انتقاد تند نماینده اصلاح‌طلب به کریمی قدوسی:چه کسی به شما شناسنامه ایرانی داد؟ /اجداد افغانستانی شما به ایران حمله می‌کردند

نماینده تربت جام در مجلس شورای اسلامی به شدت از کریمی قدوسی انتقاد کرد و گفت: چه کسی به شما اجازه داده است به وزیر و رییس جمهور و نماینده مجلس حمله کنید.

انتقاد تند نماینده اصلاح‌طلب به کریمی قدوسی:چه کسی به شما شناسنامه ایرانی داد؟ /اجداد افغانستانی شما به ایران حمله می‌کردند

جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده اصلاح طلب تربت جام در مجلس شورای اسلامی در تذکری به شدت به کریمی قدوسی نماینده مشهد انتقاد کرد و گفت: تذکر من به آقای جواد کریمی قدوسی نماینده مردم شریف مشهد است. کسانی که از ایشان حمایت کردند تا این وضع در مملکت ایجاد شود. یکی بچه گرگ می پرورید، چو پرورده شد خواجه هم بر درید.

وی گفت: طالبان یک قیف داشت که بر ریش مردان می گرفت ببیند اندازه ریش آنها استاندارد است یا نه! مردم را کتک می زد اگر ریش با آن قیف طالبان استاندارد نبود. شما چکاره مملکت هستید که به وزیر، به رئیس جمهور و حالا به نماینده مردم در مجلس می تازید و ما را غیرانقلابی می نامید و خطاب می کنید؟!

وی گفت: شما به شهر تربت جام آمدید و به مردم گفته اید نماینده شما انقلابی نیست و نامه جمع کنید تا رد صلاحیت شود. آقای کریمی قدوسی آن زمانی که اجداد شما بستگان شما از افغانستان به ایران حمله می کردند ما ایرانی بودیم و از ایران دفاع می کردیم.

انتقاد تند نماینده اصلاح‌طلب به کریمی قدوسی:چه کسی به شما شناسنامه ایرانی داد؟ /اجداد افغانستانی شما به ایران حمله می‌کردند

این عضو حزب کارگزان ادامه داد:چه کسی به شما شناسنامه ایرانی داده است، چه کسی به شما اجازه داده است به ارکان نظام بتازید، چند روز سابقه جبهه دارید، چندتا عملیات شرکت کرده اید که به درجه سرداری رسیدید؟ چه کی شما ایرانی شدید که ما ایرانی نبودیم.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 36
  • مصطفی
    0

    مجلس شده جای دعواهای سیاسی نه حل مشکلات مردم...

  • جانم
    0

    حی جانم به جانت..آفرین...صد مرحبا.. هر کسی به دولت و مردم بی احترامی کرد نظام بایستی با آن شخص برخورد قانونی داشته باشد..

    نظرات شما -
    • Poj
      0

      عزیزم نظام همان انقلابی است که خمینی اعلام کرد: همان سپاه،شورای نگهبان و همان تفکره استقلالی بود که امام خمینی بنیانگذار نظام اعلام کرد همان حرفهایی است که اعلام کرد با امریکای جنایتکار باید قطع رابطه کرد. حالا اصلاحطلب ها و دولتی که همه چیز را از جمله خزر را دادند به روس ها وو و هسته ای را دادند امریکاو اقتصاد را کردند وابستگی به اروپا جزع کدام نظام اند؟؟ اگر اصلاحطلب ها جزعی از نظام و ایران بودند تلاش نمیکردند با تصویبFATFسپاه را تحریم،موشکی را هم مثل هسته ای نابود و راهکارهای ضد تحریم را در اختیار اروپابگذارند. اگر دولت انقلابی و ایرانی بود الان برادر و خواهرزاده روحانی به جرم جاسوسی در زندان نبودند،اگر اینها انقلابی بودند دائما از شورای نگهبانی که امام خمینی تاسیسش کرد انتقاد نمیکردند و خواهان حذفش نمیشدند. اگر اینها انقلابی بودند تمام تلاششان را برای شکستن تابوی گفتگو با امریکا نمیکردند اگر دولت و اصلاحطلب ها ایرانی و جزع نظام بودند به سخن رهبرشان گوش میدادند و به قانون اساسی احترام میذاشتن. برادرزاده زنگنه چرا باید اعتراف کند که اطلاعات نفتی ایران را به صهیونیست میفروخته؟؟ چرا در دفتر زنگنه کارتخوان باید باشد؟؟

  • علی
    0

    کریمی قدوسی هر چه هست از اصلاح طلبان فاسد و ترسو بهتر است . یک اصلاح طلب نام ببرید که صالح باشد . و خیلی هم به رای مردم ننازید . مردم هم گاهی جوگیر میشوند و رای اشتباه میدهند .

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      شما هم یه اصولگرا نام ببر که دزد نباشه

  • ایران من
    0

    مگه این افغانیه؟؟؟!! چه حکومت گل و بلبلی از هندی و عرب و ازبک گرفته تا افغانی.....خنده داره

    نظرات شما -
    • Poj
      0

      گلم تا100ساله پیش نه افغانستانی بود نه تاجیکستانی و نه اذر بایجان و نه ترکمنستان و نه بحرینی.بلکه فقط یک کشور بزرگ به نام ایران وجود داشت که انگلیسی ها به کمک ناصرالدین قاجار و محمد رضای انتر پهلوی همه رو تکه تکه کرد. 12درصده مردم ایران که هملن خراسانی ها اند ریشه ی افغان دارند،18الی25میلیون نفر ریشه ترکی (اذری،عثمانی،مغول و ...)دارند،3میلیون عرب،10میلیون سید،2میلیون بلوچ و1.5میلیون ریشه ترکمن دارند. حتما اینها ایرانی نیستند؟؟

    • علی
      0

      کدوم بی شعوری اجداد خراسانیها رو افغانی اعلام کرده.چرا برای دفاع ازیک افغانی زاده اصول گرا ملیت خراسانیها رو زیر سئوال میبری؟

  • حسين
    0

    سعي كنيد بجاي دعوا مشكلات مردم را حل كنيد اين قدوس واقعا به همه بي احترامي ميكند

    نظرات شما -
    • Poj
      0

      اگر منظورت از همه اصلاحطلب ها و رئیس جمهور خائن است خوب میکند که بی احترامی میکند. اگر اصلاحطلب ها ادم بودند که دائم از یک ضد انقلابی چون خاتمی خائن و روحانی که جیسون رضایی تا بیخ گوشش امده بود اینقدر حمایت نمیکردند. اگر ایرانی بودند گرانی هارا سرو سامان میدادندوو واردات را کم میکردند تا کشور از داخل نابود نشود. انقلابی بودن یعنی پیرو دستوره بنیانگذاره انقلاب بودن که اعلام کرد به امریکا اعتماد نکنید.معلوم است وقتی میروند با التماس همه چیز را میدهند امریکا ضد انقلابی اند.

  • ستار
    0

    این قدوسی واقعا آدم بی تربیت وبی ادبی است

    نظرات شما -
    • حسن برفی
      0

      هرچه باشد بهتر از اصلاح طلب های ،بزدل ،ترسو، ونوکر صفت و وطن فروش بهتراست ،اصلاح طلبهایی که با یک پخ بیگانه خودشون رو خیس می کنند وتا تونستند برای خودشون وبچه هاشون تابعیت کشورهای اروپایی گرفتند ، البته با وطن فروشی وپاچه خواری .

    • Poj
      0

      اجداده تمام مردم خراسان که12درصده جمعیت کشور رو تشکیل میدهند افغان هستند. جناب اقای جلیل رحیمی ایرانی یعنی تمام کسانی که در ایران به دنیا امده اند نه اینکه جدشان در کجا میزیسته. سادات هم حتما چون عرب اند ایرانی نیستند،ترک ها هم چون مغول ها و عثمانی ها و سلجوقیان به ایران حمله کردند ایرانی نیستند،لابد عرب های خوزستان هم ایرانی نیستند،حتما بلوچ های هم نژاد با پاکستان هم ایرانی نیستند،. ارای فقط اصلاحطلب های بی بته ایرانی اند.اگر شما اصلاحطلب ها نظام و ایران میدانستید چیست که خزر را نمیدادید به روس ها مثل همان کاری که 100ساله پیش قاجار با افغانستان کرد. جناب رحیمی نه تنها کریمی قدوسی و مردم خراسان ایرانی اند بلکه تمام افغانستان،تاجیکستان،پاکستان و عراق هم جزع ایران با عزمتند. همان ایرانی که بی ناموس هایی چون شما دادندش به انگلیس. بحرین هم تا سال1350استان چهاردهم ایران میبود ولی یک خائن به اسم محمد رضا پهلوی ان را مستقل کرد و تحت نظارت انگلستان در اورد. ارکان نظام همان رهبر بزرگ،سپاه و شورای نگهبانیست که بنیان گذار این نظام بزرگ تاسیس کرد نه رئیس جمهور خائنی که کشور و انقلاب را دودستی تحویل امریکا و اروپا داد. رهبری به دنبال این است که مرز های از دست رفته را بازپس بگیرد با استفاده از جنبش های اسلامی و انگاه خائنین قدرت طلب اصلاحطلب به دنبال تفرقه اند. یک روز به لر توهین میکنید،یک روز درمورد ترک جوک میسازید،یکبار به بلوچ ها میگویید تروریست،یکبار اعراب را غیر ایرانی میخوانید،یکبار .... دست بکشید از الت دسته انگلستان بودن. تمام کنید این تفرقه افکنی میان اقوام رو.

  • محمدبهرامى بلوچ
    0

    بجاى دعواى اى كاش به فكرفقرمردم باشيدكه بشما رأى دادند ونماينده شده ايدشماها زمانيكه كانديدبوديد وقول داديد براى رفع مشكلات عمل كرده ايد؟ يكسال ديگرباچه روى ازمردم رأى ميخواهيد...

  • حامد احمدی
    0

    هرچه باشد از شمااصلاح طلب های وطن فروش بهتراست

    نظرات شما -
    • دلبازجلاله یاسوج
      0

      شما اصولگرایان که در تمام رده های مملکت از راس تا امنیت و بنگاه اقتصاد های بزرگ و نگهبان این مملکت دست شماهاست چه خدمتی به ایران کردید بجز اینکه دریای خزر را واگذار کردید و به عالم تا آدم باج دادید و تمام منابع این مرز و بوم را بخشید به حزب اله و ...... و تمام صنایع و معادن مملکت را نابود و به غارت بردید و هزاران هزار کار دیگر ، شما یه نقطه مثبت عرضه بدارید برای این ایران ویران. گل سرسبد شما احمقی نژاد بود که علاوه براینکه ممکلت را هشتاد سال به عقب برد حالا معلوم شد که از معاون اولش دزد بود تا پسر پسر استاندارنش. جمع کنید خوتان را چون به موزه تاریخ پیوستید.

  • امیر
    0

    دمت گرم آقای رحیمی بنده معتقدم هیچ انسانی ازافغانی نمک نشناس ترنیست ای کاش دولت ایران هم به افغانی جماعت شناسنامه ایرانی نمیداد ایرانی کجاوافغانی کجا فرهنگ ایران کجاوافغانی کجا واقعاراست گفتن افغانی جماعت اگه دستتو عسل کنی بازم دستتوآخرش گلزمیگیره کارما ایرانی هابه جایی رسیده افغانی بیاداظهارنظرکنه افسوس واقعاافسوس

    نظرات شما -
    • وجدان
      0

      تفرقه بازی

    • Poj
      0

      همان نماینده اصلاحطلب دیوانه با حذبش تلاش کرده تا به فرزندان با مادر ایرانی شناسنامه ایرانی بدهد حالا امده مدعی شده یک نماینده مجلس چون ریشه اش از قوم افغان بوده نباید صلاحیت و شناسنامه ایرانی بگیرد و خودرا ایرانی بداند. درضمن افغانستان را یکسری بی بته مثل تو دادند انگلستان وگر نه الان افغانستان جزعی از ایران بزرگ میبود. تمام مردم خراسان از نژاد زرد پوست هستند که با افغان ها هم نژادند لابد باید بگوییم این 12میلیون نفر ایرانی نیستند. حدوده 10درصده ملت سید هستند و از نوادگان پیغمبر لابد اینها هم ایرانی نیستند. حدوده16میلیون ایرانی اذری تبار و ترک در ایران وجود داره لابد چون اینها هم از نسله عثمانی و سلجوقی هستن اینها هم ایرانی نیستن. 5درصده ملت بلوچ و با پاکستانی ها هم نژادند لابد اینها هم ایرانی نیستند. اعراب وترکمن ها هم که... اصلا هیچکس ایرانی نیست جز جنابان دزده اصلاحطلب.

    • محبی
      0

      بله اگر در برابر با غر بی ها باشدبشما خودرا انسان دوست می دانید ولی حالا کسی که از شما انتقاد میکند خوی نزاد پرستیتان بروز میکند

    • محسن
      0

      تو خودت از نژاد زرد پوستی.کی گفته همه خراسانیها از نژاد زردند؟ مگر افغانیها از نژاد زردند؟ فکر کنم زردی گرفتی برادراصولی

  • حسین
    0

    متاسفم برای انقلاب که فرزندان انقلاب جبهه وجنگ و غیرتمندان آن .توسط نمایندگان احمقی مثل نماینده تربت جام ترور شخصیت می شوند.اگر جرات داری به امریکا و انگلیس حرف بزن.جیره خوار

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      اشتباهی مثبت دادم به بی ادبیتان

  • سباستین
    0

    با سلام.خدمت دوستان جناب علی وجناب حسن برفی.در کل کسی ک نترس هست .اصلاح طلب هست.کسی ک .شجاع هست.اون شخص اصلاح طلب هست.ادم نترس ک نوکری نمیکنه.شمایید.ک ب هر کی میرسید میتازید .ماشااله ب این شجاعت.ماشاله ب این وطن داری .شما نمیفروشید .وطن ک مال شماها هست . در صحبتا تون ادب رو رعایت کنید.از ادبیاتتون مشخص هست ک ترسو هستید مشخص هست ک بی ادب هستید.

  • Poj
    0

    اقای نماینده اصلاحطلب یا واقعا خر هستی یا مثل بقیه ی دارو دسته ات قصده عوام فریبی داری. اصلا به فرض کریمی قدوسی نواده ی کسانیست که300ساله قبل به ایران حمله کردند خوب حالا این چه ربطی به ایشان دارد؟؟ عزیزه من اگر اینجور هست باید بگوییم هیچ سیدی ایرانی نیست چون از نسل عرب هاست،هیچ ترکی ایرانی نیست چون زمانی سلجوقیان به ایران حمله کردند،هیچ عربی در خوزستان ایرانی نیست،هیچ مشهدی ای ایرانی نیست چون طبق بقایای تاریخی خراسانی ها همه با افقان ها هم نژادند. عزیزه من تاریخ رو نمیدونی زر نده. اگر کریمی قدوسی ایرانی نیست پس باید حساب کنی تا بفهمی که 99درصده ایرانی های فعلی از نژاد کشور های همسایه اند. ایران بزرگ که انقلاب اسلامی به دنبال اتحاد مجدد اونه مرزهایش شامل عراق،افغانستان،پاکستان،تاجیکستان و تمام قلمروی پارس هست. اگر100سال پیش شاهان قاجار عرضه داشتند افغانستان الان ایالتی از ایالت های ایران میبود،اگر پهلوی توان مقابله با شوروی را داشت باید طبق قرارداد ترکمانچای و گلستان در سال1340مجددا ترکمنستان و اذربایجان را به ایران بزرگ ضمیمه میکرد این درحالیست که بحرین را هم همین محمد رضای احمق مستقل اعلامش کرد در سال1355. رهبر انقلاب دارن تلاش میکنن تا با استفاده از اشتراکات زبانی و دینی دوباره مرزهای از دست رفته رو به کشورمون برگردونه و حالا یک نماینده ی غربگرای بیشرف اصلاحطلب در جهت منافع امریکا و انگلستان داره تفرقه افکنی میکنه حتی در میان خوده ایرانی ها ی کشور؟؟ شورای نگهبان سریعا نماینده اصلاحطلب رو عزل کنه.

    نظرات شما -
    • طاها
      0

      فهمت از دنیا به اندازه ادب و شخصیتته

    • حسن
      0

      همه ایرانیها از نژادهمسایه اند! همسایه ها از نژاد کی هستند ؟ لابد افغانیها هم از نژاد چینی ها و چینی ها هم از نژاد ژاپنیها؟ژاپنیها هم هم نژاد روسها! تو خود افغانستان دو تا روستا کنار هم از دو طایفه و نژاد مختلف هستند بعد تو چند استان بزرگ ایران و هم نژاد افغانیها میدونی؟

  • علی عال
    0

    ای ول حقشه خیلی پر رو شده به قول دکتر تبلیغات انتخابات را زود شروع کرده

  • محمد
    0

    اصلاح طلبانی که ما دیدیم به جز اختلاس و رانت و حقوقهای نجومی چیزی برای ملت نداشتند

  • محبی
    0

    اصلاح طلب ها بخوبی نشان دادند که روی دیگر از سکه ترامپ هستند ودر موضعگیر ی هایشان همان قدر فاشیست و نژاد پرست هستند

  • علی رضایی
    0

    با سلام. خود این جناب نماینده تربت جام اصالتا پشتو(افغان)هست.از نظر تاریخی و لغوی افغان به قوم پشتو تعلق داره و این قوم بود که به اصفهان حمله کرد. تقریبا تمام مردم ایران با هر قوم و نژادی مهاجر هستند که از نقاط دیگه در طول تاریخ در این منطقه ساکن شده اند. خود پشتوها هم از نظر تاریخی تعلقی به این مناطقی که در پاکستان و افغانستان و ایران ندارند و مهاجر هستند(نوادگان اقوام آواره و کولی از هند که با آمیزش با گروهی از یهودیان شکست و خورده و آواره با وحشی گری و غارت سرزمینهای دیگران در اون مناطق ساکن شده اند). ضمنا جناب نماینده عزیز،ترکها هم نوادگان مغول هستند و مردم سیستان و جنوب خراسان و کویر مرکزی ایران(شاهرود و سمنان و ...)از نوادگان اعراب بنی اسد هستند.لرها هم نوادگان اقوام بیابانگرد شمال آفریقا و شبه جزیره عرب هستند.مردمان کرمان و یزد و اصفهان هم مخلوطی از پشتو و عرب هستند به لحاظ ژنتیکی،کاش به خاطر مشکل و خصومت شخصی ای که داری با کس دیگه ای حرفی نزنی که عالمان و متخصصان مچ خودتو بگیرن و حقایق تلخی برملا بشه که اکثریت مطلق مردم حتی از شنیدن اونا هم آزرده میشن که اصالتا و ژنتیکشون اونقدرها هم ادعا میکنن اصل نیست.

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      پس کلا فلات ایران آدم نداشته.اعراب و مغولها و هندیها اولین انسانها بودند که همه آمدند توی فلات ایران نژاد آریایی رو بوجود آوردند!!؟ پس مادها و پارتها و آریاییها آب شدن رفتندتوی زمین! فقط برای توجیه اصالت کریمی قدوسی تاریخ شش تمدن رو ریختی بهم.

  • اندکی انصاف
    0

    سلام علی من اتبع الهدى أغلب نظرات که خواندم بوی جناحی داشت.. به اصلاح طلب ومحافظه کار کاری ندارم. ولی انصاف داشته باشید آقای دکتر رحیمی شخصیت بارز وشجاع هست نقدش اغلب با انصاف هست وبرآمریکا وضد انقلاب هم جایی که لازم بودبه شدت تاخته..قابل توجه کسانی که کاسه داغتر از آش هستن وخودرا صاحب انقلاب میدانند بدون اینکه حتی قدمی مثبت برای ارتقای آن برداشته باشند شاید این موضع دکتر تند به نظر آید وبرادران افغان نیز برای مامحترمندوخوددکتررحیمی هم بارها از مهاجرین افغان وافرادی که فاقدشناسنامه هستن حمایت کرده تاتعیین تکلیف شوند وازسردرگمی چندین ساله خارج شوند(نه به طور خاص افرادی به خاطر منافع حزبی وجناحی علم شوند وحتی به بزرگان مملکت توهین کنند) دکتر رحیمی فردی دانا ومعتدل است وحتی درافغانستان چندین سال خدمت کرده وتدريس داشته اند. ولی عده ای خودشیفته نیامده خودراصاحب همه چیز میدانند که این جای تامل دارد

  • mahdi
    0

    جمع کنید خانه ملت را ملت آزاد شوند باج گیران مفت خور

  • علی
    0

    اومده از هم جناحیش دفاع کنه ملیت خراسانیها رو به افغانها وصل کرده.اصلا کریمی قدوسی فرشته روی زمینه .به خراسانیها چرا توهین می کنید؟ برای خودش سیر تاریخی در آورده که خراسانیها اصلیت افغانی دارند.تو نه از تاریخ سر در میاری نه از ملیت و نژاد

  • حسن
    0

    این دانشمندان اصولگرا تاریخ و ملیت رو هم با عقایدخودشون تفسیر می کنند.آقا شما غلط کردی که خراسانیها رو افغانی اصل میدونی.نادرشاه خراسانی بود که اشرف افغان رو از ایران انداخت بیرون . خراسانی افغانی نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها