مدت ۳ ماهه اداره کل محیط زیست خراسان رضوی به باغ پرندگان مشهد

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: برای رفع اشکالات موجود در باغ پرندگان مشهد، مهلت سه ماهه به مسولین آن داده شده است.

مدت ۳ ماهه اداره کل محیط زیست خراسان رضوی به باغ پرندگان مشهد

به گزارش مشهد فوری ، تورج همتی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: این مهلت قابل تمدید نیست و در صورت رفع نشدن مشکلات اقدام بعدی برای جلوگیری از ادامه فعالیت دائم این مجموعه انجام خواهد شد.

او در مورد انتقال دو قطعه پلیکان به تربت حیدریه اظهار داشت:با توجه به فضای نامناسب باغ پرندگان مشهد و تذکرات و مهلت داده شده به مسئولان این مجموعه برای اصلاح وضعیت موجود و فضای نگهداری پرندگان، دو قطعه پلیکان که به صورت امانی در دست این مجموعه بود، بازپس گرفته و به باغ پرندگان شهرستان تربت حیدریه منتقل شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در زمینه انتشار فیلمی از آماده سازی و انتقال این دو قطعه ارزشمند که موجب گلایه و انتقاد دوستداران محیط زیست شده بود افزود: با توجه به بی تجربگی در این زمینه روند آماده سازی و انتقال این دو گونه با برخی مشکلات و نواقص همراه بود که تذکر‌های لازم به ماموران انتقال دهنده داده شده است.

همتی تصریح کرد: باغ پرندگان فعال در تربت حیدریه از شرایط و فضای استاندارد برای نگهداری پرندگان برخوردار است و هم اکنون حال دو پلیکان تازه انتقال یافته به این مجموعه خوب است و در روند انتقال مشکلی برای آنان پیش نیامده است

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها