خودروهای محبوب انگلیسی‌ها کدامند؟

به تازگی فهرستی از برترین و محبوب‌ترین خودروسازان منتشر شده است که نشان می‌دهد فورد، فولکس واگن و وکسهال از  جمله خودروهایی بوده‌اند که مورد توجه و استقبال مشتریان در بازار انگلستان قرار گرفته‌اند.

خودروهای محبوب انگلیسی‌ها کدامند؟

بازار خودروی انگلستان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین کشورهای اروپایی همواره مورد توجه و استقبال مشتریان خودرو قرار گرفته است؛ به گونه‌ای که بسیاری از شرکت‌های خودروسازی فعال در این بازار همواره در رقابت سخت و تنگاتنگی با یکدیگر به سر می‌برند تا هر یک سهم بیشتری را از آن به خود اختصاص دهند.

حالا به تازگی فهرست جدیدی از خودروسازانی که توانسته‌اند در نیمه نخست دو سال پیاپی ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلادی سهم بیشتری را از بازار انگلستان تصاحب کنند، منتشر شده است که نشان می دهد برخی از این شرکت ها برخلاف رشد منفی در میزان فروش محصولات خود، همچنان سهم بالا و قابل توجهی از بازار این کشور را از آن خود کرده اند و در صدر جدول پرفروش ترین و محبوب ترین خودروهای فروخته شده در انگلستان قرار گرفته‌اند.

خودروهای محبوب انگلیسی‌ها کدامند؟

بر اساس جدول بالا که در وب سایت best selling cars آمده است ، میزان فروش خودروهای فورد در نیمه نخست سال ۲۰۱۸ میلادی در بازار انگلستان ، ۱۴۵ هزار و ۵۴۱ دستگاه بوده که در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ به ۱۲۷ هزار و ۷۸۹ دستگاه خودرو رسیده و رشد منفی ۱۲.۲۰ درصدی را برای این شرکت آمریکایی رقم زده است. سهم این خودروساز در بازار انگلستان در این بازه زمانی ۱۰.۷ درصد است.

فولکس واگن نیز با تجربه یک کاهش ۲.۲۰ درصدی توانسته است در این بازه زمانی سهم خود را به ۸.۷۴ درصدی در بازار انگلستان برساند. این خودروساز آلمانی در نیمه نخست سال گذشته ۱۱۳ هزار و ۳۸۶ دستگاه به فروش رسانده که این رقم در مدت مشابه سال جاری میلادی به ۱۱۰ هزار و ۸۹۱ دستگاه رسیده است.

وکسهال نیز با اختصاص ۷.۴۵ درصد از سهم بازار این کشور اروپایی ، در نیمه نخست سال ۲۰۱۸، ۹۷ هزار و ۹۵۰ دستگاه خودرو فروخته این در حالی است که در مدت مشابه سال ۲۰۱۹، ۹۴ هزار و ۵۶۴ دستگاه فروخته است.

مرسدس بنز ، بی.ام.و ، آئودی، تویوتا، کیا، نیسان، هیوندای، پژو ، لندروور و اشکودا به ترتیب از جمله خودروسازانی بوده اند که موفق شده اند که جایگاه های چهارم تا سیزدهم جدول مذکور را به خود اختصاص دهند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها