حکیمی‌پور: سخنان اخیر خاتمی حجت را بر اصلاح‌طلبان تمام کرد

دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت:با سخنان اخیر محمد خاتمی حجت برخی گروه‌ها و جریانات اصلاح طلب تمام شد و همه باید با اتحاد و همدلی تلاش کنند که انتخاباتی پرشور برگزار شود.

حکیمی‌پور: سخنان اخیر خاتمی حجت را بر اصلاح‌طلبان تمام کرد

احمد حکیمی‌پور در نشست هیئت اجرایی حزب اراده ملت ایران با بیان اینکه پس از اعتراضات دی‌ماه سال ۹۶ حزب ما بیانیه‌ای صادر کرد و راه‌حل برون‌رفت از مشکلات را در دو امر تعریف کرد، گفت: اولین راه، بازشدن فضای سیاسی برای شنیدن اعتراضات و مطالبات مردم و بعد مبارزه جدی و عملی با فسادهای اقتصادی که در این ایام نمک بر زخم مردم می‌پاشند، بود.

وی افزود: خوشبختانه در چند وقت اخیر دستگاه قضایی کشور نشان داده است که مبارزه با فساد برایش مهم است و به طور جدی با آن برخورد خواهد کرد اما باید یادآور شد که در کنار برخورد با مفسدین راهکارهای ریشه‌ای نیز باید صورت گیرد.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران تاکید کرد: امروز جلوگیری از بروز فساد همان اندازه مهم است که برخورد با مفسد. حزب اراده ملت نیز هر آنچه در توان داشته باشد راهکارهایی را در این زمینه به مقامات قضایی ارائه خواهد کرد و پشتیبان قوه قضاییه خواهد بود.

حکیمی پور با اشاره به سخنان اخیر سیدمحمد خاتمی، گفت: حزب اراده ملت پیش از این اظهارات نیز معتقد بود هیچگاه نباید با صندوق رای قهر کرد،هیچگاه نباید عرصه را دو دستی تقدیم جریان رقیب کرد. همه آحاد ملت حق دارند سلیقه خود را در ایام انتخابات درون صندوق رای بیاندازند. با این سخنان نیز حجت بر برخی گروه‌ها و جریانات اصلاح طلب تمام شد و همه باید با اتحاد و همدلی تلاش کنند که انتخاباتی پرشور برگزار شود و نتیجه آن به نفع ملک و ملت باشد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اکبر
    0

    برگشتن میت که به دنیا شدنی نیست! اصلاح طلب و اصولگرا تمام شد اگه کسی میخواهد دوباره رای بگیرد باید جریان سومی را معرفی کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها