تلاش دوباره آرسنال برای جذب هافبک رئال مادرید

بعد از جذب سالیبا، اکنون نوبت به تلاش برای انتقال قرضی سبایوس رسیده است.

تلاش دوباره آرسنال برای جذب هافبک رئال مادرید

آرسنال امیدوار است تا بتواند با رئال مادرید بر سر انتقال قرضی دنی سبایوس به توافق برسد، ضمن آن که توپچی ها خود را آماده ارائه سومین پیشنهاد به سلتیک در جهت جذب کیران تیرنی می‌کنند.

آرسنال بعد از قطعی کردن خرید ویلیام سالیبا از سن‌اتین، اکنون می‌تواند با تمرکز بیشتری برای جذب سبایوس تلاش کند. اگرچه انتقال 27 میلیون پوندی سالیبا هنوز رسما اعلام نشده، با اعلام سن‌اتین به نظر می‌رسد آرسنال توانسته رقابت بر سر جذب این مدافع 18 ساله را از همشهری خود، تاتنهام برنده شود.

آرسنال از ابتدای سال جاری میلادی و ورود سالیبا روند پیشرفت او را زیر نظر داشته و اکنون از به خدمت گرفتن این مدافع آینده دار خشنود است. با ارائه یک پیشنهاد لحظه آخری از سوی تاتنهام، نگرانی هایی برای آرسنال به وجود آمده بود اما ترجیح سالیبا همواره پیوستن به آرسنال بوده است. سالیبا بعد از گابریل مارتینلی به دومین خرید تابستانی اونای امری تبدیل خواهد شد.

اکنون و بعد از نهایی شدن انتقال سالیبا، آرسنال امیدوار است تا خریدهای بعدی با سرعت بیشتری از راه برسند و اولین گام، نهایی کردن انتقال سبایوس در روزهای آینده خواهد بود. مذاکرات با غول مادریدی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و شاید در هنگام بازی دو تیم آرسنال و رئال مادرید در بازی های جام بین المللی قهرمانان که چهارشنبه در واشنگتن برگزار خواهد شد، این انتقال نهایی شده باشد. رئال هم مانند آرسنال هم اکنون در آمریکا حضور دارد و بامداد یکشنبه، در هیوستون با بایرن مونیخ دیدار خواهد داشت.

سبایوس به دلیل حضور در رقابت های قهرمانی زیر 21 ساله های اروپا به همراه اسپانیا، اکنون به استراحت مشغول است و رئال را در تور پیش فصل کانادا و آمریکا همراهی نکرده است. او در هفته آینده به جمع مادریدی ها بازخواهد گشت و آرسنال امیدوار است در همان روزها این قرارداد قرضی یک ساله را نهایی کند.

پیش بینی می‌شود آرسنال برای جذب این بازیکن 22 ساله به شکل قرضی، مبلغی را هم به رئال مادرید پرداخت کند و البته پرداخت کامل حقوق سالانه بازیکن را، که 3 میلیون پوند پیش بینی شده است، متقبل شود.

منبع: نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها