۲ حادثه واژگونی در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ ۶ نفر مصدوم شدند

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه دو حادثه واژگونی خودرو در محور دامغان-سمنان و سرخه-آرادان به وقوع پیوست، گفت: مجموع این حادثه شش مصدوم برجای گذاشت.

۲ حادثه واژگونی در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ ۶ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبر فوری ، علی یحیایی با بیان اینکه ساعت ۵:۰۸ دقیقه صبح یکشنبه در کیلومتر ۷۰ محور دامغان-سمنان واژگونی یک دستگاه پراید با دو نفر سرنشین به پایگاه امداد و نجات گزارش شد، ابراز داشت: یک نفر از آن‌ها براثر شدت حادثه در خودرو محبوس شده بود که نجات گران هلال‌احمر با استفاده از ست نجات اقدام به رهاسازی وی کردند.

وی ضمن بیان اینکه هر دو مصدوم این حادثه برای ادامه درمان توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند، افزود: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت اما رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از این صدمات جانی و مالی پیشگیری خواهد کرد.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه حادثه دیگر ساعت ۵:۱۷ دقیقه صبح امروز اتفاق افتاد، ابراز داشت: در این حادثه یک دستگاه پراید با پنج سرنشین در کیلومتر ۶۱ محور سرخه - آرادان واژگون شد که مصدومان بلافاصله توسط اورژانس و هلال‌احمر به مرکز درمانی انتقال یافتند.

یحیایی افزود: با توجه به اینکه خستگی و خواب‌آلودگی ازجمله بیشترین تصادفات واژگونی خودرو را در طول محورهای مواصلاتی استان سمنان به خود اختصاص می‌دهد به رانندگان توصیه می‌شود بعد ازهر دو ساعت رانندگی یک ربع به‌طور کامل از خودرو پیاده شده و سپس طی مسیر کنند.

منبع: مهر

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها