخواهم در ایران بازی کنم باید در تیمی که در رده بالا و مدعی باشد حاضر شوم. همه تیم های بالای جدول جزو رقیبان سنتی تیم پرسپولیس هستند. پیشنهاد هایم از باشگاه های بالای جدول بودند ولی در چند روز آینده تصمیم خواهم گرفت و اولویت برایم خارج از کشور است و می خواهم در آرامش باشم. من اینجا را دوست داشتم و آقای برانکو ایوانکوویچ به من اعتماد داشتند. اما چون ماندم و دوست داشتم این روال ادامه یابد و اکنون اتفاق دیگری افتاده، چه فنی و غیرفنی امیدوارم تصمیم خوبی بگیرم. باید با تمام وجود مقابل پرسپولیس حاضر شوم. باید خودم را نشان دهم که فنی خط نخوردم و کاش شرایط قرضی بود. شاید توانستم بندی بگذارم که اگر پرسپولیس مرا بخواهد برگردم. پیام آقای خواکین، کمک مربی کالدرون را هم دارم که روز گذشته به من داد و گفت قراردادت با پرسپولیس چطور است و می توانی قرضی بروی و سال بعد بیایی. اما اکنون قانون به شکلی است که نمی توانم. امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد.


جایی نمی‌روم که پرسپولیسی‌ها ناراحت شوند

من از کجا پیشنهاد داشتم و نداشتم را بگذارید با انتخاب بعدی ام بگویم. الان اگر بگویم داشتم یا نداشتم شاید حرف دیگری پیش بیاید. من از تیم های بالای جدولی پیشنهاد دارم و قطعا کاری می کنم که هواداران پرسپولیس از من رضایت داشته باشند و کاری نمی کنم که حتی کوچکترین ناراحتی برای آنها پیش بیاید.


امیدوارم برابر پرسپولیس برنده باشم تا برگردم

من واژه دست های پشت پرده را به کار نمی‌برم. روز اول به من گفتند که به تو نیاز داریم و مربی بدنساز ایشان هم اختصاصی با من کار کردند. سروش هم بازیکن کوچکی نیست. شاید ما از نظر فنی رقم خورده تا خط بخوریم اما شاید هم... . این حرف ها تیم را به حاشیه می برد و من اینجا نمک خوردم و نمکدان نمی‌شکنم. تنها کاری که می‌توانم اکنون بکنم این است که بهترین عملکرد را مقابل پرسپولیس داشته باشم و امیدوارم فصل آینده پرسپولیس مقابل تیم من ببازد اما در بازی‌های بعدی موفق و پیروز باشد و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. این بهترین آرزویم برای پرسپولیس است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها