ظریف: با ایران بازی نکنید/ مدت‌ها پس از رفتن ترامپ هم دوام خواهیم آورد/ قدمت ما هزاران ساله است

وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگویی بر بقا و پیشرفت ایران و قدمت چند هزار ساله آن تاکید کرد.

ظریف: با ایران بازی نکنید/ مدت‌ها پس از رفتن ترامپ هم دوام خواهیم آورد/ قدمت ما هزاران ساله است

به نقل از نشریه نیویورکر، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران به خبرنگار این نشریه گفت: ما می‌گوییم که شما ممکن است آغازگر یک جنگ باشید اما کسی نخواهید بود که آن را تمام می‌کند.

ظریف همچنین گفت: ما مدت‌ها پس از رفتن رئیس‌جمهور ترامپ نیز دوام خواهیم آورد و پیشرفت خواهیم کرد. قدمت ما هزاران ساله است.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین درباره تهدیدها و اقدامات آمریکا علیه ایران به خبرنگار نیویورکر گفت: ما همیشه پاسخ می‌دهیم. درس عبرت این است که «با ایران بازی نکنید».

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • داودی
    0

    جناب اقای ظریف دراین دنیای پر هیاهوی سیاسی در کشورهای در حال جنگ یا نیابت در جنگ دقت کردید فقط به فقط مسلمانان با دست خود مسلمانان دیگر را میکشند درتو نس - عربستان – یمن - افغانستان – امارات - فلسطین – قسمتی از لبنان – تونس – لیبی – قسمتهایی از افریقا- سوریه تماما مسلمانان در حال کشتن مسلمانان دیگر هستند ایا در این دنیای به این بزرگی یک نفر مسیحی یا ادیان دیگروسیله هم دین خود کشته شده است ؟ وظیفه وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران است ضمن آگاهی رسانی به تمام کشورهای مسلمان جهان که متاسفانه خفته در خواب غفلت هستند در ایجادهماهنگی و تاسیس یک تشکل نظامی سیاسی برای برون رفت از این وضعیت دست بالا بزنند مطمئنا در ده سال اینده با این سیاست بکش بکش که در بین مسلمانان ایجاد کرده اند جمعیت مسلمان دنیا پنجاه در صد کمتر از تعداد فعلی میشوند .

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      واقعا درسته باید کاری در این زمینه انجام دادا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها