تذکر نماینده مردم تربت جام به نماینده مشهد

نماینده مردم تربت جام در مجلس به یک نماینده مجلس تذکر داد.

تذکر نماینده مردم تربت جام به نماینده مشهد

به گزارش مشهد فوری ، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام در مجلس در نشست علنی امروز (یکشنببه) پارلمان در تذکر شفاهی خود اظهار داشت: تذکر من به آقای جواد کریمی قدوسی نماینده مردم شریف مشهد است.

وی افزود: کسانی که از ایشان حمایت کردند تا این وضع در مملکت ایجاد شود. یکی بچه گرگ می پرورید، چو پرورده شد خواجه هم بر درید.

رحیمی ادامه داد: آقای کریمی قدوسی؛ طالبان یک قیف داشت که بر ریش مردان می گرفت ببیند اندازه ریش آنها استاندارد است یا نه! مردم را کتک می زد اگر ریش با آن قیف طالبان استاندارد نبود. شما چکاره مملکت هستید که به وزیر، به رئیس جمهور و حالا به نماینده مردم در مجلس می تازید و ما را غیرانقلابی می نامید و خطاب می کنید؟!

وی تصریح کرد: آقای کریمی قدوسی، شما به شهر تربت جام آمدید و خطاب به مردم گفتید نماینده شما انقلابی نیست، نامه بنویسید تا وی رد صلاحیت شود! آقای کریمی قدوسی زمانی که اجداد شما و بستگان شما در از افغانستان به ایران آمدند ما بودیم که دفاع می کردیم. آقای کریمی قدوسی چه کسی به شما شناسنامه ایرانی داده است، چه کسی به شما اجازه داده در کمیسیون امنیت ملی حضور پیدا کنید، چه کسی به شما اجازه داده به تمام ارکان نظام و به مردم نظام بتازید؟

رحیمی جهان آبادی ادامه داد: آقای کریمی قدوسی چند روز سابقه حضور در جبهه دارید و در چند عملیات شرکت کرده اید؟ از کجا درجه سرداری آورده اید؟ زمانی که ما در ایران میجنگیدیم شما کجا بودید.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    3

    آقای نماینده مگر انسانیت به سابقه جنگ و جبهه و ایرانی و غیر ایرانی بودن است

  • ایرانی
    0

    لااقل یک نفر مرد تو این مجلس به اصطلاح انقلابی پیدا شد که حرف دل مردم را بگوید. احسنت برشما
    پایدار باشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها