ماجرای حضور ستاره جنجالی در پرسپولیس

پیام صادقیان قصد داشت به هر شکلی شده به تیم فوتبال پرسپولیس باز گردد.

ماجرای حضور ستاره جنجالی در پرسپولیس

پیام صادقیان، ستاره جنجالی فوتبالایران که سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس تهران، نفت تهران، ذوب آهن اصفهان، ماشین سازی تبریز، عثمانلی اسپور ترکیه، سپیدرود رشت و ... دارد، در چند ماه اخیر در فوتبال ایران حسابی حاشیه ساز شده بود و در حال حاضر نیز آینده فوتبالی اش مشخص نیست.

او پس از اتمام لیگ ترکیه، تلاش زیادی کرد تا به پرسپولیس بیاید، اما با مخالفت برخی مدیران و کادرفنی سرخپوشان قرار گرفت و حضورش در این تیم منتفی شد، اما مشخص نیست ادامه دوران فوتبالی هافبک ۲۷ ساله تبریزی به کجا خواهد رسید.

او در گفتگویی اعلام کرد، من عاشق رنگ قرمز هستم و خیلی تلاش کردم تا بتوانم پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم و در هر تیمی که بازی کرده ام، انگیزه داشتم تا به پرسپولیس بازگردم، اما نشد و حالا که دیگر از حضور در پرسپولیس ناامید شده ام. تصمیم گرفتم تا دوباره در کنار شما هواداران پرسپولیس باشم.

در ساعات گذشته برخی رسانه‌ها از خداحافظی این بازیکن خبر داده اند که به نظر می‌رسد این موضوع درست نیست و صادقیان به فوتبال ایران یا اروپا باز خواهد گشت. او در زمان حضورش در عثمانلی اسپور عملکرد خوبی داشت و درحال حاضر نیز در ترکیه حضور دارد.

صادقیان چندی پیش اعلام کرد که سهند حبیب زاده، مشاور سابق ایرج عرب دلیل نیامدن او به پرسپولیس بود که حبیب زاده این موضوع را کذب و دروغ خواند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها