شهردار تهران: با کمک جوانان می‌توانیم مشکلات شهر را حل کنیم

شهردار تهران گفت: خدمات شهر هوشمند کم هزینه‌ترین و در دسترس‌ترین نوع خدمات است و امیدوارم حرکتی که با پروژه «تهران هوشمند» آغاز شده در همه زمینه‌ها بتواند موثر واقع شود. به باور من، همین موضوع تفاوت جدی با دوره‌های قبل مدیریت شهری است.

شهردار تهران: با کمک جوانان می‌توانیم مشکلات شهر را حل کنیم

پیروز حناچی در بیست و پنجمین دوره برگزاری نمایشگاه الکامپ ٢٠١٩، در جریان بازدید از غرفه سازمان فاوای شهرداری تهران، با تاکید بر اینکه از پروژه تهران هوشمند حمایت می‌کنیم، اظهار کرد: در کمتر از یک دهه گذشته برای انتقال داده‌ها بر روی تلفن همراه مشکل داشتیم و سرعت اینترنت در کشور به اندازه‌ای نبود که بتوانیم سرویس و خدماتی را به شکل مستمر به شهروندان ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با تمهیداتی که به کار رفته امروزه شرایط با گذشته قابل مقایسه نیست، ادامه داد: اگرچه هنوز هم با برخی از کشورهای پیشرفته در این زمینه فاصله داریم، پیشرفت‌های چشمگیری در این حوزه داشته‌ایم.

شهردار تهران گفت: هدف شهرداری تهران و سازمان فاوای شهرداری این است که با استفاده از خلاقیت و نوآوری جوانانی که در حوزه شهری ایده و آمادگی برای حل مسائل و مشکلات را دارند، شرایطی فراهم کنیم تا نیازهای موجود از طریق خلاقیت این افراد رفع شود.

حناچی تاکید کرد: خدمات شهر هوشمند کم هزینه‌ترین و در دسترس ترین نوع خدمات است و امیدوارم حرکتی که با تهران هوشمند آغاز شده در همه زمینه‌ها بتواند موثر واقع شود. به باور من، همین موضوع تفاوت جدی با دوره های قبل مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه ما از پروژه «تهران هوشمند» حمایت کامل می‌کنیم، تصریح کرد: مزیت‌های زیادی در کشور وجود دارد که از جمله آنها حضور نیروی جوان است که امیدواریم بتوانیم با تلاش و کمک آنها نسبت به حل مسائل دستگاه‌های اجرایی و خدماتی اقدام کنیم و مشکلات شهر را با هزینه و عارضه کمتر و کیفیت بیشتر به نفع شهروندان مرتفع کنیم.

شهردار تهران در ادامه از میز خدمت الکترونیک شهرداری تهران و غرفه دومین چالش نوآوری شهر هوشمند بازدید کرد.

منبع: شهرنوشت

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها