تیم بانوان کومیته تیمی ایران طلایی شد

تیم کاراته بانوان ایران در بخش تیمی با پیروزی برابر ژاپن به نشان طلای قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.

تیم بانوان کومیته تیمی ایران طلایی شد

در ادامه این رقابتها که در تاشکند جریان تیم ملی بانوان ایران در مبارزه نهایی به نتیجه ۲ بر یک برابر ژاپن به پیروزی دست یافت و قهرمان شد.

برای تیم ایران در این مبارزه شیما آل سعدی اولین نماینده ایران بود که به روی تاتامی رفت و در نهایت ۴ بر یک بازنده تاتامی را ترک کرد. حمیده عباسعلی ۳ بر یک رقیب ژاپنی خود را شکست داد. طراوت خاکسار نیز سومین کاراته کای ایران بود که با تساوی ۳ بر ۳ و با قانون «سنشو» (امتیاز نخست) رقیب را شکست داد.

تیم بانوان کشورمان کار خود را با برتری مقابل ازبکستان آغاز کرد و در ادامه اردن و چین را نیز شکست داد به دیدار نهایی راه پیدا کرد. بانوان ایران دو دوره قبلی نیز به فینال رسیده بودند که یک طلا و یک نقره حاصل تلاش آنها بود.

تیم ملی کاراته ایران در این دوره از مسابقات تاکنون موفق به کسب چهار مدال طلا توسط کومیته تیمی بانوان، طراوت خاکسار، حمیده عباسعلی و ذبیح الله پورشیب، دو مدال نقره توسط کومیته تیم بانوان رزیتا علیپور و کاتای تیمی بانوان و چهار مدال برنز توسط بهمن عسگری، سجاد گنج زاده، فاطمه صادقی و کاتای تیمی مردان شده است.

ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی، سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم، زهرا یاوری در وزن ۶۸- کیلوگرم، رضا روشن در وزن ۵۵- کیلوگرم و مجید حسن نیا در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز توفیقی در کسب مدال نداشتند.

رقابتهای قهرمانی آسیا عصر امروز به پایان می‌رسد.

منبع: مهر

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها