پروفیل خوب؛ حافظ جان و مال

ارزانترین پروفیل ها کدامند؟

پروفیل خوب؛ حافظ جان و مال

نصب اسکلت ساختمان جز اولین اقداماتی است که در ساخت یک ساختمان انجام می شود، به همین دلیل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای مهندسان و فعالان عرصه ساخت و ساز مهم است که بتوانند سازه خود را با کیفیت بالا و مطمئن بسازند. اما نگرانی کیفیت تنها دغدغه این صنف نیست، بلکه قیمت تیرآهن نیز مهم است. اهمیت قیمت تیرآهن به این خاطر است که برای ساخت باید میزان زیادی تیرآهن خریداری شود که با توجه به هر کیلو وزن آن مبلغ قابل توجهی می شود به همین دلیل کسانی که درگیر ساخت و ساز هستند یا فعالان این حوزه به تیرآهن مرغوب و با قیمت مناسب نیازمندند. دقت در استفاده از محصولات با کیفیت در داشتن یک ساختمان ایمن و خوب تاثیر بسیاری دارد. از جمله قطعاتی که در ساختمان به وفور استفاده می شود، پروفیل است که از جمله موارد پرکاربرد و مهم تلقی می شود. بازرگانی مرکز آهن ضمن ارائه خدمات خرید و فروش در زمینه آهن آلات و صنایع فلزی، قیمت پروفیل های خود را با شرایط ویژه و متناسب با پروژه شما ارائه می دهد.

اگر بخواهید که تیرآهن خریداری کنید، در بازار با انواع و اقسام مختلف و همچنین محصولات کارخانه های متعدد که در ایران یا خارج از ایران تولید می شوند، رو به رو می شوید. تیرآهن اصفهان یکی از آن هاست که مربوط به کارخانه ذوب آهن می شود و از مرغوب ترین تولیدات داخل است که وزن آن مطابق با جدول اشتال است. قیمت تیرآهن اصفهان رنج مناسبی دارد و در بازار طرفداران بسیاری دارد. اگر می خواهید که آهن آلات و پروفیل های خود را با قیمت مناسب خریداری کنید باید به طور پیوسته قیمت پروفیل امروز را در ابعاد مختلف رصد کنید تا مطابق با سرمایه خود خرید کنید.

پروفیل های مربع و مستطیل با مقاطع کوچک برای نرده های فلزی ، حفاظ های راه پله ها، حفاظ های کنار خیابان و پیاده رو ها، نرده کشی های اطراف دیوار استفاده می شود. قیمت پروفیل آهن با وزن و ضخامت آن رابطه مستقیمی دارد و هرچه ضخامت بیشتر، وزن هم بیشتر می شود و به تبع آن هزینه نیز افزایش می یابد. با توجه به شرایط اقتصادی این روزهای کشور بهتر است که قیمت تیرآهن امروز را بررسی کنید و سپس خرید کنید.

از طریق سایت بازرگانی مرکز آهن می توانید قیمت روز پروفیل را به صورت روزانه رصد کنید و با توجه به محصول مورد نیاز و کاربرد خود اقدام کنید.

با پروفیل بیشتر آشنا شویم
شاید بهتر باشد که اینجا شما با قوطی و ضخامت آن بیشتر آشنا شوید. «قوطی» را به پروفیل هایی که به شکل جعبه ای و چهارگوش است، می گویند. قوطی هایی با مقاطع بزرگ تر که معروف به ستونی هستند در صنعت و ساختمان سازی کاربرد فراوان دارند. طول قوطی های پروفیل در دو سایز 6 و12 متری است. ضخامت قوطی پروفیل آهنی متغیر است و در سه گروه تقسیم بندی می شوند.گروه اول قوطی هایی با ضخامت بین 6/0 میلی متر تا 5/1 میلی متر را قوطی سبک یا قوطی مبلی می گویند که از ورق روغنی و براساس استاندارد DIN 2394 تولید می شود. این دسته از محصولات کمی از وزن پروفیل سنگین یعنی ضخامت 2 ورق سیاه بیشتر است اما به خاطر ضخامت و وزن پایین تر ، هزینه آن از پروفیل های دیگر کمتر است. لازم به ذکر است که پروفیل قوطی یا همان پروفیل سبک را می توان در ضخامت های مورد نیاز مشتری سفارش گرفت و تولید کرد. دسته دوم قوطی هایی با نسبت ضخامتی برابر با 2 تا 3 میلی متری که به قوطی ساختمانی معروف است. و گروه آخر که ضخامتی بیش از 4 میلی متر داشته باشد در حوزه صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.

63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها