پایان جنگ روانی روسیه و لهستان/ کلوس: اگر مخاطب فحش‌ها من بودم، تمامش کنید!

سرعتی زن تیم ملی والیبال لهستان گفت: اگر مخاطب صحبت‌های اسپریدینوف من بودم و نه ملت لهستان پس بهتر است موضوع را تمام کنیم.

پایان جنگ روانی روسیه و لهستان/ کلوس: اگر مخاطب فحش‌ها من بودم، تمامش کنید!

آلکسی اسپیریدونوف، بازیکن تیم ملی والیبال روسیه بازهم جنجال آفرید. او به تازگی در صفحه شخصی کارول کلوس، تیم ملی لهستان در فضای مجازی از الفاظ نامتعارفی استفاده کرده که موجب ناراحتی لهستانی‌ها شده است. با وجود اینکه اسپیریدونوف بعد از مدتی نوشته‌های خود را حذف کرد، اما لهستانی‌ها از این موضوع بسیار ناراحت شده و خواستار مجازات این بازیکن شدند.

فدراسیون والیبال لهستان اعلام کرد که شکایت خود را به فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) و فدراسیون والیبال روسیه ارسال کرده و از آنها خواسته تا آلکسی اسپیریدونوف را بابت این موضوع مجازات کنند، اما استانیسلاو شوچنکو، رئیس فدراسیون والیبال روسیه در این خصوص اظهار داشت: ما هیچ نامه‌ای از فدراسیون والیبال لهستان نگرفته‌ایم.

همچنین آلکسی اسپیریدونوف هم مدعی شد که آن الفاظ را فقط خطاب به کلوس نوشته است و قصد بی‌احترامی به مردم لهستان را نداشته است. وی گفت: من فقط یک پیام در فضای مجازی به یک بازیکن خاص نوشتم. من تمام مردم لهستان را خطاب قرار ندادم و نمی‌دانم چرا دنبال مجازات من هستند. چرا باید مجازات شود؟ من مانند کوبیاک نیستم که بخواهم به یک کشور یا ملت (ایران) توهین و بی‌احترامی کنم. لهستانی‌ها بعد از متنی که من نوشتم هرچه خواستند به من گفتند. من فقط یک بازیکن را خطاب قرار دادم، اما آنها از جنگ جهانی و بمباران‌های شوروی به ما فحاشی کردند.

حالا کارول کلوس، ملی‌پوش لهستان، با انتشار مطلبی رد صفحه شخصی خود از همه درخواست کرد تا این موضوع را تمام کنند. وی نوشت: «من همه نظرات را خواندم. اگر مخاطب آن صحبت‌ها -فحش- فقط من بودم و نه ملتم، پس بهتر است موضوع را فراموش کنید.»

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها